سكسي

افلام نيك حبيبة زمان رجعتلي تاني

Автор: sexynewhd sexynewhd 27.09.2020

قصة جديدة من الواقع:حبيبة زمان رجعتلي تاني
منقولة علي لسان واحد صاحبي حصلت معاه
الجزءالاول : الصدفة الجميلة
اعرفكم بنفسي انا حسن ......الحكاية اللي هاقولها دي حصلت بالحرف الواحد
الصدفة خليتني اعرف تليفون حبيبتي القديمه بعد ماكنت نسيتها وده كان طريق اختها...الكلام جاب بعضة لغاية ماقالتلي مش عايزتعرف رقم تليفون المزة بتاعتك ... قولتلها ياريت
اول ماعرفت تليفونها الارضي اتصلت وقولت ياريت هي اللي ترد عليا لاقيت جوزها اللي رد ...قفلت السكه وبعد كام يوم اتصلت بيها تاني ردت هي وكان ده بداية زلزال هز حياتي كلها وده الحوار اللي دار بينا

سكس محارم عربي - تحميل سكس مصري - سكس مايا خليفة - مقاطع نيك الام - مقاطع سكس جوردي - سكس ام وصبي

...
انا: الو
هي : ايوه مين؟
انا: حزري
هي: مين انت؟
انا: معاكي حق تنسيني وتنسي صوتي ادي كام سنه ما سمعناش صوت بعض
هي: لو ماقولتش انت مين هاقفل السكه
انا : طيب سؤال واحد وانا اللي هاقفل
هي : ياعم قول وخلصني
انا : اول ما سمعتي صوتي حسيتي بايه؟
هي: صوتك مش غريب عليا انت تعرفني؟
انا : الا اعرفك دانتي عمري ما انساكي ولاانسي اللي كان بينا
هي: مش معقوله حسن؟؟؟؟؟
انا :ازيك يابطه.....
هي : يخرب عقلك عرفت تليفوني ازاي
وقعدنا نتكلم حوالي ساعة لغاية ما رجعنا كل اللي فات واللي مر عليه اكتر من 12 سنة
هي: اخبارك ايه ؟
انا : عايش
هي:شكلك مش مرتاح
انا: فعلا
هي:قول وشيل من علي قلبك شوية
انا: عندك وقت تسمعيني ؟
هي: يعني نخطف كل يوم شوية
انا: خايف اعملك قلق مع جوزك
هي: بيرجع الساعة 3العصر لسة بدري.... انت بتتكلم منين؟
انا : م الشارع وغلاوتك(ايام تليفونات الكباين اللي كانت ف الشارع)

تنزيل سكس عائلي - نيك حريم - فيلم سكس ام وابنها - فيديو سكس مترجم - مقاطع نيج - سكس مترجم - تحميل سكسي ساخن
هي: في الشارع ؟
انا: مستعد اقف كده لغاية بكرة طالما سمعت صوتك.....
هي: تعرف ان شريط الذكريات لف عليا بسرعة دالوقتي؟
انا: افتكرتي ايه من ايامنا الحلوة؟
هي: افتكرت ايام ماكنت بتيجي تذاكرمع اخويا وتسهروا للصبح وايام ماكنت بتيجي من السفر وتقعد مع امي ع الباب بره في الشارع واعملكواالشاي كنت بطير م الفرحه اول ما اعرف انك جاي عندنا... وكنت لسه بنت وعايقة في نفسي
بس لما اعرف انك جاي بختار احسن لبس والبسه ...
انا : طول عمرك شيك وشايفة نفسك ودلوعة ابوكي
هي: ومع ذلك استكترت نفسك عليا وما اتجوزتنيش....!
انا : كنت خايف ترفضيني
هي: دانا وامي واخواتي كنا مستنيين منك كلمة وروحنا شقتك واتفرجنا عليها فاكرلما جبت لنا حنطور وركبنا اناوانت وامي وروحنا عندكو؟ وطلعنا شقتك؟ ساعتها امك طلعت معانا زي ما تكون فهمت؟
انا: انا من يومها وانا ندمان وبلعن نفسي ان ضيعتك من ايدي

