سكس عربي

سكس مصري ساخن وقصة حقيقية

Author: sexynewhd sexynewhd 9/28/2020

سعيدة يبقي اسمي بس عمري ما كنت سعيدة مصرية من منطقة شعبية لا قصدي عشوائية مزروعة في الفقر من يوم ما اتولدت مش انا لوحدي عيلتي كلها فقر في فقر حياتها فقر مفيش في المكان مية ولا كهربا ولا صرف عايشين ع الهامش انا الكبيرة و اختي هيام اصغر مني بسنة و اخويا فواز اصغر مني بخمس سنين متعلمناش و حياتنا كلها في اوضة واحدة ابويا عامل ارزقي شيال نحات اي حاجة تيجي في طريقه يعملها يصحي الصبح يقف جنب قهوة العمال يستنوا اي حد عايز يشيل عفش يهد حيطة اي شغلانة و السلام و امي بتعد في السوق تبيع خضرة واحنا سارحين في الشوارع نشحت نلعب اي حاجة لحد ما اليوم يخلص و نتكربس في اوضة من صغرنا و قلة الادب و الشقاوة حوالينا في كل حتة بليل بشوف ابويا وهو بينام مع امي و اسمع الاهات و الانين و الصبح بالعب مع العيال لعبة عريس و عروسة و كدة و فضايح الشارع كلها بنسمعها و خناقات الحريم و خناقات الرجالة و السنج و المطاوي اي حاجة وحشة تتخيلها او متتخيلهاش موجودة في منطقتنا العشوائية حلوة حياتي صح و كبرت و جسمي فار زي ما بيقولوا سمرا متوسطة الطول مليانة شوية مش تخينة ولا رفيعة جسمي مرسوم في العباية اللي بلبسها السودة اللي حيلتي عندي بتاع 16 سنة دلوقتي و مع الوقت ومع الفقر اللي داس عليا انحرفت ايوة ما انا اصلا منحرفة كل المنطقة كانت منحرفة ابتديت بالشغل في محل ملابس حريمي في الميدان محل صغير و صاحبه عم حامد كان بيعرف ابويا عشان كده شغلني وكنت باقبض بالاسبوع و طبعا ادي الفلوس لامي عشان اساعد في البيت تقريبا المكان مافيهوش حد غير عم حامد في الخمسينات و مدام حسنية مراته في الاربعينات و انا امسح و انضف المحل و ابيع احيانا و عم حامد الراجل العجوز حسيت انه بدا يتابعني في حركتي و باحس انه بيبص عليا وانا ماشية و انا موطية بانضف الارض او و انا فوق السلم بنضف الارفف العالية شوية شوية بدا يقرب مني في المواقف ديه و يلمس طيزي او رجلي او سدري بشكل غير مباشر فكنت باسكت لحد ما مرة زود العيار حبتين و مسك طيزي جامد رحت لفيتله وقولتله عيب كده يا عم حامد ده انت اد ابويا و تعرفه كمان راح ضحك و قالي و ايه المشكلة يا بت انتي حلوة و مزة وعايزة تتاكلي اكل و انا جعان و عايز حاجة حلوة رحت ضحكت من جوايا و رحت قايلاله مش كده برضه قالي امال ازاي وراح مقرب اكتر مني ولسه هايمد ايده تاني وصلت مراته مدام حسنية فعدل نفسه و عمل كانه بيوجهني في تنظيف الارفف و كده و انا سايرته في الكلام و بعدت و كملت تنظيف و خلص اليوم و روحت و طول الليل بافكر في عم حامد و اللي عاوزه عم حامد ما انكرش ان انا كمان مشتاقة للحركات ديه كنت بعملها مع الواد رفعت ابن الجيران و قال حب كده و بتاع لكن عم حامد لازم يدفع و يدفع عشان يدوق الحلاوة عايز يقرب من الجسم ده ببلاش الناس طول عمرها تقول عليا فرسة بزاز عالية وو طرية بتلعب لوحدها وانا ماشية و سوة منحوتة ووراك منحوتة و طياز كبيرة حبتين و حركتها تهبل من الاخر ملبن او جيلي بيتهز مع كل حركة و ملامح وجهي مقبولة بس بشفايف كبيرة انا عارفة ان انا مشكلة الكل بيقول عليا كده مسلمتش من البعابيص و التقفيش من ساعة ما جسمي فار من كل رجالة الحتة حتي ابويا كنت باحس احيانا انه بيبصلي فقررت اعمل معاه زي ما البت سلمي الشمال قالتلي شوق ولا تدوق و لو دوقت دوق بالغالي وكل لمسة و كل حركة بحساب ادفع تجد ما يسرك و انا كمان كنت عاوزة كتير عايزة اكل و لبس و دلع و خلافه نفسي اشم نفسي وابعد عن الفقر شوية و عم حامد ده يبقي فرصتي ونمت وانا دماغي لسة شغالة

