سكسي

نيك كل محارمك افلام سكس عائلي

Author: sexynewhd sexynewhd Yesterday

القصة حقيقيه وحصلت معايا انا شخصيا وبجد
انا اسمي "امير" عندي 17 سنه وداخل تانيه ثانوي ، وامي عندها 39 سنه وابويا عنده 45 سنه ، وامي عندها 3 اخوات ولاد ومفيش بنات ، خالي الاول والاكبر اسمه "محمود" عنده 4 بنات الاولي اسمها "سارا" عندها 20 سنه وهي رايحه تانيه كليه بس عليها جسم فاجر جدا يعني طيزها مدوره وحلوه وبزازها طريه وناعمه والاخت التانيه اسمها "سهير" وعندها 18 سنه وشهور يعني وهي رايحه اولي كليه ودي جسمها زي جسم "سارا" بس سارا اطعم منها واحلي في ملامحها بس سهير ابيض من "سارا"* والاخت التالته اسمها "ساندرا" وعندها 17 سنه وهي قدي في السن ورايحين تانيه ثانوي مع بعض ودي اكتر صاحبه واخت ليا وكل حاجه بينا مباحه يعني مفيش عيب بينا ده اتفاقنا واحلي جسم فيهم طيزها كبيره ع واحده في سنها وبزازها مدورين وحلوين اووي والاخت الرابعه اسمها "منار" ودي رايحه اولي ثانوي بس جسمها روعه وطيزها كبيره وحلوه اووي وانتوا هتستغربوا انهم كلهم من سن واحد بس في الحقيقه هم زي كده وفرق الحمل بس م بينهم المهم ندخل علي خالي التاني وهو اسمه "سعيد" وده معاه بنتين وولد بس الولد اكبر واحد عنده 29 سنه اسمه "اشرف" وهو متجوز من "منال" تقريبآ ليهم سنتين بس مخلفوش ابن المهم "منال" جسمها كيرفي يعني طيز كبيره مع بزاز اكبر من المتوسط وجسمها متناصق مع حلاوتها وهي بصراحه مرسومه رسم والكل يتمني يعيش مع واحده ينيكها طول م هو في البيت زيها ، والاخت الاولي اسمها "شروق" وعندها 26 سنه وهي متجوزه ومعاها ولد صغير بيرضع لسه وهي عليها جسم ابن وسخه يتاكل اكل وطيزها حلوه اووي وكبيره بس مش اوي اللي هي بتترج خفيف كدا وبزازها جميلها ورجلها ملفوفه لف كمان وبيضه زي القشطه والاخت الاصغر اسمها "اسراء" ودي عندها 20 سنه بس طيز وحلاوه انما ايه وهي طولها 162 سم تقريبا وبزازها نار وحلاوه وهي صحبت واخت "سارا" جدا ومش بيخبوا علي بعض حاجه لانهم من سن بعض اكيد وندخل علي خالي التالت وهو اسمه "مالك" عنده 30 سنه ومتجوز من "اسماء" وعندها 26 سنه ومعاهم بنت ورايحه اولي حضانه بس امها اي حد ينمناها من حللوه وطيزها بتترج بس مفهاش كرش طبعا واحنا* مفيش حد عندنا فيه كرش خالص وبزازها كبار برضو وحلاوه وخالي" مالك "ساكن في بيت العيله هو وخالي " محمود" وخالي "سعيد" مش ساكن في بيت العيله بس بيته جنبهم يعني 3 دقايق ويوصل لبيت العيله* .

سكس مترجم عربي - فيديو سكس عائلي - سكس حيوانات - صور سكس - شاهد سكس عربي - نيج نار - نيج طيز - نيج مصري - نيك مايا خليفة - سكس حوامل
عرفتكم بالعيله الحلوه ومحارمها ويلا ندل علي الموقف اللي غير حياتي ومن بدايه القصه
كنت قاعد انا و "ساندرا" بنذاكر عندهم في الشقه طبعا هي قدي في السن ومكنش في الشقه حد غير سهير وفي الاوضه التانيه وقافله الباب عليها بس ساندرا كانت لابسه بجامه ضيقه اووي من تحت عند طيزها يعني وطيزها هي كبيره وكدا والبنطلون هيتفرتق وهي تروح وتاجي قدامي كأنها بتجيب حاجات يعني وكدا انا زبري م استحملش وبقي زي الحصان وزبري انا كبير طبعا علي سني المهم معرفتش اخبيه منها وهي بصت عليا وضحكت بصوت عالي وشرمطه في نفس الوقت ودار الحوار التالي بيني انا و" ساندرا"