هي: نصيب...
انا:طمنيني انتي عليكي اخبارك ايه وعاملة ايه مع جوزك وعيالك
هي:الحمد لله ...تعرف يوم فرحي اخويا كان مسافر وجه ع الفرح اول ما شاف العريس لطم وضرب علي صدره وقال لامي ايه ياامي.... الفرسة دي تاخد ده؟
انا : بس اعرف انه طيب وبيحبك ويتمني منك الرضا ترضي...
هي: عيالك فين دالوقت في الدراسة؟
انا: الكبيرفي اعدادي والبنت في تانية ابتدائي والاخير في حضانه علي فكرة مدرستهم جنبك قريبه من بيتكم....
هي: طيب عايزة اشوفهم ممكن...هاتهم مرة وانت مروحهم...عايز اشوفهم حلوين زيك ولا طالعين لامهم
انا: طول عمرك دمك زي العسل وتضحكي علي طوب الارض
هي: يابوي ياحسن لسه فاكر؟؟؟
انا : اكترحاجه فاكرها لما كنتي تكنسي الصاله قدامي ولابسه بيجامه خفيفة مبينه حز الكوكو( الاندر) من البنطلون
هي: يا عفريت دانت كنت مركز عليا بقا
انا: جسمك من زمان جميل ويطير العقل
هي: استناك تجيب العيال امتي؟
انا: هاتصل بيكي قبلها وبعدين انت عايزة تشوفي العيال ولا ابو العيال...؟؟؟ههههه
هي:انت والعيال....هههههههه
بصراحة اول مالقيتها مستجيبة وفتحت معايا في الكلام اتشجعت وانتهزت اول فرصة واخدت العيال م المدرسة وكلمتها راحت نزلت تحت واستنتنا لغاية ما جينا
وسلمت عليها وطولت في مسك ايديها واخدت العيال تشيلهم وتبوسهم وكل ده واحنا واقفين في مدخل البيت ...سبتها تشبع م العيال رحت قايلها وابوهم ملوش نصيب؟؟؟
قعدنا بعدها حوالي سنتين نتكلم ع الارضي سواء من كباين الشارع اومن البيت لما يكون الجويسمح عندي وعندها...ودخلنا بعد مرحلة الحب والهيام واسترجاع ذكريات الماضي... الي مرحلة الكلام عن علاقتها بجوزها وعلاقتي بمراتي وكأننا احنا الاتنين لقينا اللي ضايع وناقص مننا...لغاية ماقولتلها عايز اشوفك واقعد معاكي ...بعديها دخلت الموبايلات وبقي الاتصال بينا اسهل من عذاب وخطورة الارضي...
الجزء الثاني اول لقاء
عارف اني طولت شوية في الاجزءالاولي بس كان لازم اعيشكم القصة معايا
المهم دار اتصال بينا كان اخره اننا لازم نتقابل ونفضفض لبعض شويه لاننا تعبنامن موضوع التليفونات ده
انا:عايزاشوفك محتاجلك
هي: الظاهر اننا احنا الاتنين محتاجين لبعض
انا: تيجي عندي ولا اجيلك
هي:انامقدرش اجي الكل عندك عارفني ..انا هارتبها واقولك...
مر اسبوع ع الكلام ده لغاية مالاقيتها بتتصل بيا وتقولي ايه رايك نتقابل بره في كافتريا معينه بعيده عن اهل البلد...قولتلها مش خطر عليكي ؟احسن حد يشوفك معايا وتبقي مشكله ليكي انا مش مهم المهم انتي... قالتلي ياحبيبي للدرجادي خايف عليا ...رديت عليها : كلمة حبيبي طالعة منك سكرعلي قشطه بالعسل...قالتلي مفيش قدامنا دالوقتي غير كده... قولت ماشي
واتقابلنا في مكان هادي اوي مفيش فيه ناس كتيراول ماقعدنا اخدنا نفس عميق وغمضنا عينينا في وقت واحد لقيت نفسي بقرب منها ومسكت ايديها وقولتلها معقول اللي بيحصل ده انا مش مصدق اني قاعد معاكي وجنبك وحاسس بنفسك ودقات قلبك... قالتلي انا اللي كنت محتاجه كده واستنيتوا من ساعة ماكلمتني اول مرة ....الوقت خدنا رحت مركبها تاكسي ووصلتها لغاية قريب من بيتها.....
اتكررت اللقاءات الحلوة دي وكانت رومانسية اكترمن اي حاجه تانية
في يوم لقيتها بتتصل بيا وبتقولي جوزي مسافراول الاسبوع الجاي وهايقعد اسبوع ايه رايك ؟ قولتلها رايي في ايه؟ قالت ماتبقاش غبي افهم ماتعملش نفسك من بنها ...زي ما انت عايزني انا عايزاك...بيني وبينكم كنت في حيرة جامدة اوي مابين اروح ولا ماروحش كنت خايف نغلط وبعدين نندم ... شوشو قعد يلعب بدماغي ويقول مش دي كانت امنيتك انك تشوفها علي رواقة .. واكيد البيت احسن من بره....
الجزء الثالث : احلي اوقات
