سكس

سيد ناك امة سكس امهات محارم

Автор: sexynewhd sexynewhd 21.08.2020

عجيتنى هالقصه
أسمه سيد من محافظة قنا وعنده 16 سنه وأمه أسمها عدلات سنها 45 سنه وأبوه مخيمر صعيدى شديد الطباع سافر للخليج يشتغل هناك فى الكويت حتى يحسن من معيشته ويجيب فلوس لأسرته من حوالى سنه كامله تقريبا ولم يحضر أجازه فى نهايه السنه كما يفعلو المسافرين هناك وذلك حتى يحوش أكتر مبلغ من الفلوس وسايبه مع أمه عدلات فى بيت ريفى مع عائلته من أبوه وأمه أى ( جده ) من أبوه وجدته أم أبوه ويوجد بالبيت مرات عمه المسافر أيضا فى الكويت مع أبوه والذى أحضر له عقد عمل من هناك وترك أبوه عدلات حبله منه فى شهرها الأخير من الحمل والتى وضعت حملها بعد أقل من شهر بعد سفر أبوه للكويت طفله جميله أسميتها بخيته أمه أمراه طويله ست صعيديه بجد عندها فردتين بزاز كبار خالص وطيازها دايما فضحنها في مشيتها فرده طيز نازله وفرده طيز طالعه ودايما لما تقعد وتقوم جلبيتها تخش في طيزها وكلوتها يعلم ويبان حزه من تحت الجلابيه السوده ولما أبنها بلغ سن 21 سنه شافت شعر بدأ ينمو فوق زبره عند العانه ولما شافت كده أمتنعت عن أستحمامه وتركته يستحم لوحده ويحكى الأبن قصته لأحد أصدقائه المقربين فى عمره بكل صراحه وصدق وتبدأ كالتالى أنا بصراحه محسيتش بزبزي حمبط [ وقف أو انتصب ]

سكس - سكس محارم - سكس عراقي - سكس سعودي - سكس مصري - سكس اخوات - مقاطع سكس - عرب نار - سكس حيوانات

ومحسيتش بالشهوه وعمرى زبري مانزل لبن ألا من 5 شهور والسبب كنت قاعد مره علي الدكه جنب أمي وهى بترضع أختى بخيته وأبن عمي الرضيع يبكى بكاء شديد وأمه مرات عمى لم تكن موجوده كانت فى الغيط مع جدتى أم أبويا وكان سنه بالضبط سنه فى عمرى اختى أمي شالته وبدأت تقوله بتبكي عاوز ترضع خد البزه خد وبدأت تطلع بزتها التانيه من السنتيان حتى ترضعه مع أختى والأتنين مع بعض ومن كبر بزتها مكنتش قادره تطلع بزازها الأتنين ألا لما فكت 3 زارير من جلبيتها وكان أول مره أشوف بزاز أمي الأتنين وأنتبه ليهم ولكبرهم وأول ما شفت بزاز أمي الأتنين حسيت بزبري بدأ يحمبط [ يوقف ] والشهوه بدأت تسري في جسمي وزبري بدأ ينبض بالحياة وبدأت أبص من تحت لتحت شفت أمي حطه حلمة بزها السوده اللي زي زبر الطفل بين صوابعها وبتعصرها لأبن عمى وتعطى البزه التانيه لأختى ترضعها وتمصها وأنا شفت أمي فى هذا الوضع وجسمي ولع ومبقتش قادر أسيطر على نفسى ولا زبرى المحمبط زى الخشبه أو الحديده قمت روحت قايم وسيبت أمي بترضع وعملت نفس تعبان ورايح أنام حتى لايفتضح أمرى وشهوتى قدام أمى وبعد لحظات سمعت صوت مرات عمي رجعت من الغيط وبتتكلم مع أمى بصيت من خرم مفتاح الأوضه لقيت أمي بتدي الواد لأمه وأنا زبري محمبط وأنا ببص من خرم الباب شفت حلمة أمي بتخر لبن من بزتها.معرفتش بعمل أيه ومسكت زبرى بشده أدعكه ومفوقتش الا على جسمى بيترعش جامد وبنتفض ولقيت حاجه بتخرج من زبرى ممزوجه بألم جميل وسعاده وأنتفاض لجسمى ونزلت على الأرضى غرقتها وجلابيتى ومبقتش عارف ألم ولا أتمالك نفسى وخوفت بشده مما حصل ومن الحاجه اللى وقعت على الأرض وقلت أكيد أمى أو مرات عمى هتاخد بالها وهتعرف أيه ده وجريت خرجت على الغيط كأنى روحت أساعد جدتى وجدى فى شغل الغيط ومرجعتش ألا فى أخر النهار عند دخول الليل ولما رجعت ملقتش أى حاجه غير عاديه وأمى حطتلى الأكل وكلنا مع بعض ودخلنا الأوضه ننام وفعلا روحت فى النوم وبعد ما نمت وكان جدتى وجدى قد غاصو وتعمقو فى النوم العميق فى أوضتهم صحيت على صوت مرات عمى بتتكلم مع أمى بصوت واطى منخفض وبتقلها محدش معانا بالبيت ولا يعمل كده غير أبنك أحنا فاكرينه لسه صغير ولاكن هو كبر وبقى سنه مراهق وخلى بالك منه وخصوصا أبوه مش موجود مسافر محتاج تراعيه وضحكووعرفت من كلامهم ده أن فيه حد منهم شاف لبنى على الأرض أو على جلابيتى وخصوصا بيغسلو هدوم البيت كله مع بعضيهم وقلبو الكلام لهزار حريمات مع بعضهم حتى أمى قالت لمرات عمى أيه قولك تخلى سيد يبردلك كسك بدل ما الواد شايف نسوان قدامه وحاسس بهيجانه على الفاض وسمعت مرات عمى بتضحك بصوت عالى وبتقول لأمى خليه يركبك وينيكك أنتى بدل ما أنتى بتحكي فى بتاعك طول الليل على الفاض تقصد بتاع أمى يعنى كسها وأنا عارفه أنتى مش قادره تصبرى وكسك المولع وجحا أولى بلحم طوره وكسك أنتى أولى بزبر أبنك الهايج وتبقى تحكيلى قدر يبردلك كسك وقدر عليكى ولا لأ وضحكت ضحكه عاليه وقامت وقالت لأمى دخلتك الليله ياعروسه أسيبك مع عريسك وضحكت ومشيت على أوضتها تروح تنام أنا كل ده وعامل نايم ولم يعدى أويمر أكتر من خمس دقايق لقيت أمى بترفع ديل الجلابيه اللى لبساها من تحت وفرجحت رجليها ووراكها وفتحتهم على أخرهم وعوجت طرف لباسها من الجنب ( كلوتها )

تحميل سكس وان - افلام سكس حيوانات - تحميل افلام سكس - سكس امهات HD - قصص سكس محارم - صور سكس - مقاطع سكس - سكس كلاب - نيك حيوانات - xnxxx - سكس حصان - صور نيك - قصص سكس

ولقيت منظر كس أمى المشعر وضخامته ومنتفخ وواضح قدام عينى وبيلمع من سوائله اللى بتنزل منه ومعرفتش أتمالك نفسى روحت بعالم تانى خالص وحسيت بدوخه والأوضه بتلف بيا وبقيت مش عارف أبلع ريقى ومعرفتش أمى عملت أيه فى نفسها لما مدت أيدها بكسها ودعكت قوى فيه ولقيتها أتنفضت نفضه شديده وسمعت زى صرخه مكتومه وأححححح وتنهيده عاليه بأووف أاااه وراحت مرجعها لباسها ( كلوتها ) زى ماكان وغطت نفسها تانى وراحت نايمه للصبح وأصبحت الأمور عاديه لم أجد جديد من أمى لمده أسبوعين أو أكتر وفى يوم خرجت مع سيدى وجدتى للعمل معهم وأساعدهم بالغيط ولما أشتد التعب بسيدى بعد الظهر ندهت عليا جدتى وقلتلى روح البيت جيب الأكل والغداء لسيدك علشان سيدك جاع وعاوز يأكل وروحت للبيت أجيب الأكل وأول ما دخلت البيت سمعت صوت بيقول خلى بالك خلصى بقى عاد بسرعه أحسن الولد ييجى على فجأه وأنتبهت للصوت عرفت ده صوت مرات عمى ودخلت متسحب للأوضه اللى جاى منها الصوت وأتوهمت وأتخضيت من اللى شفته لقيت أمى منيمه أختى بخيته الرضيعه على السرير وهيا ومرات عمى عريانين وبزاز أمى كلها عريانه وجسمها كله عريان وقاعده على الأرض وفاتحه رجليها ومرات عمى بين رجليها فشخاها على الأخر وبتنتفلها وراكها وكسها بالحلاوه وبصيت لقيت وراك وكس أمى أحمر كأنه جمره نار من نتف الحلاوه ومرات عمى بتضحك بصوت عالى وبتقلها كس كأنه نار موهوج عاوز خرطوم مطافى يطفيه وبتضحك وأمى غير قادره على الكلام أو الرد على هزارها وأستمرت مرات عمى تنتف لأمى وتكرر نفس الكلام ولقيتها فجأه راحت مدخل كف أيديها فى كس أمى وراحت مدوره أيدها جواها وسمعت أمى بتصرخ صرخه قويه جدا وبوشها أحمرار شديد ومش قادره تجمع جمله مفيده وكلامها مكسر ومرات عمى بتضحك بصوت عالى وبتكررلها كلامه مفيش فايده ياعدلات أبنك هينيكك هينيكك مفيش فايده أنتى مش قادره وكسها موهوج وحسيت زى ما هتقوم مرات عمى تجيب تقريبا باقى الحلاوه من مطبخ البيت ولفيت نفسى مفيش فرصه أستخبى وخلاص حسو بيا روحت نادم على أمى من بره ياماى ردت عليا بصوت واطى ومحشرج أيه ياسبد قلتلها جدتى عوزه أكل لسيدى ( جدى )

سكس محارم - قصص سكس محارم - سكس حيوانات HD - سكس اخ واخته - تنزيل سكس عائلي - سكس امهات - تحميل افلام سكس - سكس كلاب - مقاطع سكس حيوانات

