سكسي

سكسي انا واختي وبنت خالتي

Author: sexynewhd sexynewhd 7/2/2020

بداية أعرفكم بنفسي انا صلاح 25 سنة بعيش مع أمي 55 سنة وأختي المطلقة 30 سنة سباب طلاق أختي قالولي مشاكل وبس لكني عرفت بطريقتي إنه ماكانش قوي جنسيا وماكانش قادر يلبي لها رغبتها رغم إنها حاولت وصبرت لمدة عامين

مواضيع سكس : تحميل افلام سكس - قصص سكس - سكس اغتصاب امهات - تحميل سكس اجنبي - سكس محارم مصري - صور نيج - صور سكس فنانات - سكس مرات ابوه - سكس اب وبنته - صور سكس طياز - سكس هيفاء وهبي - نيك ستات - فلم سكس حيوانات - مشاهدة نيج مصري - نيك اخت - قصص سكس اخوات - فيلم نيك - فيديو سكس امهات

لما رجعت أختي لبيت صارت واحدة ثانية خالص تلبس ملابس ضيقة وعارية وتخرج بيها تتأخر في الرجوع للبيت ودا كان سبب إني تخانقت معاها واتدخلت أمي وقالتلها إنها لازم تحترم نفسها عشان بتصرفاتها دي بتخلي العين علينا والناس تشاور لنا فبعد كدة تهدت شوية لكنها صارت مش طايقاني
بس صارت فاجرة في لبيت وبتلبس ملابس شفافة وتتشرمط في البيت ولا كأني موجود وهنا بتديت أحس إننا عيني بتتابعها وهي لاحظت كدة برضو
لكني قلت في نفسي إنها ممكن عايزا توقعني عشان تتحكم فيا فقررت إننا أعمل حاجة ذكية وهي إني أحط كاميرا فبينها صوت وصورة واستنيت لما راحت تطل على خالتي هي وامي وركبت كاميرا صغيرة فبيتها وخبيتها كويس وبرمجتها مع الحاسوب بتاعي عشان اسجل واتفرج كمان
في المساء رجعو للبيت بس كانت معاهم بنت خالتي 28 سنة جوزها مات بقالو خمس سنين وهي صاحبت أختي من واحنا صغيرين ،
بعد ماتعشينا دخلت أختي وبنت خالتي ينامو ودخلت أنا أوضتي وامي كمان دخلت أوضيتها

نيك امهات مترجم - سكس محارم - صور سكس مشاهير - فيديو سكس حريم - نيج حيوانات - تنزيل افلام سكس - سكس ستات - فيلم سكس عربي - مقاطع سكس نيك - سكس محارم مصري - صور نيج - ولد ينيك امه - نيك نار - سكس ام وبنتها - مقاطع سسكس
بعد مرور نصف ساعة قلت أشغل الكومبيوتر وأشوفهوم بملابس النوم قبل مايطفو النور وهنا كانت الصدمة لقيت النور لسا شغال وهوما بيبوسو بعض من الفم فجاة أختي خلعت الحمالات وكمان حمالات بنت خلتي وشوفت أجمل بزاز في حياتي كانو نفس الحجم تقريبا فبداو يمصمو شفايف بعض ويبعبصو فبزاز بعض
وحسيت إن أختي هي الراجل عشان كانت متحكمة فكل حاجة، دفعت بنت خالتي حتا نامت على السرير وخلعت الاندروير بتاعها وبدإت تلعب في كسها بصباعها وفنفس الوقت بتمصمص بزازها بعنف وبسمع بنت خالتي بتقولها دخليه في كسي إنتي وحشاني كتير
وهنا عرفت إنهم متعودين على كدة مع بعض
إجابتها أختي إستني يا شرموطة وبعدين ماتيدينيش أوامر يا كلبة وضربتها بقلم خفيف على وشها وابتدت تنزل بلسانها حتى وصلت كسها وبدات تلحس فيه وبنت خالتي بدأت تلتوي زي ماتكون النار داخلها بدأت أختي تدخل صباعها فكس بنت خالتي وتمص كسها فنفس الوقت وشوية صارو صوباعين لغاية ماسمعت بنت خالتي بتقول آه كملي حجيب كملي كملي آح آح وفجاة ارتخت، وعرفت إنو هي جابت شهوتها
وبعدها بدلو الأدوار وكانت أختي هي إلي فاتحا رجليها وبنت خالتي بتلحس كسها وبتفشخها بصباعها لغايت ما جابت شهوتها كمان
بعد كدة قامت اختي وراحت نحو الدلاب وانا مش عارف هي حتعمل إيه لغايت مطلعت قضيب إصطناعي وانا بقول في نفسي آه يا بنت القحبة سحاقية وشرموطة كمان وكمان شاريا قضيب إصطناعي دي محترفة بقى عشان إلقضيب من النوع إلي بيتلبس
فبنت خالتي قلتلها نكيني جامد أصلي بقالي مدة ماتنكتش
جاوباتها أختي ليه يا شرموطة هو لواد حمادة مابقاش مشبعك
قالتلها لا مشبعني بس بقالو شهر مسافر وانا مش لاقيا حد مين يريحني
قالت لها خلاص ياشرموطة انا حريحك وتفت على القضيب وحطتو على باب كس بنت خالتي وبدأت تحركو فوقو فبنت خالتي صارت تترجاها إنها تدخلو جوا فبدات تدخلو شوية شوية لغايت مدخل كله وبدات تنيكها وبنت خالتي رافها رجليها واختي ماسكاهم بإيدها وبدأت تلحس رجليها وصباع رجليها وبنت خالتي فعالم ثاني كان واضح من لحس أختي لصباع رجلين بنت خالتي إنها شرموطة محترفة وعندها خبرة كبيرة
إستمرت على كدا حتى جابت بنت خالتي شهوتها مرة ثانيا وقلبو الادوار ثاني بنفس الطريقة وحتى بنت خالتي كانت بتفشخ كس أختي وفنفس الوقت بتلحس رجليها لغايت ماجابت أختي شهوتها كمان ونامو فحضن بعض
يتبع .....