في الميعاد ومن غيرمااحس لقيت نفسي بجيب كباب وفاكهة وروحتلها وكانت الساعة 11 بالليل نزلت بشويش فتحتلي باب البيت وعلي فكرة ده بيت عيلة جوزها يعني الموضوع في منتهي الخطورة والمجازفة والجرأة مني ومنهاوكمان عيالها احسن حد منهم يصحي
المهم طلعنا السلم بشويش هي قدامي وانا وراها لغاية ما دخلتني من اوضة الصالون اللي بابه ع السلم وقفلت الباب بسرعة وراحت تطمن ع العيال نايمين ولا لا غابت عني حوالي ربع ساعة وجت وياريتها ماجت ايه الجمال ده فرسه لابسه روب بيتي مفتوح بحزام وباين منه قميص فوشيا فاتح مفتوح من الجنب وسايبه شعرها وحاطه برفان وسدرها نصه باين كلها علي بعضها تجنن تتاكل اكل..( ومواصفات مزتي دي حاجه كده مخلطة من شويكارعلي فيفي عبده)
..اول ما دخلت عليا الصالون وقفت واخدتها في حضني جامد وقولتها معقول اللي حصل ده انا معاكي تحت سقف اوضة واحده مش مصدق وروحت واخد شفايفهااللي هي اجمل حاجه فيها خصوصا الشفه اللي فوق وغبنا مش عارف قد ايه في بوسة طويلة دوبت كل الل فات من عمرنا واحنا بعيد عن بعض وبعدين قعدنا شويه جنب بعض علي كرسي الصالون الكبيرروحت فاكك حزام الروب بتاعها وانا بلعب في شعرها السايح علي اكتافها ونيمتها ع الكرسي وروحنا في بوسة تانية جامده ونسينا الاكل والفاكهه اول ماافتكرت قالتلي هاحط الاكل والفاكهة في صينيه ونروح اوضة النوم ....اتسحبناعلي اوضة النوم بشويش احسن عيالها يصحوا
وراحت جابت صينية الاكل والفاكهة وقفلت الباب وقعدت تأكلني كأنها بتظغطني وقلعت الروب وشغلت موسيقي رقص شرقي عدوية وهات يارقص جننتني ومن التعب اترمت ع السرير وقالتلي الليله ليلة دخلتنا عايزاك تقطعني وتفتحني من جديد انا عملتلوا(شَبه بلدي) عشان يضيق ...قولتلها ايه هوه ... قالتلتي ده وراحت مشاورة علي كسها وكانت لابسه بكيني وشفايف كسها كلها باينه
قمت مخلعها القميص وبقت بالستيانه اللي طالع منه اكتر من نص بزازها والبكيني اللي مش مغطي لا طيازها ولا كسها من صغره وحجم طيازها الكبيرة اللي بتهز الشارع كله لما تمشي نمت فوقيها وهات يا مص في لسانها وشفايفها وطلعت سدرها من الستيانه وقعدت افرك في حلماتها مصيبة بنت النياكه... قالتلي ايه اللي لابسه ده كله بنطلون وكالسون وشورت وريني حبيبي... قولتلها مين؟
قالتلي زبك رحت سالت كل اللي لابسه في ثواني الا الشورت وراحت مطلعاه من الشورت وقعدت تبوس فيه وتمصه من تحت البيض لغاية راسه وكأنها كانت خبيرة في المص واللبونه..وتقولي طعموجميل ابن اللبوة .وبسرعة لقيتها قامت وقعدت عليه دخل بصعوبه اوي كأنها بنت بنوت وبتصوت يلا افتحني يلا اشرمني قعدت انيكها في كسها اكترمن نص ساعة وقلبتهاعلي وشها وقولتلها عايزك من ورا...قالتلي هاتوجعني مجربتوش .بلاش ..قولتلها اللي عندها طياز زي طيازك لازم تجرب .. هاتي فازلين ولا زيت ...جابتهم من الدرج وقعدت احطلها علي حافة خرم طيازها وشويه جوة طيازها لغاية مابقت جاهزة ورفعت طيازها لفوق وانا وقفت وفضلت انشن لغاية ما بدأ يدخل سنه سنه وهي دافنه وشها في المخده وكاتمه صويتها رحت زقيته كله جواها طلعت شخيرة بنت احبه خلت زبي بقي زي الحديدة وهات يا محن وغنج اححححححححح اووووووووف اخخخخخخخخ ....فضلت انيك في طيازها اكترمن ربع ساعة لغاية ماقالتلي كفاية تعبت...وانا مش سائل فيها لغايه ماجبتهم جوه طيازها شلال لبن غرق طيازها وكسها من قدام ....قالتلي دانت مصيبة كنت فين من زمان....
فضلنا لغاية الصبح مابين نيك واكل ورقص ..مش فاكرنكتها كام مرة .وروحت طبعا مراتي مستغربه اني راجع وش الصبح الفت لها اي روايه ودخلت نمت ومش مصدق اللي حصل...
واستمرت حكايتي مع حبيبتي دي لمدة طويلة مابين عندها وعندي لغاية ما اتطلقت من جوزها واتجوزت واحد تاني ومن ساعتها يعني من 3 سنين انقطع الاتصال بيني وبينها... ودي كانت حكايتي ارجو انها تكون عجبتكم واسف لو طولت عليكم.... مستني ردودكم