انا : ايه يا سندرا بقيتي عروسه اهو وكبرتي
ساندرا : ايه يبابا انا حلوه اوي كدا يعني عشان بتاعك واقف عليا
انا : دا انتي تتاكلي اكل يابت
ساندرا : ايه ياعم شايفني تفاحهه وضحكت
انا : بصراحه عايزين نجوزوكي بقاا كبرتي وبعدين وضحكت
ساندرا : وطت صوتها وقالت مينفعش ابقي انا عروستك وقالتها بهيجان
انا : قربت عليها اكتر وبقينا جنب بعض ع طول وهمست في ودنها وقولتلها وانا موافق روحت مقرب من شفايفها وتوهنا في بوسه طويله استمرت لدقايق بعدين مسكت ايدها وحطيتها علي زبري وهي بدأت تدعك فيه وانا بمسك بزازها وبقفش جامد فيهم وبقرص الحلمه عشان تسخن اكتر وبعدين بوستها وبدأنا بوس في بعض لحد م قطعنا شفايف بعض وطلعت بزازها وبدأت ارضع فيهم وبعدين طلعت زبري ودخلنا الاوضه بتاعتها وقفلنا الباب من جوه بالمفتاح ونزلنا بوس في بعض وعملت معاها وضع 69 ولحست في كسها وهي تمص زبرى وكانت بتعرف تمص لانها كانت تسمع سكس بس خفيف يعني المهم لحست كسها واعض زنبورها وتفيت في خرم طيزها وبدأت افرش صباعي في طيزها وامص كسها عشان متحسش بوجع اووي يعني وبدأت ادخل صباعي وادخل زبرى في بوقها اكتر عشان لو اتوجعت متفضحناش ودخلت عقله من صباعي في طيزها لان طيزها كانت ديقه وخليت صباعي في طيزها لحد م خرمها يتعود عليه وبعد لعب بالايد التانيه في كسها وزنبورها ولحس هي تمص في زبرى خرمها بدأ يستجيب لصباعي واول م بدأت ادخل صباعي هي جابت عثلها في بقي وبدأت اسمع صوت انفاسها اللي بقيت عاليه وبعدين دخلت صباعي كله وبدأت احرك شمال ويمين وهي بتقول اه احح اوووف اه اه اه اووف احح بصوت واطي وبعدين دخلت صباع تاني وبدأت ادخل واحرك يمين وشمال لحد لما طيزها بقت واسعه وعايزه صباع تالت ودخلت صباعي التالت فيها وهي مستمتعه وبتتأوه وتقولي دخل زبرك بقاا انا مش قادره وتتأوه ااااه اه احح اوووف اوووف يا ميرو زبرك وهو في بوقي حلو اووي وطعمه جميل وروحت قايم من تحتها وخليتها عملت وضع الدوج وتفيت في خرمها وبدأت ادخل زبرى في طيزها دخلت راسه بصعوبه وهي بتتأوه جامد وتقوول طلعه ياميرو بيحرقني جامد يحبيبي ياجوزي مش قادره وانا ولا سائل فيها وبدخل زبرى وهي صوتها علي اووي وبتتأوه لحد م دخل زبري بالكامل في طيزها وهي تأوهت اووي وانا سيبته في طيزها شويه لحد م العضله بتااعت طيزها ارتخت وبدأت ادخل واطلع بأحساس وهي تعض في مفرش السرير وانا نازل نيك ومش راحمها في طيزها راحت قالت جامد ياميرو انا عايزه زبرك يطلع من بوقي وانا اهيج واقولها ماشي ياشرموطه عايزه تتناكي جامد وبعنف وهي تقولي جامد موتني من النيك يجوز الشرموطه وانا روحت مزود الرتم شويه وبدأت انيكها بعنف واضرب ع طيزها خفيف لقيتها هاجت اووي عرفت انها بتحب الضرب والشتيمه والعنف وروحت مزود في الضرب والشتيمه كمان وبعد نص ساعه نيك وهي جابت اربع مرات انا خوفت لتموت مني بجد روحت قولتلها هجيب يامتناكه اجيبهم فين قالتلي هاتهم في طيزي يحبيبي وغرق طيزي بلبنك وروحت مدخل زبري ع الاخر وروحت منزل كمية لبن رهيبه في طيزها وفضلت نايم عليها لحد م زبري نام في طيزها وطلعته ومصت اللبن اللي فيه وانا لبست وهي لبست وانا طالع لقيت "سهير" في الصاله ووشها مليان عرق كدا مع انها قاعده تحت مروحه يعني وسلمت عليها وقالتلي رايح فين قولتلها هروح استحمي وانام شويه وروحت اخدت دش ونمت مصحيتش غير ع العشا كدا الكلام اللي حصل ده كان في الصبح ولما صحيت لقيت مسج واتس عندي ف بفتحها لقيتها "سهير" باعتالي وبتقولي
سهير : ايه يابطل البنت مش عارفه تمشي وعامله ايموشن بيضحك
*انا : قولت احااا بصوت عالي وبقول هي عرفت منين دي كمان وعملت نفسي عبيط ف كتبتلها* مين هي وضحكت
سهير : ياعم اللي كنت معاها الصبح صوتها كانت جايبه للشارع وضحكت هي
انا : قولت في سري هي دي شرموطه كمان ؟ وكتبتلها اها م البنت فرسه برضو ومينفعش تتساب كدا
سهير : قالتلي عندك حق بصراحه البنت فرسه بس انتا موتها خالص دي مش عارفه تمشي وعملت ايموشن بيضحك
انا : طيب المره اللي جايه ابقي اخفف الرتم شويه وضحكت
سهير : لا ياحبيبي انا مش هستناها تموت منك وضحكت
انا : طيب ياسهير عندي حل لو مش عايزاها تموت مني وعملت ايموشن بيضحك
سهير : ايه هو طيب الحل
انا : انك تبقي معاها في نفس الاوضه وضحكت
سهير : وانا موافقه وضحكت
انا : طيب بقولك انا لازم اقفل دلوقتي هشان رايح لصحابي
سهير : ماشي هستناك بكره الصبح عشان محدش هيكون قاعد غيري انا وساندرا*
انا : ماشي سلام