...
www.sexxincest.net

سكس محارم – سكس محارم |يتيح لكما اجمل سكس امهات – سكس اخوات – سكس عائلي – صور سكس – سكس عربي – سكس مصري – مقاطع سكس محارم – قصص سكس محارم

عراقي ينيك خالتة سكس محارم

Author: sexynewhd sexynewhd 6/29/2020

انا مصطفى عمري حاليا 23 جسمي حلو يعني طويل وعضلات مو من الحديد انا العب تمارين عقلة شناو بس مو حديد المهم عندي خالتي وحدة 28 وبت خالتي المتوفية بكدي 23 انا اهلي متوفين وانا الوحيد لاهلي جنه عايشين سوى وتوفه ابوي وامي وهنه بعدهن ممتزوجات وبعد ما عدنه احد من عائلته بس احنه انا شرطي على شهادة السادس خالتي اسمها مها متعينه والبكدي متحب الدراسة مبطلة اسمها رنا ما اطول عليكم أجسامهن ماكو هيج خوب رنا اوف شايلة خلفية لا يمحمد تكوم عير الميت علاقتي بيهن قوية يعني انا ورنا بنفس الغرفة انام ومها بغرفة يلبسن كدامي ملابس عادية بس ميتحجبن مني رنا عادي تنزع كدامي علاقتي بيها تكول رجلها انام على الفراش سوى اباوع سكسي كدامها يوم من الايام مها بلدوام انا نازل للبيت تلكتني مها ابوسه شكت شفتي هاي شي عادي بينه تصرفاتها مختلفة متكحله متحمرة بدي حصر برمودة فوك الركبة حصر حيل انا فولت بس لزمت روحي تصرفاتها مختلفه كليا يعني تعض بشفتها للعلم ممفتوخات نهائيا محد لامسهن ابد دا اتغدا احاي يمي جان تكلي ميمو كتلها اامري كالت اليوم مميز كتلها ليش كالت لان احبك كتلها اكيد تحبيني احنه ربينه سوى كالت لا اريدك كتلها حب حب لو حب اخوة كالت حب كتلها بس معدي مشاعر اتحاهج زعلت وراحت انا جذب هم احبها كملت غدا رحت للغرفة طبيت هية متغطية بلبطانية وضامة راسها كلش بدلت كعدت يمها راضيتها كتلها اتشاقة وياج انا هم احبج كالت احلف كالها و****

مواضيع سكس عبر العنواين التالية : تحميل سكس - قصص سكس - مقاطع سكس - افلام سكس محارم - تحميل افلام سكس - افلام سكس حيوانات - افلام سكس مصري - قصص سكس محارم - تنزيل سكس - سكس كلاب - سكس حصان - سكس امهات

كالت جذاب ركعتها بحلك شكيت شفتها هية انتهت خدرت وخرت البطانية ونمت فوكاها هية كالت شدا تسوي كتلها اشش حبي اسكتي سكتت مديت ايدي على صدرها طلعته يكرم **** من شفت صدرها تكول ثلج جسمها حلمة وردي نزلت مص بصدرها مثل المشايف سويته احمرر نزلت على بطنها اريد اشوف شعراية بجسمها ماكو نزلت البرمودة شو شو طلع الغضب كسها مدنفش ووردي هية متحب الجبه وهيج السوالف انا لا عادي مصيت كسها كامتت تتأوه على كيم وتصيح كافي طلعت عيري يكرم **** انا ممحلف مالتي طوله 22سم وعرضة 7 انج شافته كامت تبالع كتلها مصي كالت ما اعرف وتلعب نفي كتلها راح ازعل كالت لا ما اكدر سويت روحي كمت جان تلزمة يكلك صارلها ميت سنه تمص مصته مص ماكو هيج 5دقايق تمص ردت احب كمشت راسها واطبب بي. وهية تشهك جبيت بحلكا لعبة نفسها كامت غسلت كتلها شنو اليعجبج منين كالت حبي بكيفك انا كلي الك نزلت على كسها حكاكي كامت تكفر حطيت شوية من الراسة كامت تموت دمعت طلعته وابوس بيها ورديت الراسية كلها طلع دم وهية نزلت بس بجي مسحت الدم اشلك بيها وابوس بيها جبت دهم دهنت عيري وكسها حطيت شوي شوي الي ان حطيته كله يكرم **** ماتت جوة ايدي اله شوية طلعته وحطيته فوك ال20 مرة شوية تعودت كمت ارهز كل قوتي وهية تصيح مل علو صوتها اه اه اه الى ان جبيت كله بكسها فيضت كسها ارتاحت شوية ومسحت الجبه كتلها من الطيز كالت اخاف كتله انا مو حبيبج كالت اي كتلها ما ااذي مرتي انا كتلها مرتي كبل سويت وضعية البزون جبت الدهن باصبعي على كيفي اعرض بلزرف وهية تصيح وحطيت الاصبع الثاني وكامت تكفر طلت اصبعي جبت عيري دكعته دهن تنكع وزرفها هم حطيت الراسية طفرت كبله كامت تبجي راضيتها ابوس بيها يلى مرتي يلة قبلت حطيت الراسية ولزمتها وعلى كيفي اطبب بي الي ان طب كله انا هنا سنحت بعد مابيه حيل كتلها راح اطلعة وانام واكعدي فوكه كالت ميخالف كعدت فوكا متعرف جان تكعد حيل وطب كله للخصاوي وما احس اله تصيح صوت صطرتني لزمتها رأسن كل قوتي ارهز بيها 10دقايق يلة ذبيت هنا انه متنه كمنه سبحنه سوى هم راس مص بلحمام طبينه للغرفة نزعنا هدومنه نمت نامت فوكاي شبكتها ونمنه الي ان اجتي خالتي مها انتضروني بجزءثاني

عناوين اباحية ذات جودة عالية : سكس نسوانجي - عرب نار - xnxxx - سكس حيوانات - سكسي - سكس محارم - سكس امهات - xnxn - افلام جنس - سكس مصري - مقا طع سكس مصري - نيك حيوانات - نيك محارم - افلام محارم سكس - سكس ام وابنها - سكس ام وبنتها - سكس اخوات - سكس عرب - صور سكس

...
www.downloadsxe1.com

تحميل سكس وان – صور سكس – سكس حيوانات – سكس امهات – سكس مصري – سكس عربي – ءىءء – xnxn – سكس محارم – مقاطع سكس