...
www.downloadsxeyhot.com

سكس محارم عربي ءىءء الاخ الرومانسي ينيك اختة القحبة بقوة

سكسي قصص محارم ساخنة sex

Автор: sexynewhd sexynewhd 26.09.2020

سكسي قصص محارم ساخنة

اسمي رامي 20سنة وسيم جدا فما بالكم باختي دلال 25سنة حلوة ،ومكنتش منتبه ليها ولاحتى انظر ليها بشهوة،وبداية القصة لما تعرفت على سماح 27سنة وزوجها توفيق شاب وسيم وأنيق وبيملك محل للملابس الجاهزةوسماح مثيرة بشكل من طريقة لباسها القصير وكمان دلعها حتى اني كنت ديما مهتم بيها لشدة تمحني عليها توطدت العلاقة بيننا حتى إن اختي كانت بتعدي معظم الوقت بمنزل سماح وكذلك هي كانت بتيجي لعندنا وكنت كل مشفها بتشتغل الرغبة بجسدي لحد مهي واختي لاحظوا ذلك وهي أصبحت تتعمد اثارتي ،بيوم وبللمساء رحنا عندهم واختي كانت بتلبس روب فضفاض قصير وبودي معربة ذراعاتها وكعب عالي واول ما وصلنا اندهشت لمظهر سماح دي كانت وكأنها مشية لحفلة سكس روب سواري خفيف وشفاف مبين كل حتة في جسدها حتى انها كانت لبسة كلسون احمر وتوفيق كان بشورت وتي شورت بيظهر عضلات الجسم المهم كانت جلسة مثيرة جدا غلب عليها التمحن والإثارة حتى اني لمحت كيف دلال وتوفيق يتبادلون النظرات وهي بتجلس بطريقة سكسية فتحة رجليها وهو كان كل شوية بيلمس زبو الهائج وهي تبتسم ليه وكنت مشدود لجسد سماح الرهيب شوية وقامت سماح وندهن على دلال عشان حتوزع علينا العصير ودلال راحت بادي توفيق وهي موطية رشق عينيه على صدرها وهمس ليها وهي ابتسمت ليه وقربت مني سماح تعطيني عصير بتقول ده بارد منت سخن اوي وهي بتبص على زبي الواقف وبعد الهزار والضحك قالت سماح تعرف يا توفيق أن دلال وللمرة راحت على المحل بتاعك وهو رد عليها منا بكرة منتظر زيارتها عشان تشوف المحل وممكن تعمل لينا حملة دعاية واختي ردت عليه طيب يا سيدي حجي المحل بكرة كملت السهرة واحنا طالعين سمعت دلال بتقول يخرب عقلك يا سماح هو انتي لبسة كده ليه ردت هي مهو لزوم السهرة وكمان حبيت اشوف رأي رامي اخوكي وضحكت دلال مهو المسكين قال رايو خلاص وده كان باين من حالته وضحكو وتوفيق بقول أنا مستنيك بكرة طلعنا مروحين ولا كلمة وده ممكن أننا بتفكر في كل الي حصل ومن الغد بعد الصباح

تحميل سكسي - سكسي - تحميل سكسي ساخن - سكس - تحميل سكس - افلام سكس حيوانات - افلام سكسي - sex - سكس محارم 