قصص سكس - صور سكس نيك - صور سكس - صور سكس - تحميل سكسي ساخن - افلام سكس حيوانات - افلام سكس عربي - افلام نيك - افلام سكسي - افلام نيك مترجمه - تحميل افلام سكس
صحيت تاني يوم اتشطفت كويس و حطيت ريحة كده من ازازة صغيرة بتاعة امي كانت بتحطها ساعة ما بتنام مع ابويا و روج خفيف من صباع مستهلك و كده و لبست العباية السودة اللي حيلتي و تحتها الكلت القديم المهري و السنتيانة القديمة المتشحتة اصلا ومن غير قميص داخلي و وصلت المحل و كان عم حامد اعد علي الكاشير و مدام حسنية كانت بترتب حاجة علي الرف صبحت عليهم وردت مدام حسنية الصباح و عم حامد رد باقتضاب بس كان مبتسم و عينه كانت هاتطلع عليا ابتديت شغلي و اخدت المقشة و اعدت اكنس المحل و لما قربت من مكانه قربت اكتر منه و راح مادد ايده يحسس علي طيزي وانا بكنس استنيت دقيقة وبعدت و انا باضحك بصمت و هو اتغاظ لما بعدت و كان مخنوق اوي المهم كملت كنس و بعد كده المسح و رحت مقربة تاني وبرضه مد ايده و حسس علي رجليا و طيزي سبته شويه فراح بعبصني بعبوص جامد صراحة ولعني لكن بعدت تاني و انا باضحك وهو هايموت من الغيظ شاورتله من بعيد اشارة معناها كاشات فلوس يعني ففهم و راح ضحك هنا مدام حسنية بصتلي و قالتلي خلصتي يا سعيدة قولتلها اه يا مدام فقالت خشي بقي علي المخزن و نضفيه كويس عشان في بضاعة جديدة جاية قولتلها حاضر يا هانم و دخلت المخزن وسمعت مدام حسنية بتقول انا هاروح لشركة التوريد عشان اتفق علي ميعاد تسليم البضاعة و عم حامد قالها ماشي بس ما تتاخريش و مشيت المدام و مافيش دقايق و لقيت عم حامد فوق دماغي في المخزن و راح مقرب مني و قالي مالك يا بت بتتلبوني عليا ليه و عايزة ايه بالظبط رحت ضحكت بمياصة و قولتله يعني عايزة اشم نفسي شوية من الفقر و انت عايز حاجة حلوة ورحت ماشية بايديا علي جسمي من سدري لجنابي لحد اول وراكي و انا عندي الحلويات كلها عايز تدوق دوقني انت طعم الفلوس فبصلي و جز علي شفته و قالي يعني عايزة كام قولتله انت و زوقك و عايزة اشوف كرمك راح مد ايده في جيبه و طلع ورقة بمية وقالي كل مرة هاتبسطيني فيها هاتخدي ورقة من ديه و عندي كمان اكتر بس انتي وشطارتك رحت ضحكت و مديت ايدي اخد الميت جنيه راح بعد ايده و مسكني من وسطه بايده تانية و شدني عليه و راح بايسني في شفافيفي حتة دين بوسة اكل شفايفي فيها و مص لساني بعد كده نزل ايده اللي حاضني بيها لطيازي و راح داعكهم جامد و ضمني اكتر ليه حسيت بزبره واقف و جامد علي فخادي و كمل بوس و دعك في طيازي و زبره عامل يضغط عليا و انا مبسوطة و هايجة و عنيا لسة رايحة علي الميت جنيه فضلنا ع الوضع ده شوية بعد كده سابني و انا بانهج و كمان شوية و راح اداني الميت جنيه و قاللي تستاهلي يا بت ده انتي فعلا فرسة و عايز اكمل معاكي بس الوقت بيجري و حسنية زمانها جايه و المحل ما ينفعش افضل قافل الباب اكتر من كده كملي تنضيف و انا هاخرج و نكمل بعدين فضحكت و قولت ماشي يا عم حامد و انا ماسكة الميت جنيه عمالة اجيبها يمين و شمال مش مصدقة ان انا ماسكاها رحت دبيتها في سدري و كملت تنظيف

تحميل سكس - حصان ينيك بنت - sex - xnxn - xnxx - xnxxx - ءىءء - افلام سكس - افلام سكس عربي

...
www.downloadsxeyhot.com

قصص سكس Albums

محتوي اباحي عالي الجودة من موقع سكس مميز

Author: sexynewhd sexynewhd 9/25/2020

نقدم لك الان محتوي اباحي علي الجودة من موقع سكس متميز ذات جودة عالية جدا يمكنك متابعة افضل افلام السكس من خلال موقع تحميل سكسي ساخن هذا الموقع يتيح لك افلام نيك وسكس ساخنة جديدة

اقسام موقع تحميل سكسي ساخن

مجموعة افلام سكس اخوات مع بعض الاخ يمارس الجنس مع اختة ونيك محارم حصري من خلال موقعنا تابع اقوي فيديوهات النيك المحارم اخ ينيك اختة ويستمتعون بالمحارم الممتع .