سكسي - تحميل سكس - سكس اخوات محارم - افلام سكس عربي - نيك سكس مصري - سكس فنانات ومشاهير - افلام سكس حيوانات - تحميل سكس xnxx - افلام سكس محارم - مشاهدة سكس مترجم - افلام سكس - مقاطع سكس اجنبي - سكس امهات حقيقي

https://www.downloadsxeyhot.com/contents/videos_sources/0/86/screenshots/3.jpg

...
www.moviesneek.com

سكس مترجم عربي الابن المؤدب ينيك امة الحيحانة في كسها – افلام سكس 5

سكسي

Author: sexynewhd sexynewhd 10/19/2020

http://sexhd.eklablog.net/-a203720648

سكسي

...
sexhd.eklablog.net

مواضيع سكس ننصحكم بها - سكس محارم

سكس نيك ازاي نكت بنتي الحيحانة

Author: sexynewhd sexynewhd 10/18/2020

ازيكم .. انا اسمي مختار عندي 43 سنه .. متزوج من 21 سنه .. عندي بنتي ريم 20 سنه وخالد 17 سنه .. اعمل في احدى الشركات السياحيه وزوجتي تعمل معي في نفس الشركه .. كنت اماارس الجنس انا وزوجتي بشكل يومي حتى اصبح الأمر روتين وممل .. خصوصاً ان زوجتي بارده جنسياً .. رجعت في يوم للبيت متأخر الساعه 1 وكانت مراتي نايمه كالعاده .. دخلت اطمن ع الاولاد .. غطيت خالد وروحت اوضة ريم اطمن عليها ولكن سمعت صوت غريب خارج من اوضتها .. ركزت شويه لقيتها اهات مكتومه .. حاولت افتح الباب بالراحه ولكن للاسف الباب عمل صوت وهي اتفجعت وغطت جسمها وعملت نفسها نايمه .. انا فهمت انها كانت بتعمل العاده السريه .. معرفش ليه اتعصبت وخرجت وهبدت باب الاوضه جامد ودخلت نمت جمب مراتي .. وانا نايم قعدت افكر ف الموضوع وانه من الافضل تريح نفسها بالعاده احسن ماتغلط مع حد من ورايا وتبقى مصيبه كبيره