غيرت دلال وطلعت وانا على طول وراها لحد مدخلت المحل ولمحت كيف توفيق كان سعيد بشوفتها وأخذها على مكان منزوي وقدم ليها مشروب وجلس بيحكي معاها وهي بتضحك لحد مراح جاب كم جزمة ونزل هو بنفسو لقيس عليها بس كان بيلمس رجليها بشويش وهي تبتسم ليه ولمحت كيف كان بحط يديه على زبو لين خلاص كملت وهي بتلف لصق ليها من الخلف وخبط زبو بطيزها وهي التفتت ليه وطلعت رحت عالمقهى شوية وراحت وبالليل دخلت دلال عشان تنام وانا فضلت ساهر لحد مسمعت صوتها رحت مقرب عالاودة وهي كانت بتتفرج على الاب توب بانتباه سبتها ورحت نايم ومن بكرة اول مطلعا لعند سماح رحت واخذ اللاب بتاعها وفتحت أتصفح محتواه ودخلت على ملف ليظهر اجزاء صور بداية بالرجلين أفخاذ زي الشهد وزبي عمال ينتفخ كيلوت وردي مغطي كس منفوخ بطن رهيب وصدر ولا اروع بعدين طيز بيضاء بتجنن يخرب جملها وحلاوتها دي بتاع نيك صحيح والمفاجأة لما ظهر وجه اختي دلال يا لهوي يخرب عقلك شو هذا دنتي بتهوسي جسد رهيب سكسي ومثير وكنت بقراءة تدوينات مرسلة من عند سماح بتقول جسمك فاجر اوي تمحنت عليه اه وتدوينة من عند توفيق بقول اول مرة بشوف هيك حلاوة ونفسي تذوق العسل ودلال ردت مين فينا الاحلى يا سماح وهي ردت عليها اسالي رامي اخوكي وكمان دلال بترد على توفيق العسل بتاعي قوي وبدوخ وهو رد عليها بصورة مرفقة لزب طويل وتخين احمر بقول وانا بحب القوي ودلال ردت ده هو بتاعك ياه بجنن وانا خلاص زبي ولع عالاخر وانفجر جوة أغلقت اللاب وطلعت وكنت بتخيل جسم دلال الرهيب وكلامها السكسي دي متمحنة اوي وبتحب الزب اه يا توفيق بصحتك حتنيك اختي وتتمتع بجسمها الفاجر اح اوف عدى البوم ده وانا بتطلع بدلال اختي صحيح دي بتهوس حلوة من تحت لفوق ومن بكرة كان فيه عطلة وحوالي منتصف النهار جت سماح بتحكي مع دلال وهي بتقول منا حتصرف ميهمكش في حاجة لين دخلت لعندي وانا بطبعي هائج عالاخر وجلست جنبي وبدت تتمايع وتهيص لين خلاص قررت تهجم عليها والي يحصل يحصل واول محطيت يدي على فخاضها أخذت تبوس وترضع شفايفي وتقول دنا كنت مستني اللحظة دي وتلعب على صدري ونزلت طلعت زبي وراحت ترضع فيه وانا استسلمت ليها وكنت حجم من حلاوة ولذة رضع الزب ودفعتني تسطحت نزعت كيلوتها وعليها حتة كس بيهوس فتحت رجليها وعلى طول نطت فوقي والزب بكسها تطلع وتنزل وانا بعيط وهي بتقول زبك حلو اوي بجنن واليوم ده انا الي حنينكك وتشبع منك مش عارف كم من الوقت بقينا لأنها خلاص هدتلي حيلي وهي طلعة لمست طيزها وهي بتقول حتنيكها جهز حالك وانت حتشوف الي عمرك ماكنت تحلم بيه طلعت وراها شوية ودخلت دلال دي كانت برة وشها احمر وشعرها مش مرتب وهمية لبعض ودخلت عالاودة سمعت سماح بتقول اخوكي طلع نبيك بي انا نشفت حليب زبو وانت عملت ايه ودلال بتقول يا لهوي يا لهوي اه مش عرفة اقلك ايه حلو بجنن روحي وانتي حتعرفي وسماح بتضحك حبعثلك عشان تتفرجي عليه وطلعت رحت أخذت دش ونمت وصحيا بالليل متاخر لقيت دلال لبسة جلباب قصير اوي فخذها عريانة متسطحة على الكنبة رجليها مثيرة وقالت شو مالك هو نايم لحد دلوقتي قلت تعبان عايز اكل حاجة وهي بتضحك تعبان روح تغشى وكنت بخطط كيف لازم اشوف محتوى اللاب بتاعها لحد مجبت الفرصة ودخلت كالعادة بس المرة دي كان فيه فلم فديو دلال بتغنج وتدلع وتوفيق زنقها بوس ولحس وهي بتبوس رقبته وتلعب على صدره وتقول تعبانة اوي وبتشلح هدومها وهو كان ملط زبو زي عمود الكهرباء ودلال طلعت قحبة بجد بتلمس زبو بحنية وهو واكل شفايفها لين وطن وحطت زبو بين بززها وبعدين نزلت ترضع فيه والحس ببضاتو وتتشرمط وتوفيق فتح رجليها وشفت كس رهيب احمر منفوخ نظيف اتركيها مجهزة حلها وراح يلحس ويرصضع وهي بتعيط بالراحة عليه لين رفعت رجليها لفوق وهو يلحس رجليها وصوابعها وهي لتحسين على كسها وهو نازل فخاذها يراها بطنها وافش بززها اكلهم اكل وبقول بتصدقي يا دلال أنا أول مرة بشوف هيك جمال وحلاوة انتي رهيبة بجد وهي تتشرمط وتتاوه وراح حط زبو على اسفار كسها بحك ليها وهي بتصرخ زبك احلى زب زبك بجنن اه يا توفيق اموت في زبك دنا لو كنت مفتوحة مش حخليه برة كنت بلعت زبك وبيضاتك اح اوف كمان أكثر نيك حبيبتك وانا من كتر الهياج على اختي وهي تتناك طلعت زبي ورحت بشلخ فيه لين توفيق وقف دلال وجاء من الخلف بيعصر طيزها دي كانت طرية وببعص فيها وهي متمحنة عالاخر بتقول طيزي حلو وتوفيق بقول روعة بتجنن وطيزت وبعدين بين فلقات طيزها وهو حط زبو بحك ويفرش وهي بتتاوه اي حلو شوية ورجع على كسها بيفرش لين شفت زبو بيقذف وهي مش هنا خالص شوية وفتحت عيونها وارتمت بحضنو تبوس فيه وتقول شو أنا أول متزوج اوعدك انك تنيك كسي تفشخو زبك عجبني اوي بس انت ليه منكتش طيزي وهو رد عليها وبيلحس رقبتها أنا مش مستعجل ردت هي أنا مستعجلة عوزاه ينكني رد هو منا حنيكك بس بشويش والراحة عشان تتعودي ولما تجي اللحظة جنبك طيزك الطرية وراحت لارج طيزها لين قال شو دلال هي سماح بتعمل ايه دلوقتي ردت دي اكيد اكلت رامي اخويا رد توفيق مسكين ده متسيبوش الا متنشف آخر قطرة حليب زبو وبالمناسبة هو اخوكي فحل ردت زبك بالظبط ده عليه حتة زب طويل وتخين انت حتسال سماح وهي لتقام وانا تجننت اه ده لعب عالمكشوف هو بنيك اختي وانا بنيك زوجته اه شو حلو ويا لهوي دي دلال اختي طلعت شرموطة فاجرة وكمان جسدها نار بتحب الزب اوي وتعشق النيك