انا والجنس وجسمي المحروم سكسي

Author: sexynewhd sexynewhd 6/27/2020

الجزء الاول

مرحبا اسمي كنزة مازوزي من حلية دائرة بوسلام بلدية بوعنداس ولاية سطيف في يوم من الايام كنت 15 سنة وكنت ادرس كان اول من ناكني هو خالي كان يوصلوني بسيارته الى المدرسة ثم يرجعني الى البيت عندما اخذني الى المدرسة اول مرة اخذني الى مكان منعزل وتوقف ثم اخرج ذكره وقال لي ارواحي ارضعيلي ومسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى. اصبح مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك. فصعدت الى ذكره وبدات اصعد وانزل وانا. اتالم وقول له اي راك هلكتني بشويا وهو يسب ويشتم و يقول لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي وانا انزل واصعد مرارا وتكرارا حتى. افرغ لبنه عليا ولما انتهينا ذهبنا الى المدرسة ودخلت المدرسة ودرسنا ولما انتهينا من الدرس قال انا الا ستاذ الي شاتي يقعد للاستدراك يقعد ذهبو اصدقائي الا انافبقيت فبدا الاستاذ الشرح الدرس فإقترب مني ومن تحت الطاولة لمست ذكره وبدات ادلكه فذهب لإغلاق الباب و جاء لي واخرج ذكره وقال لي ارواحي ارضعيلي يا وحدة القحبة فمسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك اوقفي ووقفت على وضعية كلب وبدا ينيك فيا وانا اتألم واقول بشويا راك هلكتني بشويا وهو يسب ويشتم و يقول لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي وهو ينيك فيا مرار وتكرارا حتى اخرج لبنه فيا ولبسنا ملابسنا واعطاني مليون وذهبت الى خالي كان ينتظرني فركبت السيارة وذهبنا الى مكان منعزل وتوقف ثم اخرج ذكره وقال لي ارواحي ارضعيلي ومسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك وقال لي اخرجي من السيارة فخرجنا ووضعت يداي على السيارة وقال لي شركي رجليك ففعلت وبدا ينيك فيا وانا اتألم واقول بشويا راك هلكتني بشويا وهو يسب ويشتم و يقول لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغ لبنه على طيزي ولما انتهينا ركبنا السيارة اعطاني مليون وذهبت الى البيت وانا سعيدة جدا ولما وصلت الى البيت وجدت اخي علوش ينتظرني قال لي واين راحت كنت نستناك باه نينكك قولت له اسنا نخش ندوش نبعد نعطيلك ذهبت الى الحمام واستحمامت ودق علي علوش الباب الحمام وقال لي ن
دخليني معاك مالا ادخلته معي ولما دخل. اخرج ذكره وقال لي ارواحي ارضعيلي ومسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك دوري ففعلت في وضعية كلب ووضع ذكره في مهبلي وبدا ينيك فيا وانا اتألم واقول بشويا راك هلكتني بشويا وهو يسب ويشتم و يقول لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغ لبنه مهبلي ولما انتهينا من النيك لابسنا ملابسنا انا ذهبت لأشاهد تلفاز اما هو خرج من البيت اللعب مع اصدقائه ولما ذهبت الى المطبخ لاشرب وجدت الحنفية لا تعمل فاتصلت بمصلح الحنفية لكي بصلحها وجاء المصلح ففتحت له الباب فدخل وكنت شبه عارية فذهبت به الى المطبخ فدلته على مكان العطل ففتح الباب صغير لكي يعرف مكان العطل

افلام سكس - نيك مترجم للمصري - افلام سكس سمينات - سكس نيك حيوانات - صور نيك سكس - سكسي مصري محارم - اوضاع السكس - سككس حيوانات - فيديو سكس صراع العروش - عاوز سكس - عايز نيك - سكس حيوانات - سكس مصري - سكس امهات - سكس محارم - xnxn - سكس فيديو HD

وطلب مني ان افتح الحنفية ففعلت فتحت رجلي فرفع رآسه ونظرت الى الأسفل ووجدته يحرك في ذكره وجلست على ذكره اما هو كان مستمتع جدا واخرج ذكره وقال لي ارواحي ارضعيلي ومسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك اقعدي على زبي ففعلت وأنا اتألم واقول بشويا راك هلكتني بشويا وهو يسب ويشتم و يقول لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغ لبنه على طيزي ولما انتهينا اخذت رقمه الخاص به وقال لي لوكان تحتاجني في أي حاجة مثلا نيك عيطلي في أي وقت قلت له اوك ذهب واغلقت الباب وذهبت الى الحمام واستحمامت وخرجت وبعد ساعة جاء اخي علوش وصديقه ففتح الباب ودخلا ناداني كنزة ارواحي فذهبت اليه واخرج ذكره قال لي ارواحي ارضعيلي شوية فامسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ولما شاهد صديقه بآن صديقه علوش ينيك في اخته اخرج هو الاخر ذكره علوش بدا ينيكني وارضع زب صديقه مرارا وتكرارا حتى اصبحا ذكرهما مثل الحجر ثم بدآ ينيكاني واحد تيلو آخر وأنا اتألم واقول بشويا راكو هلكتوني بشويا وهما يسباني ويشتماني ويقولاني لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغا لبنهما علوش افرغ لبنه على طيزي

سكس امهات عائلي - نيك بزاز - صور سكس متحركة - صور نيك - صور كس - صور طيز - صور سكس نيك متحرك - نيك سكس

و صديقه افرغ لبنه في فمي ولابسا ملابسهما وخرجا اما انا فذهبت الى الحمام واستحمامت وخرجت وبعد ذلك نمت ولما استيقظت واجدت ذكر شخص في فمي هوما ثلاثة اشخاص مقنعين وبدات ارضع له مرارا وتكرارا واحد تيلو آخر حتى اصبح ذكورهما كالحجر وضع الاول ذكره في طيزي وثاني في مهبلي وثالث في فمي وهم يتبادلون الأدوار واحد تيلو آخر حتى افرغو بينهم عليا ولما انتهينا تبادلنا الارقام الهواتف هم ذهبو اما انا فذهبت الى الحمام واستحمامت وخرجت وبعد ذلك ذهبت للمشاهدة التلفاز ثم جاء عمي وفتحت له الباب فدخل وكنت شبه عارية فنظر الي نظرة ويتهجم علي مثل الوحوش وبدا بقبلوني من جميع انحاء الجسمي واخرج ذكره وقال لي ارضعيلي ومسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك وجلس على الكرسي وقال لي ارواحي اقعدي على زبي ففعلت وأنا اصعد وانزل من على زبه مرارا وتكرارا حتى اخرج لبنه على مهبلي ولما انتهينا لبسنا ملابسنا وقالت له عاود ارواح باه تنيكني قال لي وقتاه قلت له في أي وقت فقال لي اوك وخرج اما انا فذهبت الى الحمام واستحمامت وخرجت وبعد ذلك نمت وجاء شخص ليتقدم وبعدما تزوجت