قلتلى حاضر هجيلك أعطيك الأكل خليك عندك وفى ثوانى لقيت مرات بتنده وبتقلى تعال ياسيد أدخل عوزاك ولقيت أمى بتقلها بصوت واطى عيب ياشرموطه أبنى يدخل علينا وأحنا كده وفى ثوانى لقيت مرات عمى لبست قميصها الفلاجى وخرجت مسكتنى من أيدى وشدتنى لجوه الأوضه وهيه بتضحك بصوت عالى وبتقلى أدخل شوف أمك مش قادره تعبان وعوزاك ودخلتنى على أمى وهيه مفتوحه رجليها حتى بتحاول تضم وراكها ومش قادره من نتش الحلاوه فى جلد وراكها وكسها وحسيت بقلبى بيدق دقات عاليه وسريعه وسمعت أمى بتقلها من كسوفها ناولينى الجلابيه ده أبنى حبيبى اللى مخلفاه مش هتكسف منه ده أنا أمه ومفهاش حاجه ومبقتش عارف أعمل أيه أبص على أمى بمنظرها ده اللى ولعنى وهيجنى وهيج زبرى ولا أجرى بره الأوضه ووقفت مكانى بدون حركه نهائى وقامت أمى على رجليها وأتدورت تلبس الجلابيه وكنت هيغمى عليا من منظر طيازها الكبيره اللى مقنعرين للوراء ومرات عمى ضحكتها عاليه وبتقلى ياواد ياسيد أوعى تسيب أمك النهارده تنام بعيد عنك لوحدها وجرأها وبصت لأمى تقلها متتكسفيش ياعدلات أبنك ستر وغطا عليكى بدل الغريب وجربى وأنا واقف هتجنن على طياز امى من هيجانى وعامل نفسه عبيط ومش فاهم كلامها وفجأه سمعنا صوت بكاء أختى وصحيت من النوم ووطت أمى تجيب اختى من الأرض وأذا بقنعرت طيازها للوراء بطريقه جعلت زبرى أنتفض ووقف وقايم وخصوصا بعد ما شالت أختى من على الأرض وقامت وقفت فلق طياز أمى ألتهم بداخله قماش جلابيتها وشفطه للداخل فى فلق طيازها الكبيره ختى بقت بتشد فى الجلابيه بتحاول أخراجها من فلق طيازها مبقتش عارفه من عمق فلقها وراحت مطلعه بزتها ترضع أختى ولما أختى لمست حلمه بزتها بشفايفها سمعنا أنا ومرات عمى صوت منها غصب عنها بتقول أح وعلقت مرات عمى على هذا الصوت

سكس حيوانات - تحميل افلام سكس - افلام سكس حيوانات - سكس نسوانجي - صور نيك - سكس امهات - نيك محارم - افلام سكس محارم - سكس فنانات - نيك حيوانات - سكس كلاب