سكسي - سكس مترجم - سكس امهات - سكس مصري - افلام سكس - سكس - سكس اخوات - xnxx - sex - سكس حيوانات

...
www.tripntale.com

تحميل سكسي ساخن's Travel Showcase - www.tripntale.com

محتوي اباحي عالي الجودة من موقع سكس مميز

Автор: sexynewhd sexynewhd 25.09.2020

نقدم لك الان محتوي اباحي علي الجودة من موقع سكس متميز ذات جودة عالية جدا يمكنك متابعة افضل افلام السكس من خلال موقع تحميل سكسي ساخن هذا الموقع يتيح لك افلام نيك وسكس ساخنة جديدة

اقسام موقع تحميل سكسي ساخن

مجموعة افلام سكس اخوات مع بعض الاخ يمارس الجنس مع اختة ونيك محارم حصري من خلال موقعنا تابع اقوي فيديوهات النيك المحارم اخ ينيك اختة ويستمتعون بالمحارم الممتع .

باعلي جودة اتش دي شاهد افلام سكس حصرية مثيرة وساخنة وتحتوي علي شراميط يمارسون الجنس باحترافية نيك طيز وكس هايجين بكل الاوضاع aflam sex hd .

مقاطع سكس اجنبي متخصص تلك القسم في عرض احدث افلام سكس اجنبية ذات دقة وجودة اتش دي نيك ساخن جدا ينتهي بجعل الفتاة ساخنة ترتعش نيك كس وطيز وسكسي رائع بكل الاوضاع .

افلام سكس محارم جودة ودقة عالية اتش دي الابن ينيك امة والاخ ينيك اختة والاب مع بنتة افلام محارم عائلية لكل عاشق للنيك مع الاسرة تابع هذا القسم من موقع تحميل سكسي ساخن .