صور سكس مصري - تنزيل سكس نار - سكس خلفي نار - صور كس - صور طيز - صور سكس كس وطيز - صور سكس شراميط - صور كساس - سكسي امي - تحميل نيك نسوان - صور سكس مصر - صور سكس متحركه - صور نيك متحركة - سكس اخوات بلدي - صور سكس مشاهير 

الجزء الثاني
في ليل دوخلة كان زوجي نائما بعد نيكة دامت الخمس دقائق وانا لم اشبع بعد ونمت انا أيضا ولما استيقظت وجدت ذكر شخص في فمي وبدات ارضع له مرارا وتكرارا وانا انظر اليه قال لي أنه صديق زوجي فاكملت الرضاعة مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك وقال لي اوقفي ووقفت وجلس هو على سرير واجلسني على زبه وبدات اصعد وانزل وبدا الوضعية وهي الوضعية التي تحبها وضعية الكلب وضع ذكره على مهبلي وبدا ينيك فيا كالمجنون حتى اخرج لبنه على مهبلي وبعد ان انتهينا لبس ملابسه و تبادلنا الارقام الهواتف المحمولة وخرج من النافذة اما انا اكملت نومي وانا سعيدة جدا ونمت ولما استيقظت لم اجد زوجي فلقد ذهب للعمل بعد ان اكملت عمل البيت اتصل بي صديق زوجي الذي ناكني وزوجي نائم قال لي راكي وحدك قلت له ايه راني وحدي راجلي راهو راح يخدم قال لي نقدر نجري انا وصاحبي باه نينكوك قلت له قداه تعطيوني قال لي كما تحبي قلت له ايه تقدرو تجيوني فا جاءو دخلو من النافذة وقبلنا بعضنا البعض وقال لي واخرجاذكره ما وقال لي ارواحي ارضعيلينا شوية فامسكت ذكرهما وبدات ارضع لهما مرارا وتكرارا حتى اصبحا ذكرهما مثل الحجر ثم قال لي درك نحوسو نيكوك وضعت يداي على سرير هو ينيك في مهبلي والأخرى في طيزي وبدآ ينيكاني كالمجانين وانا اتألم واقول لهما بشويا راكو هلكتوني بشويا وهما يسباني ويشتماني ويقولاني لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نبك مك اسكتي وهما مستمران في نياكتي حتى اخرجا لبنهما عليا واعطاوني مليونان وخرجا من النافذة اما انا فذهبت الى الحمام واستحمامت وخرجت وبعد ذلك ذهبت الى ام زوجي لكي اساعدها وبعد ان انتهيت من عمل البيت ذهبت الى غرفتي لكي استريح ولما دخلت الى غرفتي وجدت رجل الى غرفتي اظنه لي جاء ليسرق اقتربت من ذلك لص واخرجت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك ونزعت ملابسي وجلس على السرير وانا جلست على ذكره وجهي ووجهه مقابلان مع بعض وهو بقبلوني من فمي وينيك من جهت اخرى. هو ينيك فيا وانا اتألم واقول له بشويا راك هلكتني بشويا وهو يسب ويشتم و يقول لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغ لبنه على مهبلي ولما انتهينا تبادلنا الارقام الهواتف المحمولة واعطاني مليون وخرج من النافذة واتصل حبيبي هشام وقال لي جاك صحبتي قلت له ايه جا وناكني وقال لي درك ندزلك 3 رجاالا قومي بيهم قلت له ماعليش بعد ان اغلقت الهاتف جائو اصدقاء هشام من النافذة دخلو باغلقت النافذة بعد ذلك اخرجو ذكورهم وقالو لي ارضعيلنا امسكت بقذيبهم وبدات ارضع لهم مرار وتكرارا حتى اصبحو قذيبهم كالحجر وقالو لي درك نينكوك نزعت ملابسي وبدا و ينيكو فيا واحد تيلو آخر حتى افرغو لبنهم والاول افرغ لبنه في مهبلي وثاني افرغ لبنه في طيزي وثالث افرغ لبنه في فمي ولما انتهينا تبادلنا الارقام الهواتف أعطوني كل واحد مليون وخرجو من النافذة واغلقت. النافذة وذهبت للاستحمام ولما خرجت من الحمام اتصال هشام ليتأكد قلت له لقد جائو واعطيتهم كما اتفقنا.