باعلي جودة اتش دي شاهد افلام سكس حصرية مثيرة وساخنة وتحتوي علي شراميط يمارسون الجنس باحترافية نيك طيز وكس هايجين بكل الاوضاع aflam sex hd .

مقاطع سكس اجنبي متخصص تلك القسم في عرض احدث افلام سكس اجنبية ذات دقة وجودة اتش دي نيك ساخن جدا ينتهي بجعل الفتاة ساخنة ترتعش نيك كس وطيز وسكسي رائع بكل الاوضاع .

افلام سكس محارم جودة ودقة عالية اتش دي الابن ينيك امة والاخ ينيك اختة والاب مع بنتة افلام محارم عائلية لكل عاشق للنيك مع الاسرة تابع هذا القسم من موقع تحميل سكسي ساخن .

فضائع الفنانات والمشاهير عبر هذا القسم يمكنك مشاهدة سكس فنانات عرب ومشاهير العالم بدون توقف بجودة عالية احدث افلام نيك الفنانات .

في هذا القسم انت تشاهد افلام سكس حيوانات كلاب تنيك بنات او حصان ينيك بنت وكثير من افلام النيك المميزة التي تسعد المشاهدين نيك كس وطيز من حيوانات محترفة سكس مع بنات .

نيك سكس مصري احدث افلام البورنو المسربه من اكبر مواقع السكس نختار لك مقاطع نيك مصرية ذات جودة عالية يمكنك مشاهدتها دون انقطاع او توقف وتقدر تحميل sex Egypt .

افضل افلام سكس امهات حقيقي الان مجموعة رائعة من الفيديوهات الاباحية محارم ام وابنها ، ام وبنتها ، ام وصديق ابنها ، افلام محارم حقيقية مميزة مجانا لكم .

سكس مترجم باعلي جودة اتش دي مختار من باقة فيديوهات اباحية مميزة الابن ينيك امة مترجم ، الاخ ينيك اختة مترجم , سكس امهات محارم مترجم جديد من موقع تحميل سكسي ساخن شاهد وحمل احدث الافلام بدون انقطاع او توقف

تحميل سكس xnxx هذا القسم يشمل عدد كبير من مقاطع السكس المميزة يمكنك تحميلها مجانا او مشاهدتها مباشر دون انقطاع او توقف .

موقع يتيح لك افضل افلام سكس ، نيك ، سكس ، سكس حيوانات ، سكس مترجم ، سكس امهات ، سكس مصري ، سكس عربي ، صور سكس

 

...
www.downloadsxeyhot.com

الصفحة الرئيسية

سكسي عربي شاب وفتاة هايجة ينيكها بقوة

Author: sexynewhd sexynewhd 5/25/2020

شهاب أنيق ورياضى المظهر وتم تعينة بنفس المصلحة الحكومية مع مدام زيزى وباقى الزملاء ومنهم عم شهدى والذى يكبر شهاب بثلاثة عشرة عاما وهو رجل طيب كثير الكلام ومنه عرف كل شئ تقريبا عن العمل والعاملين وكان شهدى صديقا مقربا لمدام زبزى. فى أحدى المرات طلب شهدى من شهاب حرفيين لصيانة وتجديد شقة زيزى وسبق لشهاب تقديم خدمه مماثلة لشهدى ثم مرة أخرى يطلب شهدى من شهاب شرح بعض الدروس لأبن زيزى الطالب بالثانوى فأتم شهاب الأمر على مايرام. إلى أن عرض شهدى على شهاب خطبة أبنة زيزى فأعتذر لصغر سنها ومشيدا برقتها و أصلها الطيب فحاول شهدى أقناعة بأن يخطبها الآن ويتزوجها بعد أربعة أو خمس سنوات.. فرفض لأنة لا يشعر ناحيتها بأى جاذبية. إلى أن عرض شهدى على شهاب الزواج من زيزى نفسها!!! وهنا أصاب شهاب الصمت ونظر فى عينى شهدى ليرى ما يخفى وتذكر المواقف السابقة على مدار خمسة أشهر محاولا ربط الأحداث ببعضها استمر شهدى معددا مزايا زيزى كأرثها الكبير من زوجها وهدوئها الشديد وأنها تطلب الحلال وليس فى ذلك عيب وأنها متفهمة لو رغب بالزواج من أخرى بمثل عمره وليس لديها مانع من أن يكون الزواج سريا حتى عن أهلها وأنها جميلة وفى العمر المثالى للأنثى حيث تكون فى أوج أنوثتها و و و .... سكت شهدى ناظرا لشهاب منتظرا الرد ثم أستدرك هاه أية قولك ياعريس فتكلم شهاب "ياعم شهدى جمال اية دة أنت بتضحك عليا ولا على نفسك هى مش جميلة وبعدين لمؤاخذة دى تتناك منين دى طول بعرض وفوق 120 كيلو أنت مبتشوفش؟