فضائع الفنانات والمشاهير عبر هذا القسم يمكنك مشاهدة سكس فنانات عرب ومشاهير العالم بدون توقف بجودة عالية احدث افلام نيك الفنانات .

في هذا القسم انت تشاهد افلام سكس حيوانات كلاب تنيك بنات او حصان ينيك بنت وكثير من افلام النيك المميزة التي تسعد المشاهدين نيك كس وطيز من حيوانات محترفة سكس مع بنات .

نيك سكس مصري احدث افلام البورنو المسربه من اكبر مواقع السكس نختار لك مقاطع نيك مصرية ذات جودة عالية يمكنك مشاهدتها دون انقطاع او توقف وتقدر تحميل sex Egypt .

افضل افلام سكس امهات حقيقي الان مجموعة رائعة من الفيديوهات الاباحية محارم ام وابنها ، ام وبنتها ، ام وصديق ابنها ، افلام محارم حقيقية مميزة مجانا لكم .

سكس مترجم باعلي جودة اتش دي مختار من باقة فيديوهات اباحية مميزة الابن ينيك امة مترجم ، الاخ ينيك اختة مترجم , سكس امهات محارم مترجم جديد من موقع تحميل سكسي ساخن شاهد وحمل احدث الافلام بدون انقطاع او توقف

تحميل سكس xnxx هذا القسم يشمل عدد كبير من مقاطع السكس المميزة يمكنك تحميلها مجانا او مشاهدتها مباشر دون انقطاع او توقف .

موقع يتيح لك افضل افلام سكس ، نيك ، سكس ، سكس حيوانات ، سكس مترجم ، سكس امهات ، سكس مصري ، سكس عربي ، صور سكس

 

...
www.downloadsxeyhot.com

الصفحة الرئيسية

سكس الام الارملة وابنها والنيك

Автор: sexynewhd sexynewhd 21.09.2020

ابويا مات وانا بقيت مع امى ومافيش غيرنا ..الشقه واسعه علينا وامى حزنت جامد ولبست اسود وجمالها بان
طلبت منها تلبس عادى واللى راح خلاص واخيرا سمعت الكلام كان عندنا 2 ريسيفر واحدليا وواحد للبيت وطبعا انا
مكيف الريسيفر على قنوات دلع واغانى ورقص واللى انتو عارفينه بقى..امى جت تنام معايا وشئ طبيعى افتح التليفزيون
واتهرب من القنوات دى ..اجيب نشرة اخبار وكدا وعلى استحياء اشوف على قليل القنوات اياها
لكن امى اظاهر عليها اتغيرت بقت تقلب هى القنوات وكل ما تجيب قناه من اياهم تبص ليا
وعملت نفسى رايح مشوار واشوف لاقيتها بتتفرج شويه ودخلت وشوفت ولم اعلق لكن وشها احمر وقلت لها اغير قالت براحتك
البس كلوت وفانله بحمالات واقولها كدا انا كويس تقولى براحتك
اطلب منها تنام جنب الحيطه وانا على الطرف تقولى براحتك

سكس حيوانات - صور سكس - سكس مصري - سكس عربي - سكس محارم - سكس كويتي قوي - فلم سكس - فلم نيك - سكس لبناني - سكس اخوات - سكس اخ واختة - سكس ام وابنها - سكسي- سكس مصري - سكس عربي - سكس سعودي
اى شئ تقولى براحتك
اتغيرت خالص
امى بقت عروسه وصبيه وباين عليها بتحب
هيمانه سرحانه بتفكر فى ايه مش عارف
وسالتها مره:ماما هو انتوا ما خلفتوش ليا اخ او اخت ليه؟
قالت: ما تفكرنيش لان ابوك جابك بالعافيه فى الاول وبعدين تعب وبقى عنده عقم وعدم انتصاب
يعنى ........... قالت ايوه يعنى