وكررت أوعى تسيب أمك النهارده لو حدها وببص لأمى لقيتها حطت وشها بالأرض وبتقول لمرات عمى أسكتى بقى ياخديجه سيد صغير وميفهمش حاجه من ده ومتفتحيش عين الواد على حاجات أكبر منه وردت عليها قلتلها أبنك كبر وبيقدر ينزل وراحت سكته وكملت ضحكتها وقلتلها أنتى أولى باللى بينزل منه على الأرض وعوزاكى تقليلى قدر عليكى ولا لأ وخرجت وأنا زبرى قايم من الجلابيه الصعيدى وواقف وأمى ملحظاه وشيفاه موقف الجلابيه لقدام حتى قلتلى متخجرش وأنت كده الأن روح أقعد شويه بره وتبقى تاخد أكل سيدك تودهوله وخرجت وأنا فى قمه هيجانى وأخذت الأكل من مرات عمى وهيه بتدينى الأكل لقيتها بتقلى واد ياسيد خلى بالك أمك هتنام بليل من غير لباس علشان مش هتقدر تتحمل اللباس على وراكها و كسها وراحت مفهمانى وقلتلى أمك عرفه أنك عاوز تنيك أى بنت وهى بقلها مده كبيره بعيده عن أبوك ونفسها وخايفه من الفضيحه وموافقه بس مكسوفه وخايفه من الفضيحه لو سيدك أو جدتك عرفت وحاول أنت تطمنها وقلتلى وهيه بتضحك بردها ياخول بدا ماتروح تتناك من الغريب وخرجت على الغيط وأول ما دخل علينا الليل وجدتى وسيدى قلولى يلا نروح البيت رجعت مسرعا ودخلت لقيت أمى صاحيه ووشها أحمر جدا من نتف الحلاوه وبعد ما أتعشينا أنتظرتها ندخل للنوم فى أوضتنا قالت خشى نام أنت ياحبيبى أنا مش جييلى نوم أنا هقعد مع مرات عمك شويه ومن خوفى منها دخلت فعلا وحاولت أنام معرفتش خالص وبقيت مستنى دخولها للأوضه بفارغ الصبر ولم تدخل وبعد حوالى ساعه سمعت صوت أختى الرضيعه بتصرخ وسمعت صوت مرات عمى بتفلها مال البنت ياعدلات بتقلها عوزه تنام قلتلها خش نامى ونيمى البنت وتصبحى على خير ومتنسيش اللى قلتهولك وفعلا ثوانى ولقيتها دخلت الأوضه وأنا عملت نفسى نام خالص وفى ثوانى لقيتها نيمت أختى ونامت ترضعها من بزازها وكل شويه تتلفت نحيتى وتدقق فيا تتأكد أنا نايم ولا صاحى أستمرت على كده نص ساعه ولقيتها شده بزتها من بقى أختى علشان خلاص نامت وأتعدلت فى نومتها على ظهرها ولاحظت بتحط أيديها جوه صدرها وحاسس بحركه نقفيش فى بزازها والسرير بيتهز بينا أنا وهى وأختى وسمعت نفسى الصوت الواطى ومش واضح وفجأه راحت قايمه وشدت الجلابيه من على جسمها وقلعتها وعملت نفسها هتقوم تغيرها من الدولاب وقامت من على السرير وطيازها بتضرب فلقيها ببعض من كبرهم ووسع الفلق بينهم ومن شده هيجانى مبقتش قادر على الصبر وحبيت أعرفها أنا صحيت روحت متقلب من نومتى وقلتلها أماى رايحه فين ردت عليا كأنها أتفجأت بصحيانى تقلى أنت صاحى ياسيد ورجعت بسرعه للسرير من غير ما توصل للدولاب تلبس جلابيتها وقلتلى كنت رايحه أجيب ملايه نتغطى بيها وشوبه وقلتلى سيد تعال نام من الحرف علشان أنيم أختك من جوه وهكون أنا اللى فى الوسط بينك وبين اختك جنبك أحسن تتقلب وأنت نايم عليها تفطسها وفعلا خرجت للحرف وحاولت أنام ومبقتش عارف أنام وأنا عارف أمى من غير لباس ولا سنتيان وبقيت خايف أتلزق فيها فى طيازها أو أمسكها من بزتها وفقدت الأمل وروحت فى النوم فعلا ونمت ولاكن صحيت على حاجه دافيه قوى وسخنه وخدانى بكل وسطى جواها ومسكه زبرى بتحاول تدخله من شىء مليان ميه سخنه وملزقه وكأنى ملفوف بشىء غريب عباره عن لحم طرى فتحت عينى لقيت أمى وخدانى ورفعانى فوق وسطها وبين وراكها بتحاول تدخل زبرى فى كسها الغرقان ومبلول ومش عارفه تظبط زبرى فى كسها ومجرد صحيت لقيت زبرى راح محمبط وقايم زى الحديد وأمى لقيت زبرى حمبط ووقف فى أيديها كده فرجحت من وراكها قوى وراحت مزحلق زبرى بكسها وهى فكرانى لسه نايم ولما شعرت بسخونه كسها تمسكت بيها وبجسمها قوى ودخلت أكتر بين وراكها وفى ثوانى كنت أعتدلت على أعتدال فوقيها أنيكها وقلتلها بحبك ياأماى مسمعتش منها أى كلام لقيت مصمص فى شفايفى من شفايفها العريضه وحسيت بكسها بيسحب زبرى وبيزحلقو جوه قوى للداخل وحسيت بعوم فوق بحر طرى من اللحم الناعم الجميل من عرض بطنها ووسع كسها اللى غرقان ميه سخنه وأحتضنتى بشده بين وراكها اللى كتفتنى بيهم حتى لايفلت زبرى الصغير من ضخامه ووسع كسها وفعلا لم تتركنى حتى بدأ اللبن ينزل فى كسها وحست أمى أعتدال بيه وبسخونته لقتها بسرعه أبعدت زبرى بأيديها وأخرجته من كسها وهيه بتقول يخربيت أبوك أنت نزلت فيا وفى كسى أنا مش عامله حسابى أحسن أحمل منك وتبقى نصيبه وفضيحه ياخول وأنزلتنى من فوقيها بشخطه بعصبيه وقومتنى من فوقيها وزبرى لسه بينقط بقيه اللبن على بطنها ووراكها وقمت من فوقيها وأنا جسمى بيترعش مش عارف أتمالك نفسى ولقيت أعتدال أمى بتقوم من على السرير جرى مسرعه ورايحه على الدولاب تجيب فوطه ورجعت على السرير من غير كسوف منى ولا عمله ليا وجود ولا حساب وراحت نيمه على ظهرها وفاتحه رجليها على أخرهم وبتفتح فى كسها وبتدخل الفوطه جواها وبتحاول تمسح لبنى من جوه كسها وهيه مازالت بتشتمنى وتقلى يابن الشرموطه هتفضحنى وهيقتلونا أنا وأنت ياخول يابن الكلب أعمل أيه لو حصل وحملت منك وأبوك مسافر كنت قلت حبلت منه وأثناء ما هيه بتشتمنى سمعنا صوت باب الأوضه بيتنقرعليه نقره خفيف وسمعت صوت مرات عمى بتقلى أفتح ياسيد أفتحى ياأعتدال لقيت أمى أتفزعت وقلتلى أعمل نفسك نايم متردش على مرات عمك وراحت لمه نفسها وغطت جسمها ولبست جلابيتها وقامت أمى فتحت باب الأوضه لمرات عمى وهيه واضح عليها الأرتباك ونحكشت شعرها وهلق جسمها من النياكه ودخلت مرات عمى وهيه بتضحك وبتقلها أيه ياأعتدال كنت بتشتمى الواد سيد ليه وراحت بصت عليا وأنا عامل نايم قلتلى أيه ياواد بصت أمك ياخول ولا لأ مالك ياواد رايح زى الميت أيه أمك هدت حيلك ومصتك خليتك همدت ونمت مش قادر تصلب نفسك ولا طولك ورقعت ضحكه عاليه قوى وأول مره ألاقى أمى بتشخط فى مرات عمى وتقلها أيه ياخديجه هيه نقصاكى ولا أيه أنت بتتمسخرى عليا ولا أيه ردت مرات عمى قلتلها أنتى عارفه أنتى صديقتى الوحيده اللى فى البيت ده وأنا وأنتى ستر وغطى على بعض ومبخبيش عنك أيه حاجه حتى كل أسرارى معاكى عليا قليلى مالك ياأعتدال مضيقه ليه ومن أيه أنا عارفه اللى حصل بينك وبين أبنك سيد وواضح على وشك وشعرك المنحكش فيه أيه عرفينى سكتت أمى وراحت رايحه على السرير وقعدت وسكتت وسرحت شويه قربت منها مرات عمى خديجه وكررت سؤالها مالك ياأم سيد فيه أيه لقيت أمى خفضت من صوتها ووطته خالص حتى أننى سمعت كلامها بصعوبه قلتلها غلطت غلطه عمرى ياخديجه وخايفه ومش عارف أيه اللى ممكن يحصل وراحت حكيالها وقلتلها أنا الأيام ده لسه مخلصه العاده الشهريه تقصد الدوره وفى أيام التبويض ومهيأه للحمل ضحكت مرات عمى وأتكلمت بصوت طبيعى لاعالى ولا واطى قلتلها الواد قدر حقيقى عليكى وقدر يخليكى توافقى يركبك حقيقى وينيكك ياأعتدال قليلى عرفينى ردت أعتدال قلتلها أسكتى بقى أنا فى نصيبه دلوقتى لو حصل حمل ردت مرات عمى قلتلها لا نصيبه ولا حاجه أنا عندى الحل ومتخفيش هقلك تعملى أيه أطمنى خالص أنا هروح أوضتى وهرجعلك تانى بسرعه وفعلا خرجت ولم تتأخر أكتر من خمس دقايق ورجعت ومعاها حبايه أصبرين ريفو وقلتلها نامى على ضهرك وأفتحيلى وراكك قوى وبدون ما تسألها أمى أعتدال عن السبب نامت على ظهرها وفتحت وراكها ودخلت مرات عمى الأصبرين فى داخل كس أعتدال من الداخل فى عمق كسها وهيه بتضحك وبتقول لأمى ياااااااااه معقوله الواد هوه اللى ورم كسك كده يا أعتدال ده شفايف كسك مورمه قوى يابختك لقيت اللى يبردلك كسك يالبوه وقلبو القاعده لهزار وضحك وحسيت أمى أرتاحت لما مرات عمى طمنتها مش هيحصل حمل بعد ما لبستها الأصبرين فى كسها قامت مرات عمى وقالت لأمى هروح أنا أوضتى والصبح أبقى أحكيلى يالبوه اللى عمله سيد فيكى وفى كسك وكملى بقى مع أبنك بس حاسبى على الواد لسه صغير وممكن يموت فوق كسك ياشرموطه ردت أمى عليها وقلتلها شكلك هايجه على الواد وعوزاه يركبك ياخديجه يبردلك كسك يالبوه ردت خديجه قلتلها كفايه عليه كسك ياشرموطه هو أنتى هتخلى فى الواد صحه ولا حيل ولا لبن يامتناكه بخربيت كسك يامره أنتى شفايف كسك مورمه دليل على أنتى هريتى الواد فوقيك وراحت قايمه وهى رايحه على الباب ندهت عليا وقلتلى قوم ياسيد أركب أمك الشرموطه خليها تبرد المتناكه وبصتلها راحت قايله لأعتدال ياريت الواد يحبلك وينفخلك بطنك علشان تهدى وتبردى وخرجت وقامت أعتدال قفلت باب الأوضه وراها وقربت منى قلتلى ياواد أنت نمت سكت وعملت نفسى نايم قلتلى قوم ياواد علشان تستحم مش هينفع تنام كده الا لما تستحم وهزتنى من جسمى وقمت ولما قمت لقيتها مصدره نفسها قدامى وجسمها وبتقلى قوم يلا وراحت وخدانى بين أحضانها وقلتلى أوعى فيه حد تحكيله على اللى حصل بينى وبينك وراحت مطلعه بزتها وقلتلى ناولنى أختك أرضعها من جنبك أحسن حسه ببزتى بتخر ومنزله لبن كتير ومش عارف أيه السبب مغرقه الجلابيه وفعلا ببص لقيت جلابيتها من عند بزتها مبلوله وعليها بقعه بيضه كبيره حوالين الحلمه أتعدلت أجيب أختى لقيتها قلتلى خلاص سيبها لما تصحى بأتعدل تانى لقيتها مقربه بزتها منى قوى وبتقلى حاول تشترى من الصيدليه حاجه أسمها عزل طبى مانع للحمل وده للرجاله بس لما تروح تشتريه أشتريه من المركز بعيد علشان محدش هيعرفك هناك ولا حد هيسألك هتشتريه ليه ولمين وهيه بتكلمنى لقيتها بتمسك حلمه بزتها ويدوب مسكتها حتى من غير ما تدوس عليها ولقيت نافوره لبن أندفعت من بزتها ولقيتها بتقلى ألحقنى ياسيد بزتى أحححححححححح مصها ياسيد قوى وراحت موجها ليه حلمتها بدفعه شديده فى بقى وهى بتقلى عضها قوى بين سنانك ياسيد قوى ويدوب دخلت بزتها فى بقى ولقيت بقى أتملى لبن سخن وطعمه جميل وانا برضع منها فجأتنى برفع جلابيتها حتى فوق وسطها عند يوتهعا وبطنها وباعدت بين وراكها وأمسكتنى من زبرى تدعك فيه ومجرد قربت أيدى من شفرات كسها حسيت بميتها الكتيره الملزقه الساخنه تملأ بين وراكها وسامع منها كلام وهمس مش فاهم منها غير أححححح براحه على كس وفى ثوانى راحت قايمه ونيمه على وشها وقلتلى ووطت قوى ومن توطيتها ومنظر تباعد فلقتين طيازها كدت يغمى عليا منه وسعهم وغمق ما بينهم من ظلام من بعد خرم طيزها للداخل من بروز طيازها للوراء وأيقنت أننى لابد من ركوبها بعنف حتى تشعر بزبرى فيها وبفشختى لكسها وفعلا ركبت عليها ولم أشعر بنفسى غير وأنا من شده هيجانى بلسوعها على طيزها الكبيره وبمعركه نيك شديده مع كسها وتوطيتها وتمرجحت رايح جاى على فلفقات طيازها بزبرى داخل وخارج فى عمق كسها حتى أننى سمعتها بتصوت وبتصرخ وبتقلى خلاص يابن الكلب أنزل مش قادره أحححح أوووف كسى ياسيد نزل لبنك يلا وفعلا أنفجر وزبرى بميته السخنه اللزجه فى كسها وأذا بشعر بكسها ينقبض عده قبضات على زبرى كأنها بتحلب زبرى فى كسها ولم تتركنى من النزول من على طيازها حتى شعرت اننى صفيت كل لبنى فى كسها ولم تتركنى حتى شعرت بحركه غير طبيعيه على السرير فكانت أختى الصغيره صحيت من نومها وبدأت تتحرك وتبكى عوزه ترضع من بزتها التى قد أمتلأت بلبنها المدر من شعورها بالنيك وكسها الذى تشبع من لبنى وعلى الفور قومت من على فلق طيازها وتركتها تعتدل لأختى حتى ترضعها وأثناء رضاعتها لأختى ندهتلى وقلتلى هابت حنقكك أبوسك ونبهت عليا أقوم أستحمى قبل ما يصحو ما فى البيت وفعلا عملت ما طلبت منى أمى أعتدال وخرجت من الأستحمام للنوم قمت الصبح من نومى ملقتش أعتدال نيمه فى الأوضه وخرجت لقيتها مع جدتى ومرات عمى ببيحضرو الفطور وقعدت معاهم أفطر وكلما جات عينى فى عنين أعتدال تقلى متتأخرش فى الغيط علشان تتعود على النوم بدرى المدرسه قربت فضلها أسبوعين وتدخل المدرسه وتصحى بدرى هزيت رأسى وقلتلها حاضر ياأماى وفعلا روحت الغيط وكالمعتاد ندهتلى جدتى بعد الظهر وقلتلى روح جيب الأكل الغدا لسيدك (جدى) روحت البيت ودخلت لقيت أمى بتغسل وقاعده على التشت ووراكها عريانين حتى لما دخلت لم تحاول تلم نفسها كأنها خلاص أتعودت تتعرى قدامى ومفيش ما يحرجها منى دخلت قلتلها جدى عاوز الغدا قلتلى هقوم أجبلك الأكل وهيه بتحاول تقوم أتشلحت جلابيتها و أتفتحت وراكها على أخرهم لأرى كسها منفوخ ومتورم شفايفه العريضه بطبعه كبير فشهقت بدون قصد بصتلى وراحت أبتسمت أبتسامه بسطيه وقلتلى روح ودى الأكل لجدك وتعالى بدرى متتأخرش عليا عوزاك فرديت عليها وقلتلها أماى أنا مش قادر عاوزوسكت ومكملتش كلامى وعنيه زايغه وحست بيا أمى أعتدال قلتلى أحسن تتأخر على سيدك والوقت نهار الليل ستره سكت ورحت مدور نفسى أمشى يدوب قربت على الخروج من الدار ندهت عليا أعتدال ياسيد رديت نعم ياأماى ولفيت وشى ونفسى ليها قلتلى تعالى أدخل الأوضه شوفلى أختك مالها أحسن أيديا عليها صابون الغسيل فرجعت ودخلت الأوضه ملقتش لاأخت ولا أى حد فى الأوضه لسه هخرج أقلها مش هنا لقيتها دخلت عليا الأوضه وبترفع ديل جلابيتها وبتقلى يابن الكلب ياخول أنت جيى تهيجنى عليك طب يلا بسرعه قبل ما حد ييجى ويدخل علينا ويحس بينا وراحت لفتت مديانى ضهرها ليا وموديه وشها نحيت الباب وموطيه ومن هول ما شفت من فلق طيازها وعمقها الغائر لم أديها فرصه حتى تكمل من طويتها وخصوصا لقيتها من غير لباس (كلوت) على الفور كنت رافع ديل جلابيتى الصعديه وكنت راكب عليها من ورا وغوصت فى أعماق كسها ومشعرتش بأى شىء لا أنا ولا هيه ومحسناش غير بمرات عمى بتضربنى جامد على طيزى وهيه عريانه وبتضحك وبتقلى يخربيت أمك الشرموطه ياواد معقوله مش عاتق أمك لا ليل ولا نهار من النيك وأمك اللبوه كسها مش بيبرد نهائى حتى بالنهار راكبها وهيه مغمضه عنيها ومش حسه ولا دريانه بأى حاجه حواليها وأنتى ياأعتدال خلاص بقيت شرموطه مش قادره تستنى لبليل طيب يلا ياخول أقفل الأوضه عليك أنت وأمك وأنا هتصرف لو حد جه وشبعها نيك المتناكه خلى كسها يبرد وعوزه أسمع صريخها وأنت راكب على كسها بتفشخه وبتنكها وأختك معايه لو عيطت هرضعها أنا مع أبنى خلتونى بقيت معرصه عليكم يلا خلصو بسرعه وفعلا أمى أعتدال قفلت الباب وطلعت على السرير كأنها زوجه بتستعد لمعركه نيك شديده من جوزها وفعلا ركبتها من كل ناحيه حتى أننى قمت من على كسها غير قادر على المش وحيلى مهدود ومش قادر على الوقوف على رجلى من شده همدانى من نيكى لكسها وندهت أعتدال على مرات عمى خديجه وهيه شبه عريانه بتقلها ياخديجه الواد مش قادر يودى الأكل لسيده ضحكت قلتلها أنا خلاص وديته يامتناكه أنتى فاكره هستنى لحد ما حماتك تيجى تسأل على الأكل وتبقى فضيحتنا بجلاجل قلتلها خلاص بس يلا قومى بقى شوفى هتعملى أيه وهيه بتتكلم مع أمى أعتدال لقيت أمى بتقلها خديجه نفسك ياخديجه ومكملتش كلامها لقيت مرات عمى بتقلها صدقينى أنا أنسانه وعوزه بس خايفه من الفضيحه لو نمت مع راجل من بلدنا ده أنتى عارفه بلد أريااف وممكن أتفضح وسكتت وأتنهدت تنهيده عاليه قلتلها يلا ياأعتدال خلينا نعمل شغل البيت ردت أعتدال عليها قلتلها يعجبك الواد الخول سيد ضحكت مرات عمى كالعاده ضحكه عاليه قلتلها أنتى خليتى ياشرموطه فيه حيل لحد غيرك ولا لكس غير كسك انتى مصتيه خالص يامتناكه الواد شبه بقى جثه وعلى أى حال أنا لسه كسى موكلنيش زيك بتصرف مع نفسى وراحت خارجه وندهت عليها يلا أعتدال ورحت أنا فى نوم عميق زى القتيل ومصحتش غير على الليل أكلت ونمت تانى وأنا حيلى مهدود من كس أعتدال وظلت الأمور عاديه زى أى أم وأبنها بدون تجاوز ولا جنش ولاكن كنت بليل بتفرج على جسمها وكسها وهيه فاتحه وراكها وهيه نايمه وحان موعد دخول المدرسه وأنتظمت فى الدراسه وأستلمت كتب المدرسه وفى يوم سهران بذاكر دروس برتب أمور كتبى لقيت مرات عمى داخله علينا الأوضه ويتقول لأعتدال أعتدال تعالى عوازكى وبراحه بتقلها تعالى شوفى حماتك الشرموطه بتعمل أيه مع حماكى لقيت أمى بتقلها طيب وسيد هيحس بينا راحت مدوره ليا وقلتلى واد ياخول تعال شوف سيدك (جدى) وستك (جدتى) بيعملو أيه مع بعض خرجنا مع بعض أنا وأعتدال وخديجه مرات عمى براحه والبيت عندنا بيت صعايده مزارعين كبير وأوضه جدى وجدتى بعيد عن أوضتنا ومن غير باب ولما قربنا لقيت جدتى مسكه زبر جدى بتمصه فيه وبتشده قوى فى بقه وهو نايم على ضهره وفى ثوانى لقينا جدتى راحت قايمه قلعت الجلابيه السوده وكان تحتيها جلابيه فاتحه خفيفه وراحت مشلحها الجلابيه لنرى طياز كبيره جدا بيضه قوى من بياضها يدوب بتفتح فى وراكها حتى زبر جدى ينال من فشخت كسها لقينا حاجه بين وراكها حمره قوى أتاريه كسها وفعلا قام جدى ينكها ويفشخلها بكسها بزبره وبدات تتلوى تحتيه وتوحوح وتقوله حشرت زبرك جوى فى كسى وأحححححح براحه يارجل على كس أحسن نسوان ولادك يصحو وهو لم يهتم بما تقوله مع كبر سنه فشخها وصرخت صرخات كأن شرموطه ولم أشعر لفيت زبر قايم ووقف حسيت بهيجان شديد وحطيت أيدى على طياز أقفش وأفعص فيهم وفى فلق طيازها أعتدال والتى لم تمانع ولاكن فجأه لقيت مرات عمى بتقلى براحه بلاش ياسيد شيل أيدك حبيبى كفايه عليك أمك أعتدال ولاكن صوتها محشرج قوى ببص وبتنبه لأيديى لقيتنى حاطط أيدى على طياز خديجه مرات عمى بدون ما أقصد وفاركها امى أعتدال وهيه بتكلمنى لقيتها بتفنس لقدام وأيدى نالت منت فلقها جامد حتى وصلت لشفرات كسها من ورا تحت جلابيتها وامى انتبهت لكده راحت شدانى وشده مرات عمى وهمست براحه يلا أحسن سيدك يحس بينا وفعلا رجعنا أوضتنا أنا وأمى وراحت مرات عمى أوضتها ولاكن كانت مشيتها غير طبيعيه حسيت بهيجانها قوى واللى عمرى ما شفتها فى هذه الحاله من قبل مع أنها كتير الهزار بالكلام الوسخ معايه ومع أمى أعتدال ودخلت الوضه مع أعتدال عارفه أننى مهتاج على النيك وهنكها الأن ولاكن فجأتنى قلتلى تحب تنيك خديجه النهارده بدالى سكت وسرحت قلتلى لو عاوز سيب الأمور عليا هيه الأن مولعه وهجبهالك حالا تنكها دلوقتى وخرجت راحت أوضه مرات عمى خديجه وبعد عشر دقايق رجعت أعتدال لوحدها وعلى وشها أبتسامه عريضه وقعدت على السرير وسكتت خالص ومردتش أسألها ولاكن فجأتنى قلتلى مرات عمك فى الحمام وهتيجى على هنا ومعاها أبنها وحاول متعمولش صوت وأنت بتنكها علشان سيدك لسه صاحى بينيك جدتك وفعلا ربع ساعه ولقيت خديجه بتخبط على أوضتنا ودخلت ومش على بعضها وقالت لأعتدال خايفه حماتك تجيلنا لأى سبب المهم قامت أعتدال من على السرير وفرشت على الأرض نومه ليها ولأختى ولأبن عمى الرضيع وأحتضنت الطفلين وقالت لمرات عمى أعتبرينى غير موجوده وخدى سيد فى حضنك بين وراكك خليه يبردلك كسك وفى ثوانى كانت خديجه قلعت جلابيتها ولباسها (كلوتها) وطلعت على السرير وطلعتلى بزازها أرضعهم ويدوب بلسمهم ولقيت حنفيه لبن أندفعت من حلمات بزازها على أثرها بدأت أسمع منها اححح بزازى وأعتدلى عليها بين وراكها بعد وابل من البوس والمصمصه من شفايفها وأنزلق زبرى بكامله فى أعماق كسها الذى كان شبه جمره نار مولعه من هيجانها وأنا بدقها فى كسها بنيكها لقيت أعتادل واقفه جنب السرير بتقلى نيك مرات عمى قوى خلى بالك ده شرموطه وكانت هتعملنا فضيحه وكانت هتتناك من أبن الجيران من أسبوعين لولا أنا وعدتها أنت هتنكها ولقيت أعتدال تطلع معاناعلى السرير وبدأت تضرب مرات عمى على طيازها وأنا بنكها وبتضحك وتقلها كنت ياشرموطه بتضحكى عليا وأنا بتناك من سيد أهه سيد بينيكك ياشرموطه وفعلا لقيت كسها بيقفل ويبيقتح وبيقبض على زبرى ولقيت لبن زبرى انفجر فى كس خديجه والتى سمعتها بتصرخ وبتقول أححححححح ألحقينى ياأعتدال كس مش قادره ألحقينى قومى أبنك من عليا وقمت من على خديجه لأركب على أعتدال وأنكها وتبادلت النيك على أعتدال وخديجه حتى سمعت الطفلين بدأو فى الصراخ قمت من عليهم ولم أشعر بما حدث بعدها حيث نمت قتيل حتى قمت من نومى تانى يوم بعد الظهر