صور سكس متحركة

صور نيك متحركة

قصص سكس محارم

سكس محارم

سكس حيوانات HD

صور سكس HD

سكس ام وبنتها

سكس ام وبنتها

صور طيز كبيرة

نيك خلفي شديد

سكس امهات

سكس اخوات

صور سكسي

اب ينيك بنته

قصص سكس محارم

مقاطع نيك محارم

اب ينيك بنته

بصراحة عمرى ماهيجت عليها ولا حركت فيا شعرة أنت عارف أنى بحب النسوان الكبيرة وعارف أن الجمال مش شرط عندى خالص بس الجسم الحلو دة كل حاجة فى النيك يعنى أتجوزها وما أنيكهاش وتتناك بره؟ فيرد شهدى محاولا مناقشة شهاب "ياحمار اللحم ده عز المره ياوله دنا قولت هتطير من الفرحة ومش هتقدر تستنى وهتنيك الليلة مش بكرة" شهاب يرد "ياعم شهدى لما نتكلم فى النسوان تسمعنىى.. بقولك مينفعش" غادر شهدى غاضبا وشهدت الأسابيع التالية برودا من طرف شهدى وزيزى وتصرفات عادية من شهاب فقد وضع خطة وسينفذها. شهدى قبل أن يعرف رغبة زيزى كان يحكى لشهاب تفاصيل حياة زيزى وخاصة الجنسية مع زوجها الراحل وكيف يعتقد شهدى بموت زوجها من كثرة المنشطات لأشباعها جنسيا فهى لا تهدأ وتحب الجنس الملتهب يوميا بلا أنقطاع ولم تثير هذة الأحاديث شهوة شهاب تجاه زيزى فهى بالفعل ليست نوعة المفضل من النساء وكيف فكرت فى أن تستدرجة عن طريق زياراتة لبيتها وخطبة ابنتها فلما فشلت لم تجد غير عرض الزواج ...

والزواج هنا هو فقط حتى لا يبدو شهدى معرصا لأنها تريد شها

قصص سكس محارم
مقاطع نيك محارم
اب ينيك بنته
سكس مع مرات اخوه
xnxn
نيك ام
تحميل سكس مصري
قصص سكس
سكس شيميل
تحميل صور سكس
مقاطع سكس حيوانات
صور سكس متحركه
سكس ليلة الدخلة
سكس ام وابنها
صور بزاز
سكس عائلي
مقاطع سكسي
صور شراميط
سكس مع مرات ابوه
تحميل نيك عربي
نيك زوجة ابوة

 