سكس امهات - سكس محارم - قصص سكس - تحميل سكس - سكس حيوانات

المهم تعدي الأيام وطلبوا مني ف الشركه اني اروح مع الوفد اللي رايح الاقصر يتفرج على المعابد والأثار هناك .. انا اقترحت على اولادي ومراتي انهم يطلعوا معايا فرصه نغير جو .. ولكن مراتي كان وراها حجات ف الشركه لازم تخلص .. وابني رفض لأنه مش بيحب جو العاائلات .. ولكن ريم رجبت بالفكره جدا وطارت من الفرحه وفضلت سهرانه طول الليل بتحضر في شنطتها .. وجه يوم السفر وسافرنا ووصلنا الفندق عشان اسأل على الغرفه المحجوزه بأسمي وكنت معتقد ان الغرفه كبيره وفيها سريرين على الاقل ولكن اكتشفت انه سرير واحد وغرفه صغيره لشخص واحد .. حاولت اغيرها ولكن للأسف كل الغرف محجوزه .. وكأن القدر مصمم يجمعني بيها وبجسمها .. المهم خلاص اتفقنا ننام على سرير واحد دي مهما كان بنتي .. وطلعنا الاوضه وغيرنا ولمحتها مركزه ع البوكسر وانا بغير هدومي .. نسيت اقول ان حجم زبي كبير .. لما لقيتني خدت بالي اتكسفت .. المهم دخلت هي تاخد دش وانا روحت اشرب سجاره .. خلصت السجاره ورايح اخبط ع الباب عشان اقولها تخلص .. لقيتها مواربه الباب .. ولمحت جسمها .. جسم جبار .. طيز كبيره ومفيهاش ترهلات .. وبزاز متوسطه ومشدوده .. وكس نضيف لونه وردي ولقيتها بتجعك فيه جامد .. جسمها بشيبهه

سكس حيوانات - نيك امهات - نيك محارم - نيك حيوانات - قصص سكس - مقاطع سكس - مقاطع نيك - سكس نسوانجي - سكس سعودي - سكس عراقي - سكسي - صور كس ساخن - صور كس

.. انا شوفت المنظر نسيت انها بنتي .. مقدرتش اشوفها غير واحده عايزه تتعشر .. قعدت العب ف زبي من فوق البنطلون .. هي لمحتني من المرايا .. انا اتخضيت وقولت هي كمان هتتخض ولكن المفاجأه انها كملت دعك ف كسها والمره دي بشهوه اكتر وطلعت اهات .. انا مكانش قدامي غير اني اطلع بتاعي من البنطلون وادعك فيه .. لحد م لقيتها قفلت الدش وبتنشف عشان تطلع .. عملت نفسي بندهه عليها من بعيد وبقولها يله يا ريم عايز ادخل اخد دش .. قالتلي حاضر طالعه اهو يا بابا .. روحت قلعت هدومي والبنطلون وقعدت بالبوكسر بس وطلعت غيار عشان ادخل اخد دش .. وقفت قدام باب الحمام واستنيتها تطلع واشوف رد فعلها .. اول ما فتحت الباب لمحتني واقف بالبوكسر .. وركزت ف زبي اللي باين من تخت البوكسر .. ولقيتها طولت اوي وهي عارفه اني شايفها .. بقولها انا مش لاقي فوطه تانيه نشفي باللي معاكي وابقي هاتيها .. دخلت الحمام واتعمدت اني مخدش فوطه تانيه عشان هي تجيبلي اللب معاها واخليها تشوف زبي .. فتحت الدش وواربت الباب وقعدت ادعك ف زبي واطلع اهات .. وبعد ماخلصت ندهت عليها تجيب الفوطه .. فتحت الباب شويه كمان وهي جت عشان تديني الفوطه رحت طلعت زبي شويه بحيث تشوفه .. هي لمحته وخدودها احمرت جامد وحسيت انها ساحت ع الاخر .. المهم خدت منها الفوطه ونشفت وطلعت

تحميل سكس - تحميل سكسي تنزيل سكس - سكس عائلي - سكس مترجم - صور سكس - صور نيك - قصص سكس - نيك محارم - سكس مصري - سكس عربي - سكس مترجم - سكس اخوات - سكس ام وابنها - سكس حيوانات

...
www.moviesneek.com

افلام سكس 5 – صور سكس – افلام نيك – افلام سكس – سكسي – سكس حيوانات -سكس متحرك – سكس امهات – سكس اخوات – سكس ام وابنها – تحميل نيك

سكسي ساخن مع اختة في الغربة

Author: sexynewhd sexynewhd 10/17/2020

قصتي التي ارويها لكم هي حقيقية وحصلت معي في بلاد الغربة و سارويها بتفاصيلها. انا رجل متزوج عمري 42 سنة و لي طفلان اعيش مع زوجتي و اطفالي و والدتي في بيت واحد لي اختان متزوجتان الكبيرة اسمها سهى و عمرها 40 سنة و الصغرى اسمها هدى و عمرها 28 سنة. في الاشهر الماضية مرضت والدتي و عرضتها على الاطباء فكان تقرير الاطباء هو يجب ان تعالج في الخارج في احد البلدان الاجنبية عندها اخبرتي اخواتي بهذا الامر و قلت لهما يجب ان تعالج والدتنا في الخارج و سوف اسافر معها لمدة شهرين حسب ما ابلغني به الاطباء فاتفقتا معي على موضوع السفر.