...
www.moviesneek.com

افلام سكس 5 – صور سكس – افلام نيك – افلام سكس – سكسي – سكس حيوانات -سكس متحرك – سكس امهات – سكس اخوات – سكس ام وابنها – تحميل نيك

ولد ينيك امة وخالته سحر

Автор: sexynewhd sexynewhd 15.08.2020

الحلقة الأولى

اولا احب أعرفكم بأبطال القصة

الأبن أيمن 17 سنة
وماما سوسن 48 سنة مدرسة أحياء تشبه فى ملامحها وجسمها هياتم بالظبط قصيرة شوية وطيزها وبزازها كبار ومدورين
اوى وولاد خالاتى بالترتيب سامح 20 سنة فى تانية كلية صيدلة الكبير وأخوه واشرف عنده فى 17 سنة ثانوية عامة معايا وهما ولاد خالتوا سحر عندها 52 سنة
واتنين صغيرين سمير وشادي أخوات تؤام ولاد خالتو حنان عندهم 14 سنة فى أعدادي

تبدأالقصة بعزومة من ماما لخالاتي كلهم ووفى المطبخ وماما بتغسل المواعين بعد العزومة ومعاها خالتو سحر وخالتو حنان

حنان : موصكيش يا سوسن على العيال دول شهادة واعدادية
ماما : متقلقيش فى عينيا بعدين العلوم بتاعت أعدادى دى لعبة يابنتى انا بدرس لثانوى احياء بحالها
سحر : يعنى أعدادية شهادة وثانوي لا والواد الغلبان أشرف ملهوش نصيب
حنان : أنتى يا سحر عيالك شاطرين مش محتاجين واطمنتى على واحد ياختى ودخل صيدلة التانى شاطر زيه متقلقيش
سحر : يا عينك يا شيخة تاتش وود
ماما : متخانقوش زى العيال الصغيرة زى ما درست سامح وخليته يدخل صيدلة هذاكر لعيالكم انتوا الاتنين متقلقوش الدور والباقى على ابنى الموكوس بيعيد ثانوى ومش عارف يجيب معهد حتى

جنس سعودي - سكس دياثة - افلامك نيك - سكش محارم - انيك  - افلام سكس - مكالمات سكس - جنس عراقي - سكس صيني - مقاطع نيك سكس - تحميل سكش - صور سكس مثيرة

دخلت انا وسامح فى نص الكلام بنحط المواعين

سامح : ايه فى ايه صوتكم جايب اخر الشارع
ماما : خالاتك بيتخانقوا ادى ولاد مين فيهم وانا كبرتك وبيعايرونى بيك انك دخلت كليةالصديلة وقال يعنى هقصر مع عيالهم

سامح : خالتو سوسن مفيش زيها فى الأحياء وبعدين عمرها ما قصرت مع حد فينا بصراحة انا نفسى كنت لعبى كتير بس تخلينى ازاى اذاكر

حنان : طبعا ومين يشهد يا اخويا مانت متربي في بيتها

سحر : شوف صورم الولية وغيرتها ازاى يا ولية قالتلك هتذاكرلهم عاوزة ايه تانى

سامح : هههههههههه يا خالتو حنان متقلقيش وعشان تطمنى انا كمان هحضر معاهم الدرس واشرحلهم عملي كده على ماكيت جايبه من المعمل بتاع الكلية وبروجيكتور كمان

ماما : انت لو جيت هتقلبها دلع ومياصة ومش هنعرف ندى الدرس

سامح : انا عمري هزرت ولا ادلعت ههههههه وبيقرب لماما وبيحضنها بدلع ومياصة

سحر : دانت شوفت دلع محدش شافه وبالذات خالتك سوسن

ماما : شوفت يا وسخ اهى امك شهدت اهو ياما شيلتك وانت صغير ورضعتك كمان

سامح : ههههههه وماله انتى شيلتينى يا خالتو وانا صغير وانا بشيلك وانتي كبيرة

ماما حسيتها اتلخفنت وبصتله

سامح : يوم ما بتتعبى يا خالتو مش انا بشيلك برضو وبجرى بيكى وبجيبلك الدوا

ماما : صراحة اه انكر

انا : ماما اشيل الجردل اللى تحت الحوض ده اتملى مية

ماما : اه شيله وارميه فى الحمام واغسله كويس

سحر : تعالى يا حنان نشوف امك فين احسن تاكلنا ساسبنها لوحدها مع اجوازنا

افلم سكس - تنزيل سكش - افلم نيك - افلام نيك فموي - سكسحيوانات - تحميل سكس نار  - محارم امريكي - سكش - تحميل سكيس - فيلمي نيك - تحميل افلم سكس