ب بزواج أو بدون. قرر شهاب نيك زيزى على أعتبار أنها تريد الجنس وهو كذلك فلا بأس من تجربة الجنس بلا أعجاب وقال فى نفسة " أ كيد لما هشوف كسها ههيج وأنيكها" بعد شهر ظهر شهاب أمام زيزى بالطريق فحاولت تجاهلة ولكن أعترض طريقها وسلمها خطابا وقال شوفية الأول وبعدين أحكمى وكان كالتالى " كنت عاوزك من أول دقيقة بس خوفت تقولى ده صغير ولما كنتى عاوزانى لبنتك رفضت لأنى تأكدت أنك مبتفكريش فيا ولما كنتى عاوزانى ليكى مصدقتش نفسى بس كان لازم أرفض قدام شهدى وأقوله أى كلام لأن دة لازم يبقى سر بينى وبينك بس وشهدى كلامه كتير.... أنا دلوقتى بعرض نفسى عليكى ياتقبلى يا ترفضى ولو رفضتينى هموت"... ثلاثة ايام مضت ولم تذهب زيزى للعمل ولم ترد على أتصالات الزملاء وفى فجر اليوم الرابع تلقى شهاب تليفون من زيزى "شهاب ا كتب العنوان دة وتيجى تقابلنى فية تسعة وربع بالثانية لو حد سألك قول طالع أحجز كشف عند دكتور صلاح " كانت شقة أشترتها لزواج أبنها وكانت تخطط أن تشهد يوم دخلتها أولا والتوقيت عشان يكون البواب بيشترى طلبات. وفى الصباح أستعد جيدا وذهب فى موعدة فوجد الباب مواربا فدخل بسرعة ورآها أمامة بملابسها السوداء المعتادة فهى لا ترتدى غيرة منذ وفاة زوجها أبتسم شهاب أبتسامة كبيرة وتوجهة نحوها بلا كلام محتضنا أياها و ممطرا شفتاها بسيل من القبلات الساخنة فحاولت المقاومة قائلة أية دة أية دة أية اللى بتعملة دة انا جاية تفهمنى اللى انت كاتبة أوعى بقى وتدفعة بيديها دفعا خفيفا ولا فائده فقد قرر مهاجمة نقطة ضعفها بمنتهى السرعة حتى ترتبك وتستسلم فنزل بسرعة على ركبتية ورفع فستانها سريعا وأحاط فخذيها بيدية وألصق وجهه بكسها وبدأ باللحس من فوق الأندر وهى غير مستوعبة لما يحدث وثقل جسمها يمنعها من سرعة الهرب ورد الفعل... وتقول أية اللى بتعملة ده أنت أتجننت أوعى سيبنى سيبنى وهى تدفع رأسة بيديها بعيدا عن كسها ولكن شهاب أنتقل الى عالم آخر بمجرد لمس شفتية لكسها فقد كان مليئا باللحم فغاص فية وجه شهاب كاملا وحرارتة تلفح وجهه من كل أتجاه فلم يصادف شهاب شئ كهذا من قبل فالكس الطبيعى يبقى ساخنا عن باقى الجسم ومع الاثارة ولكن خمس أوست قبلات يفجرون بركانا بهذا الشكل كان شيئا غير طبيعى بالمرة ولكنة ممتع ومثير ويخبرة عن عن أستقبال حار جدا لزوبره بالداخل بدأت يدين زيزى بالتراخى وبدأ صوتها يخفت وهى تقول أوعى بقى وبدأ يسمع أنفاسها عالية ومتلاحقة وهو غارق فى أكتشاف كل ملليمتر يصل ألية لسانة وشفتبة فى هذا الكس الجميل ولم تعد قدما زيزى قادرة على تحملها فبدأت بالميل بركبتيها على كتفى شهاب وبيديها على رأسةوبدأت آهاتها تعلو وماهى إلا لحظات معدودة وأرتعشت ساقاها وفخذيها بين يدية وشعر بالبلل على شفتية وذقنة فقد قذفت حمم بركان كسها فى وجهه فى دقيقتين ووجد وجنتية يبتلان بعسل كسها فقد سال على فخذيها ومنهما الى وجهه وأنهارت زيزى فوقه فارتطم بالأرض وهى فوقة فقد شعر بأنهيارها فعدل وضع قدمية ويدية بسرعة وحاول تخفيف الصدمة ولكن تقل وزنها تغلب على قوتة لم يشعر بالألم ولابثقل وزنها وكان يعلم أنها بخير فهو من تلقى الصدمة فأزاحها برفق لتستلقى بجانبة على ظهرها وهى ممسكة راسها بكلتا يديها وركع بين قدميها مباعدا بينهما وحاول نزع الأندر فلم تساعدة ولم تتحرك فمزقة بيدية فهو لايتحمل الشوق لرؤية ذلك البركان المتفجر وجها لوجه فرأى وحشا أمامة شديد الأحتقان منتفخا كأطار السيارة كبير الحجم والمساحة طولا وعرضا فأنهال علية بالقبلات المحمومة المتلاحقة يريد تحسسه كله فى لحظة واحدة ثم وجه لسانة الى ذلك الشق فى المنتصف يحفره بلسانة متمهلا ذهابا وعودة ليتذوق لحمها وكانت آهاتها والحرارة الهائلة التى تلفح وجهه من كسها تزيده من الجنون مالا يطيق وشعر بشئ صلب نوعا ما يصطدم بلسانة فى حركتة وعرف أنة بظرها ولكنة كان كبيرا ففتح شفتى كسها بيدية ليراه فوجده أشبة بعضو طفل جديث الولادة وللحظة خاف شهاب مما برى نعم خاف فرغباتة ستشبع لا محالة ولكن كبف يشبع مثل هذا الكس ومثل هذا البظر وتذكر مقولة شهدى بأن سبب وفاة زوج زيزى هو أسرافه فى المنشطات لأشباعها وبسرعه طرد الخوف من نفسة فلا بأس من المحاولة وخطتة هى الهجوم المكثف على ذلك البظر الكبير وأسلحتة هى شفتية ولسانة