صور كساس - صور سكس منقبات - مشاهدة صور سكس - صور نيك متحركة - صورسكس رومانسية - صور لحس الكس
و بعد اسبوع اتصلت بي اختى الصغرى و اخبرتني انها سوف تسافر معنا فسالتها عن موافقة زوجها فاخبرتني انه يشجعها على السفر مع والدتها عندها اكملنا اجراءات السفر و حصلنا على الفيزا و سافرنا حتى وصلنا الى البلد الذي يجب ان تعالج فيه والدتي . بعد الوصول قمنا بتاجير شقة في وسط المدينة التي وصلنا اليها في اليوم التالي ذهبنا مباشرة الى المستشفى التي يجب ان تعالج فيه والدتي و اكملنا اجراءات الدخول الى المستشفى حتى المساء بعدها طلب منا الطبيب المختص انا و اختي هدى الانصراف و العودة في اليوم التالي حينها اعترضت اختي هدى و طلبت البقاء مع والدتي فرفض الطبيب و اخبرها ان نظام المستشفى لا يسمح ببقاء مرافق مع المريض حيث توجد ممرضة مسؤولة عن كل شئ عندها انصرفا انا و اختي هدى و عدنا الى الشقة للارتياح من تعب اليوم الذي قضيناه في المستشفى و بقينا على هذا الحال كل يوم نذهب و نعود للشقة مساءا نبقى انا و اختي هدى لوحدنا في الشقة اثناء الليل. اثناء بقاءنا في الشقة و بعد العودة مساءا تقوم اختي هدى بخلع ملابسها امامي و تبقى بالملابس الداخلية و تذهب للحمام لتستحم و انا كذلك كنت اخلع ملابسي و ابقى في اللباس و الفانيلا. في بداية الامر كنت لا اعير اهمية لها لكن بعد عشرة ايام بدأت انظر لها بشهوة عندما تخلع ثيابها امامي و لكني كنت لا اظهر هذا الشئ لها حيث كان صدرها جميل جدا و جسمها الابيض رشيق و شهرها اسود و طويل. في اليوم التالي قررنا الذهاب بالباص الى المستشفى لكي نتمكن من مشاهدة معالم المدينة التي نسكن فيها اكثر. ذهبنا الى موقف و صعدنا في الباص الذي كان مزدحما بالركاب فطلبت مني اختي ان تقف امامي لتحتمي من الازدحام فوقفنا قرب احدى نوافذ الباص بجنب احد الكراسي عندها تحر الباص و من كثرة الركاب صرت حاضن اختي من الخلف و طيزها اصبح في حضني حيث كانت لابسة بنطلون ضيق على طيزها و عند حركة الباص بدأ طيز اختي يتحرك في حضني حيث شعرت بدفأ طيزها الجميل في حضني فبدأ عيري ينتصب شيئا فشيئا حتى صار كالصاروخ و استمريت بتحريكه على طيزها و لكني كنت لا اعرف شعورها تجاه عيري هل هي مستمتعة ام لا , الا انها كانت تضغط بقوة عليه. بعد عودتنا الى الشقة مساءا بدأ تفكير اختي هدى يختلف حيث سألتني هل انا مشتاق الى زوجتي فاخبرتها نعم و اني ارغب ممارسة الجنس مع زوجتي حيث كنا لايخفي بعضنا عن البعض شيئا و كذلك هي اخبرتني باشتياقها لزوجها بعدها قامت بخلع ثيابها و انحنت امامي بحيث اصبح طيزها مفروج عندها لم اتمالك نفسي فاتصب عيري بقوة حتى رأته اختى فتبسمت و ذهبت الى الحمام لتستحم و هي تستعد الى جنس محارم جامد معي