الجزء الثالث

وقال لي راني اليوم فليل تجي باه توجدي روحك قلت له اوك وجاء زوجي من العمل وانا أتحدث بالهاتف قال لي من شكون ألي يهدر لتيليفوني قلت له بابا وحل الليل انتظرت حتى نام زوجي واتصل به قلت له راجلي راهو راقد قال لي راني جاي واغلقنا الهاتف وجاء هشام واخرج قضيبه وقال لي ارواحي ارضعيلي شوية فامسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم جلس على سريرقال لي ارواحي اقعدي على زبي ففعلت هو ينيك فيا وانا اتألم واقول له بشويا راك هلكتني بشويا وهو يسب ويشتم و يقول لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغ لبنه على مهبلي وبعد ان انتهينا قال لي غدو يجيك 4 من صحابي قومي بيهم قلت له اوك وخرج من النافذة اما انا فذهبت الى الحمام واستحمامت وخرجت لانام ونمت وحاء الغد ذهب ذهب زوجي الى العمل كعادته وانا انتظرت اصدقاء هشام كما اخبرني ليلة البارحة حتى جائومن النافذة ودخلو و اغلقت النافذة اخرجو ذكورهم وامسكت بقضيبهم وبدات ارضع لهم مرارا وتكرارا حتى اصبحو ذكورهم كالحجر وقال لي احدهم درك نينكوك ونزعت ملابسي ونمت على بطني وقضيب الاول في مهبلي وقضيب ثاني في مهبلي وقضيب الثالث في فمي وهم ينيكوني وأنا اتألم واقول لهم بشويا راكم هلكتوني وهم يسبوني ويشتموني ويقلون لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغ الاول لبنه في مهبلي وافرغ ثاني في طيزي وافرغ ثلاث في فمي ولما انتهينا تبادلنا الارقام الهواتف وخرجو من النافذة اما انا فذهبت الى الحمام واستحمامت وخرجت وبعد ذلك نمت واتصل بي هشام ليتأكد وقال لي قمتي بيهم قلت له ايه قمت بيهم قال لي ايضا درك يجيك خويا قومي بيه ثاني قلت له اوك وجاء اخو هشام من النافذة واغلقت النافذة واخرج قضيبه وقال لي ارواحي ارضعيلي ومسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك جلس على سرير واجلسني على زبه وبدات اصعد وانزل وانا اتألم واقول له بشويا راك هلكتني بشويا وهو يسب ويشتم و يقول لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغ لبنه في مهبلي و ذهب ولما انتهينا تبادلنا الارقام الهواتف وخرج وانا ذهبت الى الحمام واستحمامت وخرجت وبعد ذلك نمت وبعد ان استيقظت أتصل بي هشام وقال لي فليل وحدي روحك خطرماه بابا راهو جاي ليك قلت له اوك وحل الليل انتظرت حتى جاء ابو هشام من النافذة ودخل واغلقت النافذة وقال لي ارواحي ارضعيلي ومسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك وجلس على السرير وقال لي ارواحي اقعدي على زبي ففعلت وأنا اصعد وانزل واقول له بشويا راك هلكتني بشويا وهو يسب ويشتم و يقول لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغ لبنه على مهبلي وبعد ان انتهينا تبادلنا الارقام الهواتف واحضر لي هدية وفتحتها انها رائحة التي طالها تمنيتها في حياتي واعطاني مليون وخرج اما انا فذهبت الى الحمام واستحمامت وخرجت وبعد ذلك نمت واستيقضت جاء زوجي وقال لي تروحي لبحر قلت له مانيش قادرة وذهبو وتركوني وحيدة واسغليت الوضع واتصلت بي هشام وقلت له الو هشام ارواح وجبب معاك خوك وصحبو وبوك وصحبو صحبك راني وحدي راهم راحو البحر و يمكن يقعدو ثما سمانة وجائو من النافذة ودخلو واغلقت النافذة ونزعو ملابيسهم وقالو لي ارضعيلنا امسكت ذكورهم وبدات ارضع لهم مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكورهم مثل الحجر ثم قال اخو هشام درك نينكوك نزعت ملابسي وبدأو بنياكتي واحد تيلو آخر انا اتألم واقول لهم بشويا راكم هلكتوني وهشام يسبني ويشتمني ويقول اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغو الاول افرغ لبنه في مهبلي وثاني في طيزي وثالث في فمي ولما انتها ثالث افرغ لبنه في فمي وخرجو من النافذة اما انا فذهبت إلى الحمام واستحمامت وخرجت وبعد ذلك نمت وجاء فاتت أسبوع وجاء زوجي وبعد اسبوعين ذهبت انا وزوجي بتاكسي لى سطيف وفجأة توقفت السيارة الى نصف الطريق أظن أن البنزين قد انتهى واسر زوجي أنه هومن سيحظر البنزين وذهب ولما توارى عن الانظار قال لي السائق دزني ليك هشام واخرج قضيبه وقال لي ارواحي ارضعيلي شوية فامسكت ذكره وبدات ارضع له مرارا وتكرارا حتى اصبح ذكره مثل الحجر ثم قال لي درك نينكك اخرجي وخرجت من السيارة. وقال لي بعدب رجليك ففعلت ووضع ذكره في مهبلي وبدا ينيك فيا وانا اتألم واقول له بشويا راك هلكتني بشويا وهو يسب ويشتم و يقول لي اسكتي يا وحدة القحبة اسكتي نيك مك اسكتي حتى افرغ لبنه على مهبلي وبعد ان انتهينا تبادلنا الارقام الهواتف ولبسنا ملابسنا واعطاني مليون انتظرنا زوجي حتى جاء وملئ السيارة وذهبنا الى ذلك مكان

...
www.moviesneek.com

افلام سكس 5 – صور سكس – افلام نيك – افلام سكس – سكسي – سكس حيوانات -سكس متحرك – سكس امهات – سكس اخوات – سكس ام وابنها – تحميل نيك

سحاق الدكتوره والطالبة سكسي hot

Author: sexynewhd sexynewhd 6/17/2020

قصتي ابتدت عندما كنت في المرحلة الثانوية في عمر 17 سنة كنت بالمدرسه في هذا اليوم وكنت تعبانه الي درجة كبيره لدرجة انى اغمى عليا من التعب فعندما اتي وقت الفسحة وبدأت الطالبات للخروج للفسحة لم استطع التحرك من كثره التعب الذي كان ينتابني فحاولت بكل الطرق للنهوض لكى اشرب كباية عصير علي الاقل وانا في طريقي الكانتين او المقصف حسيت انه العالم تدور فيني واشوف اعين الطالبات تاكلنى بنظراتهم وسقطت على الارض ولا ادري ما حصل فيا , ولكن لم أدر أن ذاك اليوم سيكون اجمل يوم بحياتي .

سكس مصري - صور سكس - شات سكس - سكس امهات - سكس محارم - قصص سكس - سكس حيوانات - قصص سكس نسوانجي - نيك بنت مصرية - سككس مصري - سككس عراقي

وحملونى الطالبات الى الادارة وكانت مدارسنا من المدارس المشهورة في المنطقة وكانت فيها عيادة طبية فعندما فقت كنت شبه نايمة وشبه صاحية لكني لا اعلم ماذا يحصل من حوليا ولكنى احسست بشئ غريب يدور من حولي ولكني استغفلت الامر وسويت نفسي نايمة ولكن بعد عدة دقائق استطعت ان اعرف ما يدور من حولي وكنت افتح نصف عين لأرى ما يدور من حولي واذا بالدكتوره التي تعمل بالعياده في المدرسة تلمس فخذي ولقد شلحت نص سروالي فلم استطع الكلام وبقيت على حالتى هذه وهي تلمس فخوذى وتبوسهم وانا في نظرهم مغمى علي وبعد بضعة دقايق ادخلت اصباعها في كسى تحسس عليه وانا احاول ان اكتم اهاتي لكي لا تشعر ويلتف نظرها فلم تلبث الا بضعة دقائق وقامت والبستنى السروال وخرجت من الغرفه فغابت لفتره عشر دقايق واذا بها تدخل مرة اخري وسمعت بالباب ينفتح ثم يقفل بالمفاتيح ثم اتت لي واسمعها تقول ان لهذا اجمل شئ حصل لها لانني كنت معروفة لدي بنات المدرسة بالجمال والرقة , وكانوا يسمونني بالمدرسه دلوعة المدرسه او سكسية المدرسة لما فيني من دلع واثاره فاتنة واذا بالدكتوره تحاول ان تقلبنى وانا اساعدها بقلب نفسى لها واذا بها تشلح سروالي مرة اخرى واذا بها تفتح طيزي وتلحس لي خرم طيزي وانا وقتها حسيت في قمه السعاده لدرجة اني نسيت نفسي اني مريضه وتعبانة .