وأسنانة الأمامية لتأتى شهوتها خمس أو ست مرات على الأقل قبل أن يركبها ولن يستجيب لتوسلاتها بركوبها قبل ذلك فأندفع يلعق ويمص ويلحس ويعضعض ذلك البظر وبدأت آهات زيزى تتحول لصرخات فوضع يده على فمها وهو يشتد بالهجوم وأتت زيزى شهوتها مرتين أخريين وفاض زوبر شهاب باللبن فى سروالة ولم يرتخى من شدة الهياج و أستمر فى معركتة مع بظرها حتى رن جرس الباب وكانوا على الأرض بوسط صالة الشقة يفصلهم عن الباب ثلاثة أمتار ففزع وفزعت وقام واقفا بسرعة ينظر اليها والى الباب فقالت بهمس دة البواب جاب الطلبات قومنى وخش جوه ففعل مسرعا وظل ينتظر لمدة نصف ساعة حتى قتلة القلق فما كان يعرف مايدور بالخارج ويخاف من فتح الباب للنظر أو التصنت وأنفتح الباب ودخلت زيزى بحركتها البطيئة تحمل صينية عليها سندوتشات وعصير وماء ووضعتها على المكتب بجانب الغرفة وكانت غرفة صغيرة بآخر الشقة بها سرير ودولاب قديمين ومكتب كانت تكشف شعرها الأسود الناعم وترتدى عباية بيت قطنية سماوية اللون وبعضا من المكياج الخفيف جدا والكحل ولكنها كانت تبدو جميلة ورائعة عندما أيتسمت وقالت الفطار طبعا تلاقيك على لحم بطنك ولأول مره يرى شهاب أبتسامتها طوال الفترة السابقة وقال فى نفسة " آه ياحمار ودى اللى كنت بتقول وحشة وهتضيعها بغباوتك " والتفتت له وقالت مش هتاكل؟ فأقترب منها بعيون تملؤها الأعجاب و الأعتذار وقال طبعا هاكل دنا بقالى 6 شهور جعان فأبتسمت فى دلال وقالت أفطر الأول وهنشوف الموضوع دة فسحبها من يدها برفق حتى السرير وجلس وشدها فجلست بجانبة فأهداها قبلة خفيفة على شفتيها وركع أمامها مقبلا ساقيها الى أعلى كاشفا عبايتها عن مواضع قبلاتة وحاول الوصول لكسها فضمت فخذيها قائلة أستنى بس قوم كل الأول وبعدين نتكلم الدنيا مش هتطير سمعها ولم يستجيب فقد كان كسها وبظرها قد أطلقوا رصاصات شهوتة فلن يتوقفوا دون هدفهم والهدف أصبح أمتاعها لأن أنوثتها لا تقبل اقل من ذلك بل أكثر فرفع رجليها على السرير وباعد بينهما ودفعها بيدية لتستلقى على ظهرها وأرتقى السرير وبدء من حيث أنتهى وهى تقول أستنى بس أنت هتعمل أية وكأنها لاتعرف بل ولاتتمنى وقام بما فعل سابقا وأ كثر وركز كل هجومة على بظرها الكبير وتعالت صرخات زيزى "يالهوى يالهوى يالهوى" مايقرب من النصف ساعة لم يتوقف للحظة ولم تكف زيزى عن الصراخ وأتت شهوتها أربع أوخمس مرات لتصنع بقعة كبيرة على المرتبة وسكب لبنة فى سروالة مرة أخرى ولكنة بدأ فى تقبيل باقى جسمها بطنها وصدرها وذراعاها ورقبتها وشفاهها مع نزع عبايتها برفق حتى أنتصب زوبرة ثانيا فخلع ملابسة بسرعة ووضع ساقاها على كتفية وحك زوبرة يكسها عدة مرات وأدخلة ودفعة داخلها بقوة فصرخت آآآه وأنتظر لثوانى ليعتاد حرارة كسها والتى كوت زوبرة وبدء فى معركتة مع كسها بكل عنف وصوت أرتطام أفخاذة واسفل بطنة بجسدها يثيرة الى درجة الجنون وكان مطمئنا لأنة يعرف أنة بيطول فى التانى فما بالك بالتالت وهو ماجعلة فى كل مرة يخرج زوبرة من كسها كاملا ويدخلة كلة الى آخره بمنتهى العنف فتلك الطريقة تمتع المرأة أ كثر ولكنها تجعل الرجل يقذف بسرعة وهو مطمئن من تلك الناحية وظل على ذلك الوضع مايقرب من نصف ساعة أخرى حتى قذف كل لبنة داخل كس زيزى الجبار وأنهار فوقها ومازال زوبره فى كسها وذهب فى غفوة عميقة وأستيقظ على قبلاتها على خده وشفتية فهاج بشدة وجعلها تستلقى على ظهرها وركبها واضعا زوبرة بين بزازها ينيكها الكبيرة الطرية الناعمة ينيكها فيهم ويستمتع بملمسهم على زوبرة ثم طلب منها وضع الدوجى ففعلت وهى فى غاية السعادة وأخترق بزوبرة كسها الجبار الساخن مرة أخرى ولكن بكل عنف وهيجان فقد كان منظر جسمها المملؤ وهو يهتز عند أدخال زوبرة فى كسها حتى آخرة يثيرة جدا جدا وصوت طرقعة لحمها وهو بيدقها فى كسها يجعلة كالمجنون وكانت تتأوه آهات عالية وسريعة مثل ماكان ينيكها بسرعة وجنون وتقول لة بالراحة على كسى هو أنت أول مره تشوف ستات ,,, وكان جوابة " ستات بكس حلو زى دة لأ مشوفتش"وظل هكذا حتى قذف بداخل كسها كل لبنة وربما دماؤة أيضا من شدة الأثارة ونام بجانبها وهو متلاحق الأنفاس وعرقة يغطى كل جسمة فقامت بتقبيل صدرة ويدية وزوبرة ثم نامت فى حضنة وعلى وجهها كل علامات الرضا والسعادة و الشبع من زوبرة وشبابة.