سامح : ايه مشكلة الحوض انزل ابصلك عليه

ماما : لا لا هتوسخ ايدك بعدين نبقى نجيب السباك يشوفه

نزل سامح تحت الحوض وبيبص على الكوع وماما بتغسل فوق المواعين

ماما: اوعى المية تنقط علي وشك يا سامح

سامح : طيب مانا نازل عشان ميتك تنزل على وشى
ماما وقتها لابسة الاسدال وتحتيه قميص النوم وكلوت بس من غير برا وماما استغربت كلام سامح لحد ما لقت ايد سامح بتلف على طيزها من تحت ومدخل راسه فى كسها من فوق الاسدال

ماما : هيييه يخربيتك بتعمل ايه هتودينا فى داهية كنت شاكة يا وسخ انك هتعمل كده

سامح رفع الأسدال من قدام ونزل الكلوت بسرعة وقعد يلحس وماما بتغسل المواعين وسابتها وحطت ايديها على الحوض وبتبص عليه وتقوله وحشتنى يا واد انت اووووف

وفى اللحظة دى جيت انا لقيتها باصة فى الارض وحاطة ايديها على الحوض افكرتها تعبانة بسالها من بعيد

انا : ماما انتى تعبانة ولا حاجة

سامح بسرعة نزل الاسدال وكلوتها لسه نازل بس غطاه بالأسدال وهى اتلخبطط بتقولى خضتنى يا زفت لا دانا ببص على سامح بيشوف الكوع ماله بينقط ليه ولقيت سامح قام ووقف

سامح : تمام هصلحه النهاردة بعد الدرس ايمن حضر الكتب بتاعتك النهاردة احياء وانا عارف انك مش بتحبها اوى

انا : مادة رخمة

سامح : انت اهبل دى متعة يابنى وبيبص لماما مش كده خالتو

ماما : طبعا سيبك منه ده خايب ده هنشرح النهاردة وياريت يفهم

انا : انا هروح اجيب الكتب واحضر الاوضة بتاعتى وروحت خرجت برا المطبخ

سامح راح ماسك ماما من الاسدال ولفها خلى وشها للحوض وراح لازق فى طيزها وبيقفش فى صدرها من قدام

سامح : وحشتنى اوى طيزك المنفوخة دى يا لبوة

ماما : ااااخ تؤ سامح بعدين حد يخش علينا بص روح دلوقتى ونبقى نعمل بعدين اللى انت عاوزه

سامح : مش قادر انا لومنيكتكيش النهاردة هعمل فضايح مش كفاية مشوفتش المهلبية دى بقالى كتيييير وبيقول كده وبيضرب ماما على طيزها جااامد وماما اتوجعت اوى وراحت لافة وشها ليه

ماما : ايييي طيب بص بص خليها بعد الدرس ماشى بس بلاش دلوقتى هنتفضح امك وخالتك هنا

سامح : ياما نفسى اجمعكم كلكم على زبى يا خالتو انتى وماما وخالتو حنان

ماما : عيب يا واد الا امك عيب بعدين مش كفاية انا

سامح : مش عيب حتى امى طيزها كبيرة وبيضا انتوا عيلة تتعب اى زبر بس انتى اكتر واحدة لبوة فيهم يا خالتو وبحب شرمطتك اوى وبيقول كد وبيبوس ماما فى بقها مممممممم

ماما : ممممم طب بس هقو .... ممممم هقولك شو .... شوف بالليل هنعمل اللى عاوزينه

وفاقوا على صوت خالتو سحر بتنده عليها

ماما : شوفت امك بتنده روح بقى هنتفضح

سامح : ماشى بالليل عاوزك متلبسيش حاجة تحت الاسدال ده مفهوم هكون تعبان اوى وانتى عارفانى مبحبش تلبسي حاجة تحت مفهوم

ماما : مفهوم مفهوم حاضر

بالليل ماما لبست الأسدال بس لقيتها حطت بيرفيوم وروج وشوية لقيتهم جم كلهم ودخلوا الصالون عندنا وسامح بيعلق البروجيكتور عشان يعرض عليه فيلم عن الاحياء

ماما : سامح خليها لما نشرح الاول طيب

ماما بتقول كده وهيا بتوطى بتظبط الترابيزا عشان الدرس جيه أشرف اخو سامح راح حاضنها من ورا وقالها عنك يا خالتو وحسيت لزق فى طيزها

ماما : انت يا زفت يا اشرف مش تحاسب ايه اللى انت عملته دلوقتى ده
وسامح اخد باله

سامح : معلش يا خالتو هو خشيم,,,,, يابنى مش قولتلك مش دلوقتى

ماما : هو ايه مش دلوقتى ده حيوان

أشرف : يا خالتو مقصدش متزعقيش كده مالك

ماما : أخرص يا ولا هنا فى ادب ومفيش حاجة اسمها خالتوا انا الاستاذة سوسن ماشى

سامح : معهلش يا خالتوا

ماما : اختى مدلعاكم اوى الظاهر نسيت يا ابو شخة لما كنت بمدك فى المدرسة وانت صغير

سامح : يالا عاوزين نشغل الفيلم واشرح بس مبدأيا ده فيلم +18 يعنى فيه أباحية

ماما : استنى استنى ازاى تشغل كده

سامح : ده علم يا خالتو

واشتغل الفيلم وكانت المفاجأة !!!!!!!

ماما بتتناك من سامح وبتتوجع وفى وقاعدة على رجله وبتمشى طيزها على زبره ويقولها حلو زبرى يا شرموطة هو أحلى ولا زبر جوزك المرحوم

ماما فى الفيلم : ده كان خول انت زبرك كبير وتخين اوى وانت كمان خلتنى احبه فى طيزى اااااااه يا كسسي

وراح قافل سامح الفيلم

سامح : اظن دلوقتى شوفتوا انا كنت بجيب درجات حلوة ازاى فى الأحياء

ماما : قد ايه انت سافل وحقير وزباااا

انا : ليه كده يا ماما انا كنت شاكك انك بتروحي لحد بس مش لدرجة سامح

ماما : اخرص انت كمان انت مش فاهم حاجة خالص

أشرف لقيته جيه ورا ماما ورا رازعها بايده الاتنين على طيازها من تحت لفوق وهو بيقول

أشرف : طيب ما تفهمينا يا خالتو اخ نسيت يا أ. سوسن يام طيز كبيرة اوى

ماما : ااااييي انت قذر وسافل زى اخوك بس العيب مش عليك العيب على أخوك اللى وثقت فيه

سامح : ايه يا خالتو مانا عارف انك بتحبى الجنان ولا ناسية لما كنا فى الرحلة فى الاتوبيس وكله نايم وقولتيلى المنظر كان يهيج اوى وقتها

ماما : يعنى عاوز ايه دلوقتى يا سامح

سامح : طول عمرك بتدينا دروس خلينا احنا المرة دى نديلك احلى درس فى الحياة سمير وشادى واشرف يالا أتعشوا
فجأأأأأةةةة
هجموا التلاتة على ماما واشرف كده كده كان وراها راح جايب ايديها ورا ومكتفها وشدها عليه لورا جاااامد وسمير جيه مسك بزازها من فوق االاسدال وبيعض في بزها بالهدوم وشادى راح موطي بيرفع الاسدال من قدام ودخل من تحته غطس فى كلوتها
ماما : اييييه ده ايه ده لا لا طيب استنوا اخرج يا ايمن برا مش هينفع قدام ابنى كده اخرررج يا زفت ااستنوا عشان خاطرى استنواااا

ولسه هخرج من الأوضة مسكنى من ايديى سامح
سامح : ازاى تبقى صاحب اللحمة دى كلها ومدوقش انا عارف انك نفسك فيها وشوفتك بتضرب عليها وهى نايمة عندنا

أيمن : لا لا انت بتقول ايه مش انا .............
سامح : متتخضش اوى كده
فى اللحظة دى كانوا رفعوا الاسدال لماما وعمالين يفعصوا فيها وهى لسه بتحاول تقاوم شوية..... كان سمير عمال يرضع من بزها ومنزل السنتيانة وشادى مزحزح الكلوت عن كسها وعمال يمص جاااامد وبشراهة وكل ده واشرف ورا عمال طلع زبره وعمال يخبط فى طيزها بالكلوت وهى يا عينى مش قادرة تقف ولا تتكلم من الاغتصاب بيحصل فيها

ماما : يا موكووو ااااه اااااححح ممممم يا مووكوس بدل ما تحوش عن امك يا كلب.......... ااااه يا واد يا سمير بتعض كده ليه مالك استن .......مممممم غغغغ
وهنا اشرف بيلف وشها ليه وبيكتم بقها ببوسة غبية اويييي
أشرف : الشفايف دى تتعض يا لبوة متتكلمش ممممممم
ماما : طي.... مممممم هقو ..... هقول حاج ....... جة مممممممممم غغغ ممممممم
وماما هنا مش قادرة تتكلم من اشرف عمال يمص شفايفها
سامح : سيبها شوف عاوزة تقول ايه يا اشرف
أشرف بيسيب بقها
ماما : تسلملى حبيبى بص هعملكوا اللى انتوا عاوزينه بس عشان خاطرى ايمن يطلع برا ميصحش يشوفنى كده حبايبى