سكس - افلام سكس - سكس مصري - سكس عربي - صور سكس - افلام سكسي - سكسي - تحميل سكس - عرب نار - سكس محارم - سكس محارم امهات - تحميل سكس - محارم

ادخلت اصباعها بقوه ومن شده الالم قلت لها لا يا دكتوره مش كدا فا اذا بها تقفز من شدة الخوف وتقول لي انتي صاحية فأنا لم اعرف بماذا اجيب وقالت لى من امتى وانتى صاحيه فقلت لها من قبل ما تطلعى من الغرفه فقالت لي اجل شوفتي وسمعتى كل حاجة قلت لها وحسيت بكل شىء فقامت تترجي فيا اني ما اعلم اي احد فوعدتها انى ما راح اقول لاحد الا اذا اعترفت لى هل هي اول مرة تجرب معايا او انها جربتها مع طالبات اخري من قبل فقالت لي سوف اقول لكي لكن توعديني اننا نكمل ما بدأناه فقلت لها ماشي فقالت لي انها فعلت هذا الامر مع بنات تاني محد يتوقع انه في يوم من الايام يصير معاهم كذا والذي ادهشني انها سوت مع اعز اصدقائي وادهشني اكثر واكثر انها فعلتها مع اختى التي تصغرني في العمر فقالت لي دعينا نكمل ما بداناه واحكي لكي القصة فيما بعد فقلت لها حاضر يا دكتوره .

سكس محارم - سكس محارم - محارم - موقع سكس محارم - سكس - نيك محارم - صور سكس - sex

فقامت تخلع لي ملابسي وانا احاول ان اساعدها فعندما شلحت التنوره والتفتت عليها فاذا ا بها عارية تماما امامي واذا بيها تبوسنى في خدى ورقبتى ثم تنزل الا ان وصلت لفمى وقعدت تبوس في فمى وتمص لسانى الا ان حسيت انه لساني راح يطلع ويقعد بفمها ثم نزلت الى بطنى وهي تبوس وتبوس وتبوس ثم نزلت الى كسي ثم اخذت تبوس فيه من كل ناحية ثم اخذت تلحس كسي وانا ساخنه من شدة المتعة والهيجان فلم استطيع التحمل واذا بيدي لا اراديا تتجه الى طيزها والمس طيزها وادخل اصابعي بطيزها فاذا بفتحة طيزها مفتوحه لدرجة اني ادخلت يدي كلها ولا حسيت بشئ ولكن كان في شدة الجمال والروعه ثم اخذت تبوس فيا ثم اتت الي وقالي لي سوف اضع من كسى على فمك وانتي تضعى كسك على فمى وكلا منا يلحس كس الاخري فهزيت راسى بالموافقة ولكنى كنت غشيمه لانني لا اعرف كيف الحس لها كسها ولكن هي كانت خبيرة جدا فاستمريت بلحس كسها لعدة دقائق ثم توقفت من شدة المتعه التي كانت تغمرنى وكنت اصرخ بشكل غير طبيعي لدرجة انها كانت تقول لي لا تصرخي هتفضحينا وهي تلحس لى كسى الى ان احسست بالرعشة فأحسست بشي غريب ينتابنى ما ادري ماهوا ولا كانني عندما قلت لها خلاص وانا اصرخ اااه اااه وهى تقول لي انت اجمل بنت رأيتها بحياتى وانا اصرخ واقول اه اه وهي مستمره في اللحس الا انا نزلت كل ما كان مخزن بي وعندما قامت وقالت اسمتعتي ؟

صور سكس - صور سكس - سكس - قصص سكس - سكس محارم - صور سكس - صور سكس - سكسي - افلام سكس - تحميل سكس - تحميل سكس - سكس محارم - تنزيل سكس - سكس حيوانات - سكس - سكسي

فلم استطع الرد من شده الخجل وعندما قمت من على سرير العياده فاذا بالسرير كله مبلول وجلست انظر في السرير واقول في نفسي كل هذا صدر مني وعندما التفتت الى الدكتوره فا اذا هي تبتسم الي ولبست ملابسي وهي كذالك وخرجت من عندها ولا كان بي اي شئ فاذا المديره تاتي الي وتقول لي الا تردين الخروج الى المنزل انتي منهكة فقلت لها لا شكرا يا ابلة ما قصرت دكتورتنا والدكتوره تنظر لى وتبتسم فذهبت الى الفصل وانا مغمره بالسعاده ولم افهم في ذلك اليوم اى مادة تم شرحها لاني ذهنى كان سارح فيما حصل وقتها . وصرت يوميا ازور الممرضه لكي ولو على الاقل انها تبوسنى وابوسها فصرت اتحجج كثيرا بالمرض لكى تكشف على الممرضه ولكن عرفتها بأمي وصارت تاتي لنا البيت بحجة انها تدرسنا درس خصوصي لانها كانت تفهم في مادة الرياضيات وكانت تاتي لتعلمنا النيك والشرمطه بدل الرياضيات .