نيك زوجة اخوه

xxxnx

xnxxx

xnxn

افلام سكس امهات

افلام سكس محارم

افلام نيك

سكس اب وبنته

سكس مترجم

نيك اختة

ولد ينيك امه

...
www.sexxincest.net

سكس محارم – سكس محارم |يتيح لكما اجمل سكس امهات – سكس اخوات – سكس عائلي – صور سكس – سكس عربي – سكس مصري – مقاطع سكس محارم – قصص سكس محارم

سكس عربي محارم ولد ينيك امه xnxx نيك امهات مطلقات هايجة

Author: myhot my 12/9/2018

احلى مغامرة مع محجبة مطيزة جميلة جدا في البداية كنا اصحاب و لكن كنت اقول في داخلي لماذا لا انيكها او على الاقل اعرض عليها و من يدري ربما ستوافق لكن لم اجد الطريقة المناسبة الى ان حدث الامر بالصدفة حيث التقيتها و هي ترتدي حجاب ضيق جدا على طيزها . و انا بدات امدح جسمها و انظر الى المؤخرة و هي مازحتني و قالت هل اعجبتك  و انا قلت لها هل هناك من لا يعجب بطيز مثل هذه و لمستها و اشتعلت الشهوة و قلت لها لماذا لا نختلي لوحدنا و نستمتع و بكل جراة وافقت و قالت لي انا معك خذني اين تريد و افعل بي ما تريد و كلماتها جعلت زبي يكاد يقطع بنطلوني .

و اخذتها الى مكان وسط الحديقة فيه كرسي مختفي بين الاشجار و جلست و جلست على حجري بسرعة و بدات اقبلها و انا مندهش لانني مع محجبة مطيزة جسمها رهيب و تلامس طيزها على زبي كان يحرك شرارة الشهوة و المحنة . و بدات اقبلها و هي تعطيني شفتيها و تفتح فمها و تخرج لسانها و انا ابحث عن طيزها و المسه بيدي و اخبرتها اني اريد ان المس لحمه فرفعت قليلا حجابها و ادخلت انا يدي تحت الملابس و لمست فخذيها و رفعت يدي حتى لامست الكيلوت و كان لحمها طري جدا ثم طلبت منها القيام و اخرجت انا زبي و عادت للجلوس عليه و كانت لحات حارة جدا مع محجبة مطيزة باحلى جسد .

موقع سكس محارم xnxx ، تحميل افلام سكس xnxx ، تحميل سكس عربي ، نيك امهات ساخنة ، ولد ينيك امه ، سكس سارة جاي ، صور سكس متحرك ، تنزيل سكس محارم ءىءء ، نيك ام ، قصص محارم جديدة ، صور جنس مايا خليفة

و كنت اعتقد انها ستجلس على زبي حتى تعطيني فقط الاحتكاك لكنها جلست بالفتحة و وضع زبي على احلى فتحة طيز محجبة مطيزة و الراس بسرعة بدا يغيب و الحرارة الجنسية الكبيرة كانت جميلة جدا و انا اعانقها و اقبلها بكل حرارة . و لم اتوقع ان دخول زبي سيكون بتلك السهولة حيث غاب زبي سريعا في طيزها و انا امسكها و اشاهدها كيف كانت تصعد و تنزل و انا انيك الطيز و هي في حجري استمتع باحلى محجبة مطيزة حتى شعرت ان زبي يريد ان يكب و يخرج محنته و صرخت بسرعة هيا … قومي ساقذف اه اه اه …. قومي و هي تقول اقذف في طيزي حبيبي احب حليب زبك ..اه اه اه