أشرف يرزعها بالقلم على جنمب وشها ويقول
أشرف : هتمصي زبرى وتتأسفيلى اللى انتى عملتيه فيا
ماما : اااااااييي حاضر حبيبى أمرك حاضر
راح سامح مقرب من ماما وراح ضاحك ومرة واحدة مسك وش امى بايده بقى بقها مفتوح بالطول وراح تافف فيه وبايسها مممممممممممم
سامح : انتى النهاردة لبوة وكسك وطيزك وبزك وكل ما فيكى ملك للكل مفهوم
ماما : حا حا ها
سامح ساب بقها
ماما : حا حا ... حاضر مفهوم بس متتعصبوش حاضر
سامح شيلوها على السرير وقلعوها عاوزين ناكل جوعنا اوى
ماما بتصوت وهما بيشيلوها زى الجعانين لحمة وراحوا رامينها على السرير على بطنها واشرف مسك الكلوت راح مقطعه وسمير مسك ايديها وشادى شد الاسدال قطعه ودخل سامح راح فاتح طيز ماما وتافف في خرمها وضربها على طيازها وقعد يلحس فى كسها وماما تتأوه جاااامد ولقيت اشرف جيه من جنمب السرير راح عند راسها رفع وشها وبيتف فيه وبيضربها بالألم
ماما : اااااه ااااى امممم فغغغغغ غغغغغغ غغغغ
وهنا أشرف حط زبره فى بق ماما ولقيت سمير وشادى لفو ماما عدلوها على دهرها وسمير طلع على بزازها وحط زبره بين طيزها وهو بيقول
سمير : اااااااه يا خالتو بزازك كباااااار دول عاملين زى الطيز اووووييييي
وسامح بينهش كس ماما ويتف فيه ويضربه وغاطس بين رجالها التخينة وهيا بدات تتعب وتقفل برجلها على راسه بين فخادها السمين
سامح : وحشتينى يا خالتو يا شرمووووطة اووووى
وانا بقيت بتفرج وبفرك فى زبرى وخايف اطلعه راح شادى جاى وراح شادد الشورت
شادى : زبرك ليه حق فى امك وامك شرموطة بص ازاى بتمص الزبر وبتنهج من محن كسها اللبوة
وهو عمال يفرك فى زبري وانا ببص على ماما وهايج فشخ
وراح سامح قايم وقال شادى وسمير تعالوا امسكوا الفخاد دى وافتحوها
ماما طلعت زبر أشرف من بقها
ماما : غغغغ ايه هتعملوا ايه فيا
لقيت سامح بيشدنى وبيقولى تعالى دوق طعم كس امك حلو اوي اوي وبينقط هيجان
وحط وشى على كسها وانا ببصلها وهى بتبص لسامح
سامح : راح يحك في زنبور كسها وبيلعب فيه وبيقولها بعديييين مش هخليكى تنزلى وانا عارفك شرموطة وهيجتى خلااااص قوليله هو عاوز يسمع منك انك موافقة يا متناكة
ماما : اااااااااااح اااااه حا حاضر الحس كسي حبيبي الحس كسي زى المصاصة تعرف الحس كس ماما حبيبى
أشرف : متقلقش شرموطة خالتو حبيبتى هتشبعنا كلنا مش كده يا خالتو
وراح نازل عشان يبوس ماما فى بقها قدامى
ماما : كده حبيب خالتوا مممممممممممم مممممممممممم مممممم مممممم وبتبوسه بحركات سكسى اوى
لقيت نفسى بهجم على كسها وبعضه وبلحس جااااااامد جاااااااامد

وسامح بيضحك ويبص ليهم : ههههههههه ايوة كده خليها تعرف انها مهيجة أبنها حتى الشرموطة
وتاعباه وشادي زبره تعب اوى على المشهد ده وراح قاعد على السرير قاله سامح عاوزها تقعد اللبوة دى على زبرى اوى

سامح نام الاول انت واخوك تمصلكم دى اول حاجة ربتنى عليها الشرموطة وراح ماسك شعر ماما وبيبوسها ووهو بيقول
سامح : مش كده يا خالتو
ماما : ممممممم كده حبيب خالتوا مممم تربية ايدى انت يا سامح
سامح : مممم قصدك تربية كسك وطيزك يا لبوة ممممممممم
وراح شادى وسميرنايمين وانا نمت معاهم وماما قامت فى وضع الكلبة بتمص لواحد واحد فينا
سمير : زبرنا حلو يا خالتوا ولا لسه صغيرين
ماما: طالما وصلت انكم تقلعونى وتشوفونى ملط وكمان خالتكم تمصلكم زبركم يبقوا كبرتوا اوى اوى
ماما بتمص وانا زبري هينفجر من المنظر وشايف سامح بيغمز لأشرف وبيديله الجيل عرفت انهم هينيكوها فى طيزها وفعلا سامح فتح طيز ماما وراح أشرف مدخل زبره فى طيزها جاااامد مرة واحدة

ماما : غغغغغغ اااااااااااااه اوووووووووووف مين ده اللى دخله كده مرة واحدة فى طيزى
أشرف : انا يا متناكة
ماما بتلف وشها : طيب مش تحاسب حبيب خالتو كده وجعتنى
اشرف : لسه هضربك على طيازك يا وسخة زى ما كنتى بتضربينا وطاااااااخ طااااااخ
قعد أشرف يضرب فى طياز ماما وينيكها فى طيزها جاااامد جاااامد واما تصرخ وتمص لزبر شادى وسمير وبتبصلى
ماما : اااااها مممممم مبسوط وانت شايف ماما بتتناك يا أيمن وهتمصلك كمان عشان تعرف بتعب عشانك قد ايه شوفت ممممممممم
واول ما ماما بدات تمص ليا من المنظر تعبت اوى اوى أشرف بينيكها فى طيزها وماسكة بايديها زبر سمير شوية وشوية شادى وتفركلهم وبتمص زبري وسامح مستنى دوره ومسكت راسها جااامد وقعدت انيك فى بقها واشد شعر ماما بايدي
انا : خديييه كلللله يا ماما فى بقك كله عاوز انزل في بقك وتبلعى كلللله
وهنا قذفت ونطرت اللبن جوا فى بقها فضلت ماسكة زبري لحد ما خلصت ولسه هتف سامح مسك بقها
سامح : قالها ابلعى ده مطهر حلو للبشرة من ابنك عادى ابلعى
ماما : غغغ مش هعر.....
سامح قفل بقها وبلعته وفى الوقت ده أشرف جابهم فى طيز ماما ولقيته بيطلع زبره وجاى عند ماما بيقولها نضفي اخر حبه لبن انا كمان
ماما : حاضر حبيبى وراحت مصته ونضفته
وهنا كان سمير وشادى وشهم احمر وراحوا واقفين على السرير وموجهين زبرهم لماما
سامح راح موجه راس امى ليهم
سامح : أفتحى بقك يا لبوة خلى العيال تجيب عليكى وامسكى ازبارهم
راحت ماما مسكت أزبارهم ونزلوا نطروا كتييييير على وشها وبزازها
لقيت سامح بينام على دهره على السرير
سامح : يالا عشان امرجحك واغرق كسك مستنى ابقى الاخير يا لبوة عشان اتمتع بيكى لوحدى
ماما فرحت بيه اوى وراحت قايمة وقاعدة على زبره وبتبصله وحضنته خليت وشها فى بزازها والعيال شادى وسمير ماسكين طيز ماما وبيرفعهوها منها وينزلوها على زبر سامح وهو فى كسها
وأشرف قعد يبوس ماما ونفس الوقت سامح بينيكها فى كسها جااامد وماسك بزها وعمال يرضع فيه
وراح اشرف ندهنى قالى بوس أمك وهى بتتناك واللبن مغرق بقها ووشها تحفة الوسخة وفعلا قعدت ابوس فى ماما كتير كتير ومنظرها كان متعب اوى ومرة واحدة لقيت ماما بتترعش جااااااااامد وبتغمض عينيها اوى وسامح نازل رزع فى كسها من تحت جااااامد وهو عمال يضرب على طيزها من ورا ويشتمها
ماما : اااااااااااححححح ااااااااه زبرك حلللللللو حللللللو اااااااااه مش قادرة اخد نفسى هنزل هنزل هنززززززززززززززل ااااااااااااااااااااااه
وهنا ماما نزلت وفضل سامح بينيكها جاااااااامد وهينزل ولقيته وراها على طول
سامح : اااااااااااااااه يا خالتوا اه يا متناااااااااااااكة بنززززززل
وماما نامت بعديها على السرير جنمبنا وقومنا كلنا ناخد دش وقعدنا نتفرج على التلفزيون وسامح مرضاش ماما تلبس الا قميص نوم صدره مفتوح ولحد تحت طيزها ومن غير كلوت وتقعد معانا كده
أنا : ماما ملبستيش ليه حتى كلوت
ماما قعدت على رجل سامح وهو بالشورت بعد ما لبسنا هدومنا
ماما : اصل سامح مبيحبنيش البس كلوت ولا سنتيان عشان يدخل على طول مش كده يا ولاه مش بتحب خالتك كده من غير حاجة يا شقى ها وبتبوسه فى بقه بشرمطة ممممممم
سامح : ممممممم طبعا يا خالتوا منيوكة زبرى حبيبتى
وقعدنا نتفرج على التلفزيون
ماما : مش مصدقة نفسى اني نمت مع ولاد اواختى الخمسة مرة واحدة انتوا مجانين بجد
اشرف : بس مكنتش اعرف طيزك حلوة اوى كده يا خالتوا احسن ما كنت بشوفها فى الفصل واقعد اضرب عشرة عليها
ماما : طيزى ولا طيز امك ... ااه بص سامح زبره هاج ووقف تحت طيزى لما قولتله طيز امك كلكم اوساخ هيجانين علينا من وانتوا لسه فى البيضة هههههههههه
وضحكنا كلنا وفضلنا نضحك ويتريقوا عليها لحد ما نمنا

...
www.moviesneek.com

جنس سعودي ينيك مصرية فاجرة احلي فيديو نيك سعودية HD – افلام سكس 5

Тэги سكس

سكس اختة حلم حياتة محارم

Автор: sexynewhd sexynewhd 14.08.2020

بداية كده القصة حقيقية وحصلت بجد
انا اسمى الديب عندى 25 سنة من الصعيد ، واختى عندها 29 سنة اكبر منى ب4 سنين ومتزوجة
بدأت قصتنا وانا عندى 14 سنة ، كنت بشوف اخنى دايما بتقعد لوحدها وبتحك صباعها ف كسها ، وادخل عليها فجاة الاوضة وتتخض
كنت بهيج وبولع اووى لما اشوفها كده ، مرة ع مرة مبقيتش قادر خلاص اسيبها وكنت بدخل اوضتها وهيا نايمة واحسس ع جسمها وارجع ع اوضتى بسرعة ، كل يوم احسس ع جسمها كله وهيا نايمة مش حاسة بيا ، ف يوم بقا قولت ادخل صباعى ف كسها من جوه البنطلون علشان اتمتع بيها اكتر

سكس حيوانات - تحميل سكس - سكس مصري - افلام سكس امهات - صور سكس - سكس حيوانات - تحميل افلام سكس - سكس حيوانات - سكس امهات

 ، وفعلا دخلته وبقيت احرك صباعى فيها وفجاة راحت صحيت وصباعى جواها ، اتلجمت ومبقيتش عارف اقول ايه ولا اعمل ايه ، لقيتها زعقت فبا ايه اللى انت بتعمله ده وانا اختك والمفروض تخاف عليا ، حاولت امسك نفسي من الخضة وقولتلها انى بحبها من زمان ومش قادر ابعد عنها ونفسي تكون مراتى مش اختى من كتر حبي ليها وعيطت ، لقيتها خدتنى ف حضنها وقالتلى وانا بحبك بس احنا اخوات ومينفعش ده يحصل بينا كده ابدا ووعدتها ان مش هيحصل كده تانى

سكس حيوانات - سكس سعودي - سكس مصري - قصص سكس محارم - سكس محارم - سكس اخ واخته - سكس مشاهير - سكس نسوانجي - نيك امهات

 بعدها ب10 ايام مقدرتش استحمل ورجعت ادخل اوضتها من تانى واحسس ع جسمها كله وارضع ف صدرها من فوق الهدوم ، وفجاة حست بيا وصحيت ، قالتلى مش اتفقنا مفيش بينا كده تانى ، قولتلها مستحملتش ابقى بعيد عنك وانا اخوكى ومستحيل اضرك ، انا عايز شفايفك وصدرك بس ، فضلنا نتكلم واقنعها لحد ما وافقت اخيرا ، مسكتها حضنتها ولمست شفايفها وكإن جسمى اتكهرب من حلاوة وطعم شفايفها