سكس مني فاروق - سكس اخوات - نيج امهات - سمكس - نيج مصري - نيج محارم عربي - سكسحيوانات
بعدها ذهبت انا للاستحمام و من ثم جلسنا في صالة الشقة نشاهد التلفاز فبدأنا بالحديث حيث كانت اختي لابسة مخلابس خفيفة و ضيقة على جسمها الرشيق فكنت اتكلم معها و عيناي لا تفاررق النظر الى جسمها الجميل و عيناها السوداوتين و هي كذلك فاحسست عندها انها ترغب في شئ معي حيث بان هذا الشئ اثناء حديثها معي حين سالتني عن سبب انتصاب قضيبي عندما مس طيزها فاخبرتها و بجرأة ان سبب انتصاب قضيبي كان بسبب نعومة طيزها ثم سالتها ثم سالتها انا عن سبب ضغطها بقوة على عيري في الباص انها كانت مستمتعة بعيري حينها مازحتها وقلت لها انتي استمتعتي به من خلف البنطلون لو اخرجته لي سوف تستمتعين اكثر عندها تبسمت و قالت لي دعني اراه فقلت لها لا حرام انتي اختي فالحت علي وقالت لي ارني عيرك و اريك بزازي عندها اثار كلامها هذا شهوتي بقوة فوافقت و اخرجت لها عيري حيث كان منتصبا جدا و قامت هي باخراج ثدييها عندها طلبت منها ان تمسك قضيبي فاقتربت مني و مسكت قضيبي و هي تتاوه و تقول لي العب بصدري فقمت بمسك ثدييها و وضعت لساني على حلمتها و هي تفرك بقوة بعيري ثم بدات ابوس في شفايفها و امص لسانها و هي كذلك بعدها قمنا بخلع ملابسنا حتى اصبحنا عاريين و رجعت ابوس كل شئ في جسمها في احلى جنس محارم ساخن ثم قمت بحملها الى غرفة النوم و وضعتها على السرير و استمرت بالبوس و تفريك جسمها حتى بلغت الشهوة عندنا قمتها فطلبت مني و هي تتأوه ان ادخل عيري في كسها في البداية ترددت و لكن عندما رأيتها تفتح افخاذها و تقولي و هي تصرخ دخلوا دخلوا لم اتمالك نفسي فادخلته في كسها بقوة و قمت بحضنها و اخذت ادخل عيري في كسها و اطلعوا و نحن نتأوه من شدة الشهوة الى ان اقتربت من القذف فاخبرتها اني سوف اقذف اتركي ظهري حيث كانت تمسك به بقوة فرفضت و قالت لي اقذف داخل كسي عندها بدأت ادفعه بقوة في كسها الى ان بدأ عيري في القذف في كسها و هي تبستم و تقول لي اموت في عيرك حبيبي ثم عاودنا الكرة في اليوم التالي و استمرينا على هذا الحال طول فترة بقائنا في الخارج حيث مارسنا انواع السكس الامامي و الخلفي في جنس محارم ساخن جدا .اما الان فنحن نلتقي في بيتي عندما تاتي لزيارتنا و نمارس الجنس عندما نكون لوحدنا

صور سكس - تحميل سكس - مقاطع سكس - سكس حيوانات - قصص سكس - افلام سكس حيوانات - xnxn - عرب نار - سكس امهات - صور سكس نار - سكسي - تحميل سكس - سكس اخوات - سكس مصري - سكس سعودي - سكس عراقي