...
www.moviesneek.com

افلام سكس 5 – صور سكس – افلام نيك – افلام سكس – سكسي – سكس حيوانات -سكس متحرك – سكس امهات – سكس اخوات – سكس ام وابنها – تحميل نيك

سكسي انا والحريم الشراميط xnxn

Author: sexynewhd sexynewhd 6/13/2020

ازيكم عاملين ايه دي مش اول قصه ليا كنت بكتب قصه اسمها مفاجات غيرت حياتي بس فضلت فتره مكتبش في نسيتها وهكتب واحده جديده وبعتذر لصاحب قصه رحله كفاح لان في مواصفات هتبقا قريبه من مواصفات قصته ومجرد صدفه
انا وحريم الجزء الاول
انا حمزه ٢٣ سنه من مكان راقي في قاهره وفي اخر سنه هندسه الكترونياا وانا محترف هكر وبفهم في برامج وحاجات كتير هنعرفها مع احداث
بابا ٥٠ سنه صاحب شركه
ماما حنان ٤٥ ربه منزل
اختي فاتن ٢٠ سنه ومخطوبه
يوم الجمعه راحت لانجي دكتوره بتاعتي في كليه
مواضفات انجي ٤٥ سنه ارمله معندهاش ولاد بزازها كبيره بس مش مدلدلين وسطها متناسق طيزها كبيره ومرفوعه لفوق كيرفي يعني بس حاجه محترمه وبشرتها بيضه اوي اوي

سكس حيوانات - صور سكس - سكس مصري - سكس عربي - سكس محارم - سكس كويتي قوي - فلم سكس- فلم نيك - سكس لبناني - سكس اخوات - سكس اخ واختة - سكس ام وابنها - سكسي- سكس مصري
اول ما راحتلها فتحت باب شدتني لجوه ونيمتني علي كنبه وفضلت تبوس في بوقي وانا متواجب معاها راحت لفتها وخليتهاهي تحتي ونازل بوس فيها فيها وبقفش في بزازاها (لم فتحتلي كانت لابسه اندر فتله اسود وبرا سوده) وبقلعها برا وبضربها علي بزازها حركه دي بتهياجها اوي وانا بلحس رقبتها وهي ساحت خالص وايديها بتلعب في زبي واتا قلعت تشيرت وبنطلون وبوكسر ونازل برضع في بزازها وهي مش قادره وعامله تطلع اهات تخليك تجبهم نزلت علي كسها لون وردي واحمر من جو مسافه ما لمست كسها بلساني نزلت عسلها وانا شغال لحس في كسها وبعض في شفايف كسها وبدخل لساني جو وطعمه عامل زي فراوله ويدي شغاله تقفيش في بزازها فضلت خوالي ٥ دقايق علي وضع ده وهي شغاله تقول دخله مش قادره كسي ناااااار مش قادره قومي مصي يا شرموطه هاته زبك ده اللي مجنني قامت وحطتي زبي في بوقها ومنت خبره في مص ومن كتر هياجني مسكت دماغها وبيقت بنكها في بوقها وشها احمر هيجاني اكتر خرجته وفضلت تكح

سكس عربي - سكس سعودي - سكس عراقي - سكس مشاهير - xxxnx - xnxn - سكس نسوانجي - عرب نار - قصص سكس - قصص سكس محارم مصورة - قصص سكس عربي - نيك امهات - نيك محارم - سكس كلاب- سكس حصان - xnxxx
نيمتها علي كنبه ورجليها فوق وبدخل زبي في كسها لحد نصه
ومره واحده وقعت من علي سرير ببص حوليا وبضحك ههههههههههههههه يا بضاني ده كله وفي اخر حلم كسم بضان
قومت غسلت وشي وسلمت علي ماما وبابا كان نزل و فاتن كانت راحت كليه عملت قهوه وختها وضه ودخلت فتحت موبايلليقت رساله من على علي يبقا صحببي من بتدائي لحد كليه وبرده لي في الهكر بس مش زيي
علي. هههههههههه ايه وقعت من علي سرير تاني
انا. ههههههههه ايوه يا بضان
علي… يابني فكك منها مش هتعرف توقعها
انا,,,, ههههههع طب لو وقعتها تخليني انيك امك
علي. بس يا بضان بدل ما انكيك
انا. هههههه ما انت شاذ
علي ههههههه حظك اننا معتدناش كليه نهارده
انا…… ههههه ما احنا هنتاقبل برده
علي… اه صح نسيت
انا…. قولي عملت ايه مع مي