سكس عراقي - xnxn - سكسي - تحميل نيك - سكس امهات HD - افلام نيك الكس - سكسي كلب وبنت - افلام سكس عربي - افلام سكس مشاهير

اوصفلكم اختى هيا بيضة جدا وشعرها بنى وشفايفها وردى ، فضلت ابوس شفايفها وهيا حاضنانى اووى ومتفاعلة معايا ف البوس وقطغت شفايفها بوس ومص لسانها ، وبعدها نزلت ع صدرها وقلعت التيشرت ، ي جمال اللى شوفته وحلاوته صدر مشدود زى ما الكتاب بيقول، صدرها كبير وحلماتها وردى ، نزلت عض ومص ف صدرها كانى محروم او جعان وما صدقت لقيت اكل ، برضع صدرها وهيا تتأوه وتشد راسى ع صدرها اكتر لحد ما تعبنا وحضنتنى ، قالتلى بحبك من زمان وبحس بيك من لما كنت بتحسس ع جسمى من زمان وبكون مبسوطة ، بس مبقدرش اقولك ولا احسسك انى صاحية ، وفضلنا ع كده يوميا وكنت بحاول انزل لكسها كانت ترفض ، وبعدها بسنة هيا اتجوزت ومعرفتش المسها تانى
اتمنى حكايتى تكون عجبتكم ومستنى رايكم
سكس ايطالي - سكس صيني - نيك كس - تحميل سكس - سكس حيوان - افلام سكس حيوانات - ولد ينيك امه - سكس اب وبنته - سكس ام وبنتها

 
...
www.downloadsxe1.com

افلام سكس حيوانات – تحميل سكس وان

قصص سكس ناكوني امام أخي

Автор: sexynewhd sexynewhd 09.08.2020

القصة بلسان صديقة ليا
بداية أعرفكم بنفسي أنا إسمي حنان 25 سنة أعيش مع أبي وأمي وأخي أصغر مني ب5 سنين

فيوم كنت معزومة لعرس صاحبتي وكان العرس فأحد البوادي القريبة من المدينة إلي احنا ساكنين فيها ولأن ابويا وامي بيخافو عليا قررو يبعثو معايا أخويا، لما وصلنا كان جو رائع وكمان كانو يستعدون للعرس وينصبون خيمة كبيرة ، كان الوضع تقليدي جدا ومثير وكانت صاحبتي زي القمر
دخلت عندها وسلمت عليها وكانت سعيدة بقدومي
في المساء بدأ العرس وكان كل شيء رائع لكن كان هناك مشكل بسيط وهو إن الحمام بعيد شوية عن المكان إلي فيه العرس فأنا ماكنتش عارفا أعمل إيه، ناديت أخويا وقولتلو يرافقني عشان أروح للحمام

سكس - سكس عراقي - سكس سعودي - نيك عربي - سكس مصري - سكس اخوات - مقاطع سكس - xnxn - عرب نار - سكس حيوانات - تحميل افلام نيك - سكس امهات - سكس صيني - سكس ايطالي - ءىءء
فأخي سأل أحد الشباب واشار ليه على مكان الحمام وبانه في بيت قريب مش بعيد كتير وكان الوصف سهل
وفعلا روحنا ولقينا لبيت وخلصت الحمام بتاعي لكن لما كنا راجعين لقينا الشاب إلي ورانا الطريق ومعاه ثلاث شباب ثانيين جايين علينا
أمسكوني وامسكو أخي ورجعونا للبيت إلي كنا فيه ودخلونا لغرفة معزولة
وربطو أخي وكان عندهم سكاكين فهددونا لو صرخنا حيقتلونا ويدفنونا هنا ولا حد حيعرف عننا حاجة بعد ما ربطو أخي خلعو كل ملابسي وبداو يبوسوني فوقت واحد وكانهم عمرهم شافو بنت فالاول الوضع كان غير مريح وحسيت بالإشمئزاز لكن بعد مانزل واحد فيهم على كسي وبدأ يلحس زنبوري والثاني ماسك بزازي يعصرهم ويمصمص فيهم حسيت إني بدات ارتاح وأستمتع، وكان الثالث طلع زبه وحطو فبوقي وأنا كنت عامل

ة فيها شريفة ومش عاوزة آخدو لكنو ضربني بالقلم على وشي خلاني امصو غصب عني
أخويا كان ساكت وكانو مصدوم خصوصا إن واحد فيهم كان حاطط سكين على رقبتو

تحميل سكس - تنزيل سكس - سكس حيوانات - افلام سكس حيوانات - تحميل افلام سكس - سكس امهات - قصص سكس محارم - صور سكس - قصص سكس محارم - سكسي - سكس اخوات - سكس ليلة الدخله - صور سكس عربي - سكس حصان - نيك حيوانات - xnxxx
كان وضع محرج جدا ، أخويا بيشوفني وانا حواليا ثلاث شباب بيبعبصوني ويلعبو فكسي وبزازي وواحد حاطط زبرو فبوقي وانا عنيا فعين اخويا،
ومش عارفا ليه بس بشوف فعنيه كانه مستمتع وهو بيشوفني وهوما بيغتصبوني كدة
شوية لقيت إلي كان بيلحس كسي قومني وبدأ يلعب فخرم طزي و اتفاجئ لما لقى خرم طزي واسعة،
وقالي: يعني يا شرموطة إنتي مفتوحة من طيزك وعاملا فيها شريفة دانتي طيزك تدخل زبرين في وقت واحد يا قحبة أكيد كنتي بتتناكي كتير من طيزك يا لبوة،
بصيت فعين أخويا وهو بيسمع الكلام دا وكان واضح إنو مصدوم لما عرف إننا طيزي واسعة،
أنا مقدرتش أشوف فعين اخويا وشوفت في الأرض
بدأ الشاب يتف على خرم طيزي وعلى زبرو وحط زبرو فوق طيزي وادخلو كولو مرة واحدة وقال لصاحبو إلي ماسك أخويا هات أخو الشرموطة دي يشوف طز أختو وهو بيتناك ويشوف طز أختو واسع قد إيه وفعلا قربو أخوي عندي وكان وشو قريب لطيزي وبيشوفني وانا بتناك وزبر الشاب داخل خارج في خرمي

سكسي - سكس محارم - نيك محارم - قصص سكس محارم - سكس حيوانات - صور سكس جديد - صور سكس - تنزيل سكس عائلي - سكس ام وابنها - سكس امهات - سكس متحرك - تحميل افلام سكس - تحميل سكس - سكس كلاب - مشاهدة افلام سكس - سكس امهات - سكس اغتصاب HD - سكس اب وبنته - سكس اخ واخته - xnxn - xnxxx - xxxnx - سكس حيوانات
والشاب بينيكني وبيسألو إيه رأيك في طيز أختك يا مبيون،
واخي مش عاوز يتكلم ولا يرد
فجاة ضربو بقلم جامد وقالو لما أسألك يا كلب جاوب ولا حندبحك إنتا واختك
فاجاب أخويا حلو حلو طزها حلو
فقال الشاب : تمام انا عايزك تطلب مني انيك أختك
اجاب أخويا : نيكها
الشاب: علي صوتك يا خول انا مش سامعك انيك مين
اخويا : نيك أختي
الشاب : قولي نيك الشرموطة أختي وجيب لبنك فطزها
أخويا : نيك الشرموطة أختي وجيب لبنك في طزها

كان أخويا بيتكلم وهو عايز يبكي
فجاة سحب الشاب الاول زبره من طيزي وجا دور الثاني وكانو يتناوبون علي واحد أمص زبو والثاني ينيك طزي والثالث يلعب فكسي وبزازي واحد ماسك أخويا
لغايت ماوقفو كلهم وجلسوني على ركبي وبدأو يلعبو في أزبارهم وعايزين يجيبو على وشي وبقي
وفعلا طلبو مني أفتح بقي وبدأو ينزلو لبنهم على وشي وفبقي وانا كنت مستسلمة
وماكتافوش بكدة حطو السكين على رقبت أخويا وطلبو منو يلحس ويشرب كل اللبن وابوسو من بوقو ونلعب بلسانتنا ومكانش عندنا حل ثاني بدأ أخويا يبوسني ويشرب لبنهم من بقي ويلحسو من وشي وبزازي وبعدين سابونا وراحو
وحنا شطفنا نفسنا ورتبنا هدومنا ورجعنا لقاعة العرس ورغم إن الشباب إلي عملو كدة كانو فالعرس ماقدرناش نعمل ولا نقول حاجة عشان الفضيحة ولما خلص العرس رجعنا للبيت وتافقت مع اخي يبقا الامر سر ما بينا ونكون ستر وغطى على بعض.

صور سكس - سكس امهات - نيك محارم - سكس نسوانجي - صور سكس نار - سكس حيوانات - تحميل افلام سكس - افلام سكس محارم - قصص سكس محارم - سكس هيفاء - سكس كلاب - سكس حمير - افلام نيك محارم - سكس اب وبنته - سكس اخوات - سكس اخ واخته - سكس عائلي - نيك اخوات - نيك محارم

...
www.moviesneek.com

افلام سكس 5 – صور سكس – افلام نيك – افلام سكس – سكسي – سكس حيوانات -سكس متحرك – سكس امهات – سكس اخوات – سكس ام وابنها – تحميل نيك