و لم يكن امامي الكثير من الوقت حتى راح زبي ينفجر و هو في داخل الطيز و انا اصرخ بمحنة كبيرة اه اح اح اه و حلاوة القذف كانت جملة مع حرارة الطيز و حبيبتي المحجبة اعجبها الامر و كانت تقبلن من الفم و تصرخ اه اه حليب زبك لذيذ اه اه اه اه. ثم ارتخى زبي و قامت و سال المني من طيزها على حجري و انا اشعر بنشوة جنسية جميلة و عميقة بعد نيك طيز ساخن و احلى محجبة مطيزة تملك مؤخرة لا توصف و فتحة ساخنة تحرق الزب .

ولد يشاهد اخته تستحم ويضرب علي جسمها عشرة xnxx نيك محارم اجنبي

Author: latis torry 10/28/2018

 

قصة ساخنة جدا عشتها في استراق النظر و استمناء جميل جدا حدث معي حيث كنت في بيت احدى الجارات و انا مع ابنها و لما خرج يشتري لها حاجياتها دخلت الحمام و انا رغبت في الاستراق النظر عليها و كنا نسكن في بيوت ضيقة و قديمة جدا ابوابها مهترئة . و شعرت بنبض قوي في قلبي م نالشهوة و رغبت في الاستراق النظر عليها و اقتربت من الباب وكان مهترء جدا حيث القيت نظرة لاجد جارتي عارية تماما و كسها مشعر جميل و جسدها ابيض و بزازها كبيرة بحلمات حمراء مثيرة جدا و هي ترمي الماء على جسدها العاري و انا اخرجت زبي بسرعة و كلي شهوة و قلبي تضاعفت نبضاته اكثر

 
 

و بدا احلى استراق النظر و استمناء و انا ارى جارتي عارية و هي تفرك بزازها بعدما ترمي الماء على جسدها ثم تدهن حلماتها الجميلة بالصابون و تكمل الفرك و انا اسخن و اشتعل اكثر و ارى امامي بزاز كبيرة جميلة . ثم رمت الماء على بطنها فانزلق على كسها و طيزها و دهنت منطقتها السفلية بالماء ثم ادخلت اصبعها في كسها و مسحته و ادخلت اصبعها ايضا بين فلقات طيزها و مسحت فتحة الشرج و انا اهيج من ذلك المنظر المثير و اشعر بمحنة كبيرة و ابزق على زبي و استمني بقوة من مشهد جارتي العارية تماما و انا في استراق النظر و استمناء ساخن جدا و اريد ان اقذف و اكب حليب زبي على هذا المشهد الساخن جدا .

و من شدة ما كانت بزازها كبيرة و طرية كانت تحمل ثديها و تغسله ثم ترميه فيبقى يرتعد و يتحرك و اان اسخن اكثر و استمني بحرارة في استراق النظر و استمناء شهي و قوي جدا على تلك الجارة الجميلة وهي عارية تستحم و اتمنى الا يرجع ابنها بسرعة . و حدث ما كنت اخشاه حيث سمعت صوت الباب و اردت القاء النظرة الاخيرة و انا اريد ان قذف قبل ان افتح له الباب لاسمعها تصرخ من الداخل افتح له الباب عزيزي و لحظتها ارتعدت كل فرائسي و و انا امسك زبي و استمني  و لا اريد ان اغادر قبل ان اقذف الحليب من زبي و لكن لم يكن الامر بيدي حيث سارعت الى الباب لافتحه

و حين فتحت له الباب كنت ساخن جدا و كل جسمي يرتعد و بمجرد ان دخل حتى استاذنت منه و و اتجهت الى الحمام اكمل الاستمناء الحار الذي كنت امارسه و حين دخلت الحمام اعدت اخراج زبي بسرعة و لم اصدق ما الذي حدث . و فعلا بمجرد ان اخرجت زبي حتى بدا بالقذف بكل حرارة من دون ان المسه و انا حار و ساخن و جسمي يرتعش بقوة على ما كنت ارى امامي في احلى استراق النظر و استمناء على ام صديقي العارية و هي تستحم و قذفت بحرارة كبيرة و اخرجت شهوة ساخنة جدا و حين خردجت وجدتها قد خرجت بالفوطة و جسمها مثير و لكن زبي كان قد برد و اطفات محنتي

 

...
xnxxarabz.com

صور سكس فرنسي - سكس عربي xnxx