افلام نيك - نيك عربي - مقاطع سكس - صور سكس - سكس محارم - سكس امهات - نيك طيز- افلام سكس- افلام سكسي - سكس اجنبي- سكس امريكي- سكس صيني - سكس ايطالي - نيك كس
علي هههههه دي مجنونه اعم لسه بعد ما حيبتها شقه (عندنا شقه انا وعلي لمزاج) وخلاص دنيا تمام وقلعنا ولسه هدخله في طيزها ليقتها قامت ومشيت وبتقولي انت سافل
انا ههههههه هتلقي بتاعك معجبهاش
علي…. ههههههه تقريبا كدا
انا….. طب انا هقفل بقا وعلي مععدنا
علي. قشطه
قفلت مع علي خرجت قعدت مع ماما
انا بزغزها ازيك يا حنون
ماما ..يواد بطل حركاتك دي
انا. ههههه بخبك يا حنون
ماما ماشي يا سوسه عاوز فلوس
انا لا حبيبتي معايا وبعدين انت ناسيه اني شغاال علي نت
ماما مانا نفسي اعرف شغغل اي ده
انا شغغل ماما ععادي وليقت هاجر بترن عليا قمت دخلت اوضه
هاجر اي عم نسينا ليه
انا .ليه بس جوجو
هاجر بقالك اسبوع مش معبرني
انا ..خلاص ايه رايك كمان ساعه في شقه
هاجر نص ساعه وهكون هناك
انا ههههههه مشي
خرجت خت دوش وقولت لماما انا نازل فضلت اطلب اسانسير مطلعش كان عطلان تقريبا وانا نازل منغير صوت
ليقت جرتنا منال مع واحد زنقها علي سلم وبيبوسها وبيقفش في بزازها(مواصفتها عندها ٣٠ سنه جوزها مسافر ولسه مخلفتش بزازها عامله زي رمان من اخر عود فرنساوي) منال بتقوله بس بقا كفايه لاحد يشوفنا
شخص اعمل ايه وحشني
منال مانت كنت لسعه جو
انا راحت نزلت مره واحده عليهم هوو اول ما شفني جري ومنال واقفه مش عارفه تعمل ايه ومرعوبه لسه هتكلم سيبتها ونزلت خت عرببتي وانا في طريق بفكر فيها وبقول لازم اوقعها وبفكر اعمل ايه وصلت شقه ليقت هاجر في عربيتها ختها وطلعنها بسرعه دخلنا شقه
مواصفتها قمحويه عندها ٢٢ سنه بس جسمها مليان بس مش متبهدل طيزها مرفوعه وبزازها وسط بس مشدودين ومردي مش حلم ههههههههههه دخلت ليقتها قلعت ايه لبوه مستعجله تعبانه موت يا حمزه وليقتها نطيت وحضنتني وبتبوسني وانا خضنتها وببوسها وانا ماشي بها لوضه نوم وعامله تزوم وانا ببوسها قلعت قميص وبقلعها سنتيانه لبقت حملتها واقفه اوي وجسمها كان مولع فعلا نازلت عليهم بقفش بفهم وبرضع منهم برغغم انهم مش كبار اوي بس يسخنوك نزلت برضع منهم وهي بتلوي زي تعبان وتلف جسمها ورجلها حولين جسمي وعامله تنفخ مش قادره احححححح طفي كسي بزبك بقا مش قادره اه دخله حمزه بقا وانا مش سال فيها نزلت اقلعها اندر ليقته كله عسل وكسها بيطلع سهد نازلت عليه الحسه وبشفط شفايف كسها وهي بتصرخ من هيجان وانا صوتها مجنني بلحس جامد من صوتها وبدخل لساني جو حسيت اني اتلسعت من سخونه كسها فضلت الحس شويه وفضلت اضربها علي شفايف كسها وهي بتصوت ومش قادره وجيبت عسلها وانا بضربها قوم يلا مصي زبي عشان ادخله مش قادره حمزه دخله وبعدين امصه راخت قمت وقولتها انا ماشي قومي يلا راحت قامت بسرعه وشدتني ونزلت تمص ما كان من اول يا لبوه ومسكتها من شعرها ولزقه في زبي وشغال نيك في بوقها لاحد ما حسيت اني مش قادر لازم انكها بقا خلاص قومتها خليتها تاخد وضع دوج وفرش زبي علي كسها وهي في عالم تاني راخت مدخله في طيزها ععيزه في كسي حمزه بس لبوه لم تتجوزي ابقا انكيك في كسك مش قادره حمزه استحملي لبوه
وشغال رزع في طيزها وبضربها علي طيزها وتقفش في بزازها وبدعك في كسها نيمتها علي بطنها وزبي في طيزها ونمت فوقها وبيقت بنكها براحه جدا وماسك وشها ببوسها بكل رمانسيه وليقتها مسكت شفايفي جامد عرفت انها بتجبهم قومتها وزنقتها في حاطه ورفعت رجلها ودخلته مره واحده في طيزها صرخت صرخه حسيت ان عماره كلها سمعتها وبيقت بنكها بسرعه جدا ياجي خمس دقايق وحسيت انها هتوقع من طولها ختها ونمتها علي جنبها وبيقت بنكها مفيش دقتقين وكنت جبتهم جو طيزها وقفلت طيزها عشان مفش لبن ينزل منها ونمت جنبها
هاجر يخربيت فشختني
انا هههههههههه بس انت مالك نهارده
هاجر. كنت تعبانه فشخ
انا طب يلا نستخما عشان عندي معاد دده خلنا استحمينا وعملنا واحد سريع في خمام ونزلنا
انا. انت فين بيضه
علي. رايح كافيه اهو انت فين
انا نص ساعه وهكون عندك
علي قشطه
انا يلا سلام قفلت معا ولسه بفكر في منال وصلت كافيه
علي. هو ده نص ساعه
انا معلش طريق كان زحمه
علي طب قولي عملت ايه
انا مش عارف علي انت متاكد انه هينجح
علي ايوه يا حمزه انت جاحد في هكر وبرنامج حمايه ده هيكسبنا دهب
انا طيب يا علي بس لو مكسبناش هنكيك
علي هههههه مش لم. تنيك دكتوره اللي مجننك اول
انا ههههه وحياتك ومعزتك عندي لاهنكيها
علي ههههه ماشي بص لم تعمل برنامج هنقول لصحابنا بس مش هنعرفه اننا صحابه
انا تمام انا هعمل واحد اول لفون لو نجح هعمل واحد للاجهزه
علي تمام وهينجح وهنفتح بقا شركه اللي عايزنها انا وانت بقا
انا ..حاسس ان محدش هيوديني في داهيه غيرك
علي هههخهخ طبعا
فضلنا نتكلم ونهزر شويه ليقت حد بعتلي علي واتس
شخص عايزك ضروري
انا مين
شافت رساله وسكتت ايه ما تردي
شخص انا منال
انا.. شوفت رساله ومرديتش في عقل بالي حلو اوي البدايه قعدنا لمغرب ورحنا وانا طالع علي سلم الاسنانسير كان عطلان وانا ساكنوفي تالت عادي يعني وانا طالع ليقت منال فتحت باب
منال استنا حمزه عايزك
انا نعم
منال مش هينفع هنا ادخل
انا. سكتت ليقتها شدتني اجو
منال حمزه انا
انا انت ايه

منال انا مش زي ما انت فاهم
انا هات من اخر
منال حمزه انت مش هتعرف حد صح
انا هفكر
منال عشان خاطري حمزه
انا موافق بس بشرط
منال شرط ايه
انا وايدي بتحسس علي ضهرها انام معاك
ليقتها قامت وبتزعق انت فاكرني انت ايه شمال اي حد ينام معايا انا مش شرموطه قولتلها ماشي سلام فضلت تنادم عليا وانا مش برد طلعت غيرت هدومي وبفكر اعمل ايه في مناال افتكرت ان رقمها معايا دخلت علي برنامج هاكر انا عامله بس عالي اوي وسهل تعامل معاها بس محدش يعرفه غيري هكرت فونها وليقت صور ليها عارينه وفعلا حسمها نااااااار ومفهوش غلطه وليقت محادثه ليقها مع حد تقريبا مع شخص شوفتها نعاه بس عملها بلوك خت كل صور واسكرينات لمحادثه وبعتهم ليهم علي واتس وبقولها عشان تبقي تقولي لا وبضحك
شافت رساله وفضلت تكلم وتبعت رسايل كتير وقفلت وسيبتها
وبكدا جزء اول خلص اتمنا يعجبككم ولو عجبكم هكمل بس ادعموني

...
www.moviesneek.com

افلام سكس 5 – صور سكس – افلام نيك – افلام سكس – سكسي – سكس حيوانات -سكس متحرك – سكس امهات – سكس اخوات – سكس ام وابنها – تحميل نيك