ديوث امة صديقة ينيكها امامة

Автор: sexynewhd sexynewhd 03.08.2020

انا شاب عمري ١٨ سنة ، عائلتي مكونة من أبي وأمي وانا ، أبي عمره ٤٥ سنة وأمي عمرها ٣٨ سنة ، أبي مسافر في إحدى دول الخليج منذ ٤ سنوات حيث أنه يعمل في إحدى الشركات الكبرى ولا يستطيع العودة متى يشاء حتى لا يطرد من عمله ، أمي بيضاء البشرة طولها ١٧٦ سم ذات شعر اشقر ، صدرها كبير وافخاذها مربربة وأقدامها ناعمة بيضاء ، تشبه ممثلات البورنو ، فهي تهتم كثيرا بمظهرها و ثيابها وجمالها ، وبسبب غياب أبي الطويل فمن الطبيعي أن تكون مثارة دائما وتنتابها الشهوة والرغبة في النيك والحصول على من يطفئ عطشها فهي امرأة جميلة تغري جميع الرجال ولكن لا تستطيع أن تنتاك من أحدهم لأنها تخاف على سمعتها وبسبب قربي الدائم منها ، فهي لا تستطيع جلب عشيق إلى البيت وانا موجود ، أو أن تواعد أحدهم خارجنا لانني كنت دائما ما ارافقها خارج المنزل ، أما انا فكنت مجنونا بفكرة أن اراها تنتاك أمامي لانني اعشق فكرة الدياثة على لحمها خاصة أنها محرومة من السكس ب، فقد كنت أسترق النظر إليها في الحمام عندما تستمني وتدعك كسها وبزازها وهي تصدر تأوهات وتعض شفاهها ، فتبدو كشرموطة ممحونة تحتاج الى زب يعوضها عن هذه السنين ، حتى أنها كانت ترتدي ثيابا قصيرة داخل البيت وأحيانا قميصا شفافا قصيرا يظهر كيلوتها و حمالة صدرها بكل وضوح ، وفي يوم فكرت في طريقة أراها تنتاك وتصرخ على زب أحدهم أمامي حتى أرضي شهوتي ورغبتي ، فيا له من شعور أن أرى امي تنتاك أمامي في كسها وطيزها ويهتك شرفها امامي ، وقد كان لي صديق مقرب اسمه علي عمره ١٧ سنة وقد كان ينيكني ايضا لانني سالب ، كان بئر اسراري وكنا مقربين من بعضنا لدرجة كبيرة ، فقد كان يبيت عندي وابيت عنده وينيكني كل الليل ونأكل سويا ونخرج سويا فلا احد منا يخفي شيئا عن الاخر ، وعندها جال في ذهني فكرة ان اجعله ينيك امي ، فهو مقرب مني وذكري ونياكي وهو يعرف أمي وتعرفه وتعامله بكل عطف وحب كما تعاملني فهو لن يفشي سرها اذا مارس معها الجنس خاصة انني كنت أرى انتصاب زبه والشهوة في عينيه عندما يزورني ويرى أمي فقد كانت تجلس معنا احيانا بلباس خفيف فتضع قدم على قدما ليظهر كيلوتها وافخاذها البيضاء فربما كانت تحاول اغوائه لتتمتع قليلا بالاضافة الى أن فكرة أن أرى امي صاحبة ال ٣٨ عام تنتاك من فتى عمره ١٧ سنة وهو أقرب اصدقائي جعلتني اجن من المتعة ، وفي إحدى الليالي كان علي عندي وكان مصرا على المبيت عندي ، فقررت أن أخبره بالفكرة خاصة أنه يعلم ميولي في الدياثة ، وعندها قلت له : علي
علي: نعم

ابن ينيك امه - اخ ينيك اخته - افلام سكس امهات - تحميل سكس - تحميل افلام سكس - تحميل سكس حيوانات - تنزيل سكس - سكس اخوات - سكس ام وصبي - سكس عربي - سكس مصري - نيك كس - نيك طيز - نيك اخوات

أنا:ساخبرك بفكرة ستسعدك لكن عدني ان تبقى سرا

علي:اعدك، ماهي؟
أنا : لقد كنت أرى نظراتك الشهوانية وانتصاب زبك على منظر امي عندما تجلس معنا...

هنا بدا الخجل والاحراج على وجهه ولكنني تابعت
لا تقلق إن هذا يسعدني فأنت تعلم ميولي وتعلم أن امي وحيدة منذ سنين واعتقد بأنه يعجبها أن تراك منتصبا عليها
علي: مستحيل .... ما الذي تقوله ؟؟

xnxn - ابن ينيك امه - اخ ينيك اخته - افلام نيك - افلام نيك محارم - سكس اب وبنته - سكس اخ واخته - سكس اخوات - سكس امهات - سكس ام وابنها - سكس عائلي - سكس محارم - نيك اختة - نيك اخوات - نيك اخته - نيك امهات - ولد ينيك امه - نيك محارم

أنا : اسمع انا اعلم انك تشتهيها وهي أمرأة وحيدة تحتاج إلى زب يريحها وانا اعشق أن اراها تنتاك، انت ممكن تنيكها وانا موجود وهيك ما حدا بشك فيها وكلنا منحقق رغبتنا وشهوتنا

علي: اسمع ، امك جميلة وانا بشوفها ممحونة دائما ، يا بختك بيها ، أنا بتمنى أني نيكها وأشبعها نيك بس كنت خايف احكي ويمكن هي ما توافق لاني بعمر ابنها وصديقه بنفس الوقت..او حتى لانك انت موجود بالبيت رح تخاف وترفض

انا: اسمع.. اليوم انت رح تبات عندي ، وبمنتصف الليل بتدخل على غرفتها وبتحاول تنيكها وانا بعدها بدخل على الغرفة وباعترف لها بميولي واني بعشق شعور نيكها من شخص غير ابي وبهيك رح تطمئن وتكفي معك

نيك - xnxn - ابن ينيك امة - اخ ينيك اختة - افلام سكس محارم - افلام نيك محارم - افلام نيك - تحميل سكس - سكس اخوات - سكس اخ واخته - سكس امهات محارم - سكس ام وبنتها - سكس ام وابنها - سكس حيوانات - سكس محارم - سكسي - نيك اخوات - نيك امهات - نيك محارم

علي: وانا موافق

طبعا أثناء هذا الحديث كانت أمي تستحم وبعدها خرجت وهي ترتدي قميص نوم أبيض شفاف تحته كيلوت احمر ضيق يبرز كسها وطيزها اشد تفصيل وما اثار دهشتي أنها كانت لا ترتدي حمالة صدر وبزازها الكبيرة واضحة بشكل فاضح وكانت حلمات بزازها الوردية منتصبة تحت القميص ، بهذه الليلة كان منظرها شرموطة بشكل واضح ويبدو أنها كانت ممحونة لدرجة كبيرة ، فقالت لنا تصبحون على خير ودخلت غرفتها ، وبعد ساعة بدأنا بتنفيذ الخطة ، وأراد أن يدخل لغرفة أمي ، لكنني كنت في قمة محنتي فأوقفته ، وقلت له حبيبي بدي مصو قبل وهو لم ينطق بحرف ، وعندها نزلت على ركبي وهو جالس على الكنبة ، ووضعت يدي على زبه فوق ملابسه وشفاهي على شفاهه وبدأت احرك يدي على زبه الذي بدأ بالانتصاب ، فوقف علي وازال بنطاله وبقي بالوكسر وزبه الضخم منتصب تحته وانا يدي تسير على زبه الى ان ازلت البوكسر فبقي علي عاريا وبسرعة كبيرة دفع زبه في فمي حتى كدت اختنق وبدأت امصه وانا اتلوى تحته كالقحبة من اللذة وعلي يقول مص يا حلو مص يا شرموط هذا الزب رح يخرق كس امك العاهرة ، مصو منيح منشان تسمع صوت امك وهو داخل بكسها ، وانا ضليت مصو لحتى صار مثل الحديد وقلي خلص دورك واجا دور الشرموطة الي بالغرفة ، وبهاللحظة سحب زبو من فمي ودخل على غرفة امي وهو عاري وزبو منتصب ، كانت أمي نايمة على ظهرها بشكل مثير ، أمي كانت نازعة قميصها ونايمة بالكيلوت فقط لأنه كان ظنها أنو ما حدا رح يدخل غرفتها ، علي كان داخل ومليان شهوة على منظرها وانا لحقته على طرف السرير ، وبدون مقدمات نزع علي كيلوت امي وظهر كسها ، ااااه من كسها ، كان وردي اللون ونظيف ومنتفخ وهذا يمكن سببه الشهوة ، ومباشرة علي دخل زبه بكس أمي حتى وصل إلى امعائها و شفتاه على شفتاها وانا عاري جنبهن ومش مصدق الي شايفه ، وبمجرد دخول زب علي فاقت امي على هالمنظر ، زب فتى قد ابنها بكسها وابنها(انا) جنبها عبشوفها ، أمي بدأت تقاوم تحت علي وتبكي وعلي عبيدخل زبه ويخرجه من كسها وهي تقاومه حتى دفعته عنها ، وبقيت امي على السرير كما هي وهي لاتصدق ما يحدث ، قلها علي ، انا بعرف انك شرموطة وبدك تنتاكي ، وانا ساكت وامي تنظر الي ، واكمل علي ، ابنك حاسس فيكي وبشهوتك وعاجبو انك تنتاكي وتطفي نار شهوتك ، ابنك ديوث على لحمك يا كلبة وانا نكت ابنك اكثر من مرة لانه سالب وخول وديوث، وأمي لا زالت صامتة فقلت لها ، أمي انا اعشق أن انتاك وان اراكي شرموطة وعاهرة امامي ، كان منظرك كالقحبة بهذه الثياب، كسك يحتاج من يخترقه لانك متعطشة
واثناء كلامي عاد علي اليها وبدأ في مص شفاهها ولكن هذه المرة لم تبدي مقاومة وقالت لي ، يا كلب يا لوطي شوف لكان امك القحبة مع صديقك شو رح تعمل ودفعتني على الأرض ووضعت قدمها في فمي وقالت مص يا حمار مص يا كلب وبدأ علي يمص بزازها وهي تضع يدها على زبه وتقول اااه مشتهية الزب هذا الزب رح يفتح كسي ااااه وقد بدأت تتأوه وتتلوى من مص علي لبزازها وهي تزيد من التأوه وتدفع قدمها كلها في فمي ويا له من مذاق لقدمها البيضاء واظافرها المطلية باللون الاسود ومباشرة دفع علي امي تحته وزبه وصل في لحم كسها الى الاعماق فصرخت امي ااااخخ اااااه كسسي اااه وقدمها لا تزال في فمي وعلي قد عانق امي فشفتاه تمص حلماتها وزبه يدخل ويخرج بسرعة في كسها وامي تصرخ اااه ارحمني يا علي اااه نيك لبوتك نيك شرموطتك وانا في قمة اثارتي من لذة أقدام امي ومنظرها وهي تخون زوجها مع صديقي وامام نظري وهي تصرخ تحت زبه
وكان علي ينيكها بسرعة وهي تشده اليها من النشوة وعلي يقول انظر يا خول هذه امك كلبتي
شرفك تحت زبي انظر لكس العاهرة امك وهو عبيطلب زب صديقك وأمي يكاد يغمى عليها وتصرخ اكثر ااااه نيكني انت عشيقي ااااخ كسي محتاجك ااااه كمان اااخ حتى بدأت امي تنتفض تحت علي وتجلب ماء كسها وهنا علي قارب على القذف وأمي تقول ارجوك مش بكسي ااااه بحمل منك اااه لااااا عليييي ااااه وهنا علي التصق بها اكثر وبدأ يقذف شلالا من المني في كسها وهو يقول خذي يا قحبة احملي يا عاهرة وامي تقول لي اااه حبلني اااه امك قحبة يا عرص امك شرموطة وخرج علي زبه من كس امي وشدني إليه ودفع زبه بحلقي وانا الحس باقي سائله المنوي المختلط بشهوة امي وامي قد رفعت اقدامها وبدأت تلعب في المني بكسها وتضحك على منظري وانا في قمة نشوتي وبعد مدة اتضح أن امي حامل من علي وبعدها اجهضت الجنين خوفا من الفضيحة
أما علاقتنا انا وأمي وعلي فلازالت مستمرة وقد اصبحت عبدا لامي امص اقدامها وانضف احذيتها بلساني والحس لبن علي عن جسمها ووجهها وكان علي يزورنا كثيرا ليتناوب على نيكي ونيك امي وانا اديث على امي وعلى لحمها وأحيانا يبيت عندنا فيدخل علي وامي لوحدهما الى الغرفة وابقى خارجا انضف كيلوتات امي المتسخة واحذيتها بلساني واسمع صراخها وضحكاتها مع علي داخل الغرفة كل الليل.

...
www.downloadsxe1.com

ابن ينيك امه – تحميل سكس وان