...
www.downloadsxeyhot.com

صور كساس نضيفة ومشعرة 60 صورة سكس مثيرة كس ابيض واسمر

انا وخالتي وسكسي نيك محارم

Author: sexynewhd sexynewhd 10/14/2020

لم اكن اعلم عندما انتقلت للعمل في القاهره ان تحدث هذه القصه و علي فكره هي قصه حقيقيه بدون اطاله انا من الاسكندريه و اسمي عادل و ده مش اسمي طبعا المهم اني سكنت في شقه ايجار شهري و كان المنزل مكون من ثلاثه طوابق كل طابق مكون من شقتان و كنت اسكن في الطابق الاخير و كانت صاحبه المنزل في الشقه المقابله لي و كانت لا تملك من الدنيا الا بنت تسمي دعاءو في الحقيقه انها كانت في قمه الادب و الهدوءو رغم انها كانت علي قدر بسيط من الجمال انما كانت غايه في الادب و الاخلاقو مع الايام ازدادتعلقي بدعاء و قررت خطبتها فاعلمت اهلي بكل شيئ فرحب والدي فتقدمت و تمت خطبتي لدعاءالتي كانت في برائه الاطفال فكنت فرحا بها للغايه و لاني كنت اعيش وحدي كانت ام دعاء قد قررت ان تجعل طعامي و غسل ملابسي و تنظيف الشقه من اختصاصها و مع مرور الايام كانت كل الحواجز قد ازيلت بيننا كنت بالفعل اعيش بينهما كنت الكل في الكل لا تخطو حماتي خطوه بدون استشارتي و كانت ايضا قد بدئت المداعبات المعروفه بين كل المخطوبين من قبل و احضان و غزل جنسي صريح بيني و بين دعاء عما سيحدث يوم الدخله و قد بلغت حد انها عندما طلبت منها ان تجلس معي بدون كلوت حتي اخذ راحتي في البدايه تمنعت ثم وافقت بشرط ان اعمل حساب عزريتها فوافقت و بدئت للمره الاولي في حياتي اري الكس و اتلمسه و يملء فمي عسله و رحيقه كنا نعيش مثل الازواج و لكن بدون نيك يعني كله من بره و عندما حاولت ان انيكها في طيزها تالمت بشده فتراجعت و ظلت علاقتنا في حدود التفريش و اللحس و الرضع فطلبت منها ان تمص فلم تمانع و كانت الايام تمر في انتظار اليوم الموعود ي

نيك حصان - سكس المصري - سكس ياباني - نيك مترجم عائلي - افلامنيك - سكسس امهات - سكسي مترجم اخوات - سكسالعرب

وم الدخله اليوم الذي استطيع اخيرا ان انيك فيه الكس الجميل الذي فعلت فيه كل شئ الا النيك الذي كنت ادخره ليوم الدخله حتي جاء اليوم الذي قررت فيه حماتي ان تدهن شقتها و بالفعل اتفقت مع النقاش و اتي للعمل فكنت اعود من عملي فاجلس مع النقاش حتي ينتهي من عمله فكان هذا في قمه الارهاق حتي كان يوم حضرت من عملي و جلست كاعادتي انتظر انتهاء العمل و لكن في هذا اليوم كنت متعبا بشده فلم ادري بنفسي عندما نمت فوق مكتب موضوع في الغرفه الداخليه للشقه و كانت هذه الغرفه قد انتهي النقاش من دهانها كان جسدي ملقي عليها و ارجلي مدلاه لان المكتب لا تستطيع ان يستوعب جسد الرجل كاملا و قد راودني حلما جميلا كان يدور بيني و بين دعاء و كنت احلم بها عاريه تماما و انا انيك و اقطع الكس باسناني و لكن عندما بدئت في الاستحلام و الاستحلام هو ان يقذف الرحل منيه و هو نائم و عندما يقذف الرجل و هو نائم يصحوا من غفلته قليلا و هذه حقيقه علميه ففتحت عيني قليلا و ان بين النوم و اليقظه رئيت ما جعلني انتفض واقفا حتي كدت اقع من علي المكتب لولا اني استندت الي الحائط لقد و جدت حماتي المحترمه و قد كانت تتلمس زبري بيدها و اليد الاخري داخل الكلوت التي ترتديه و كانت و كانها عاريه تماما من اول وسطها حتي اقدامها و عنما فزعت ارتبكت و كنت انا وكاني في غيبوبه نظرتي ذاهله كل هذا حدث في ثواني فانتفضه هي الخري لتخرج يدها من الكلوت و تنزل ملابسها بسرعه فقلت لها ماذا تفعلين فلم تجيب بل رجتني ان اهدء فغادرت علي الفور الغرفه ابحث عن النقاش فقالت لي اته غادر منذ فتره طويله و هي لم تشا ان توقذني لاني تعب فقلت لها لاني تعب ام لتفعلي هذا فرجتني بكل قوه ان اهدء و اقتربت مني فبعدت عنها و و اطلقت ساقاي للريح لا ادري اين اذهب و كاني سكران و ظلت هي ترن علي هاتفي و انا لا ارد و عنما بدء زهني بالصفاء و ستيعاب ما يحدث قررت عدم اكمال ارتباطي بابنتها التي اعشقها الي ابعد الحدود فقد رئيت منها و للمره الاولي في حياتي بنت عاريه و هذا ليس بالشيء القليل سكس - سكسي و كانت ماذالت ترن علي هاتفي فالعنها و ابصق علي التليفون حتي قررت الانتقام منها بان انيكها نيك لا رحمه فيه ان كان هذا ما تريده فهو لها و لابنتها فعدت الي المنزل و لم امر عليهم برغم ان الباب كان مفتوحا و بمجرد دخولي الي المنزل وجدتها ترن جرس الباب ففتحت لها و كانت هذه المره لا انظر لها علي انها ام زوجتي المستقبليه فنظرت لها اتفحص جسدها للمره الاولي كنت انظر الي كل تفاصيل جسدها و هي كانت تظن اني انظر لها باحتقار فدفعتني لداخل الشقه تطلب الغفران و انها كانت زله لن تتكرر فقلت لها لماذا فعلت هذا فقالت بلاش كلام في الموضوع ده انساه كان لم يكن فقلت لها انه حدث فمن حقي ان اعرف فانهارت في البكاء فضربتها علي وجهها بالقلم فنظرت لي ترجوني الرحمه فقلت لها لماذا فعلت هذا الشيئ و معي انا جوز بنتك فسكتت فرفعت يدي لاضربها من جديد فخافت و دارت وجهها بيدها و بدئت بالكلام عن زوجها المتوفي من ثمانيه اعوام و قضي معها عشرين عاما لم يكن يمنعه عن جماعها الا في ايام دورتها الشهريه و احيا كثيره كان يدعبها و هي في هذه الايام و فجا مات زوجها في حادث ليترك فراغا قاتلا و لم تشعر برغبتها الا عندما قمت بخطبه ابنتها فكانت تسمع همساتنا و كانت تتلصص علينا مما ايقظ العملاق الذي كان نائما فلم تشعر بنفسها هذا اليوم الذي انتهي فيه النقاش من العمل فاراد الرحيل فوجدتني نائما حاولت ايقاظي فلم اصحو فخرج الرجل و جائت هي لتوقذني فوجدتني نائما فوق المكتب علي ظهري و لاحظت انتفاخ البنطلون مكان هذا و اشارت الي زبري و عند هذا الحد بدء زبري في الانتصاب فاكملت انها لم تشر بنفسها عندما تقدمت لتلمس بيدها هذا الذي حرمت منه لاعوام طويلهو بلغت شهوتها زروتها عندما بدئت بلمسه فلم اصحو فبدئت تداعب جسدها حتي استيقذت و حدث ما حدث و كا ن زبري يا ولداه في هذا الوقت يكاد يفرتك البنطلون فطلبت منها الوقوف فلبت علي الفور فقربتها مني و قلت لها اني لم اري في المره السابقه جيدا و اني اريد ان اري الان فصعقت من طلبي و قالت انا حماتك كيف هذا فقلت لها الم تفكري في هذا عندما عملت الي عملتيه فقالت لا لن افعل فاقتربت منها فرئت زبري و ما اصابه من انتصاب فقالت لا انت مجنون انت جوز بنتي قلت لها لو عايزاني اتجوز بنتك و استر عليكي لو الناس سالوني انت سيبت البنت ليه اعملي الي حقولك عليه فلم تنطق فاقتربت منها فبعدت فامسكنها من وسطها فارادت الابتعاد و لكن كان زبري قد اصبح يضغط علي كسها فوجدتها تقول مش حينفع حرام انت حتتجوزنا احنا الاثنين فلم ارد ووضعت فمي فوق فمها التهم شفاهها الظمئي و كانت يدي تداعب طيزها بشده حاولت التملص و لكن لم تقدر كانت الشهوه قد تحركت بداخلها فتركت بنفسها بين يدي افعل ما اشاء رفعت ملابسها لاجدها عاريه تماما بين يدي فقمت علي الفور بخلع ملابسي و احتضنتها بشده و لم اترك جزء من جسدها الا و اكلته بفمي و دلكته بزبري و انهارت كل دفعاتها و كان يوم لا ينسي و من يومها و انا في فتره خطوبه لا تنتهي منذ العامان انيك البنت و امها كل يوم وقت ما يحلو لي بس المشكله اني عجبني الموضوع ده و بفكر اتجوز البنت و استمر انيك امها اظن ان انتم حتقولو لي ان دي فرصه اثنين بواحده و في الحقيقه ان ده رئي انا كمان و ناوي اتجوز البنت و انيك امها زي ما انا عايز .

صور محارم - صور سكس مايا خليفة - صور سكس امريكي - صور سكسي - صور سكس ساره جاي - قصص نيك محارم - سكس متحرك

...
www.downloadsxeyhot.com

نيك حصان ساخن يفشخ كس بنت سكسحيوانات اتش دي مجانا