سكس حصان - xnxxx - افلام نيك - نيك عربي - مقاطع سكس - صور سكس - سكس محارم - سكس امهات - نيك طيز - افلام سكس - افلام سكسي - سكس اجنبي - سكس امريكي
قلت ومن ايامها وانتى يعنى .......قالت اعمل ايه ..اخونه؟ طيب دا عنده عقم وخايفه اخونه
قلت طيب ودلوقتى ؟ قالت ايه؟ قلت ..بابا مات ..قالت مش ح اخونه برضه
قلت دا مات ومن حقك تتزوجى ؟ قالت اجوز واسيبك لوحدك ..طيب اجوز انت الاول وانا سيبنى لظروفى
كنا نتكلم ونحن تقريبا على السرير لاحظت انها تفرك فى وراكها كل شويه وانا كمان بتاعى قايم لدرجة انه طلع من الكلوت وبص لبره
وهى بتلعب فى نفسها ايديها رايحه جايه خبطت فى بتاعى كام مره
دخلت ايدى تحت البطانيه كدا وهى بتلعب مسكت ايديها قالت براحتك
شديت ايدها وبوستها ونزلت طبعت بوسه على شفايفها وجبت ايديها على كلوتى
وقلت لها ما ينفعشى اجيب منك اخ او اخت
قالت براحتك

سكس عراقي - سكس مشاهير - xxxnxxnxn - سكس نسوانجي - عرب نار - قصص سكس - قصص سكس محارم مصورة - قصص سكس عربي - نيك امهات - نيك محارم - سكس كلاب

...
www.moviesneek.com

افلام سكس 5 – صور سكس – افلام نيك – افلام سكس – سكسي – سكس حيوانات -سكس متحرك – سكس امهات – سكس اخوات – سكس ام وابنها – تحميل نيك

احلي نيك مع خالتي بورنو محارم

Автор: sexynewhd sexynewhd 06.09.2020

بل ان احكي لكم كيف كنت انيك خالتي الجميلة ذات احلى طيز و بزاز ساخبركم عن مواصفاتها فهي خالتي الصغرى و عمرها اربعين سنة بينما انا عمري ثلاثون و هي غير متزوجة لكنها شرموطة و كسها مفتوحة لانها معتادة على ممارسة الجنس و هذا الامر كنت اعلمه و هي تعلم اني قد عرفت سرها . و كنت معتادا ايضا على مشاهدة افلام السكس معها و احيانا استمني امامها و احلب زبي و اقذف و هي ترى المني يخرج من زبي لكني لم انكها لانني لم اكن اريد ان امارس جنس محارم مع خالتي فهي ذات طيز كبير و طري جدا و بزازها دائما مكشوفة لانها تحب لباس الروبات المفتوحة من جهة الصدر و حين تنحني دائما ارى اثداءها و رغم كل ذلك فانا لم افكر في النيك مع خالتي رغم انها تعرف زبي و راته اكثر مما رايته انا . في ذلك اليوم بلغت الشهوة بي درجة غير عادية فزبي لم يرغب بالارتخاء و يومها رايت معها فيلم سكس جميل و حلبت زبي و قذفت بطريقة سريعة جدا و خالتي ترى زبي و تضحك و طلبت منها ان تلعب بكسها امامي و تخرج بزازها و بمجرد ان رايت بزازها و حلمتيها حتى احسست ان زبي مثل حديدة و اقتربت منها و احتضنتها و بدات انيك خالتي لاول مرة في حياتي

سكس - نيك - افلام سكس
كان جسمها جد رخم و طري و حريري و امسكتها من بزازها لاول مرة في حياتي و رضعت حلمتها و كان مذاقها رائع و جميل و امسكت خالتي زبي بيدها و هي تضحك و تدلكه بيدها الناعمة و من شدة الشهوة قذفت على يدها حليبي و افرغت المني و انا الهث من الشهوة و المتعة . ثم غسلت زبي و اكلت تفاحة و جلست امام خالتي و هي عارية امامي و كنا لوحدنا في البيت في ذلك اليوم و راحت ترضع زبي و انا مصمم على ان انيك خالتي و امارس سكس محارم معها لاول مرة في حياتي حيث تركتها ترضع و تمسك بزبي و هي تضحك فهي كانت تحب الضحك كثيرا و في نفس الوقت كانت تبصق على زبي و تبلله ثم ادخلت اصبعي في كسها و وجدته ساخن مثل الجمرة و لم اضيع اي لحظة فقمت و عدلت زبي بين شفرتي كسها و ادخلته بطريقة ساخنة جدا و انا انيك خالتي الشرموطة التي لم تتوقف عن الضحك و هي تهيجني اكثر . و لم اصدق ان زبي قد دخل كاملا في كسها حتى اصطدمت خصيتاي بكسها و كان كسها مثل الجمرة من الحرارة و لزجا جدا و بقيت مستمتع و انا ادخل زبي كاملا و اخرجه الى النصف ثم اكرر العملية في احلى جنس محارم مع خالتي

نيك محارم - سكس بلدي - سكس محارم - فيلم سكس - سكس امهات عنيف - فيلم سكس - اب ينيك بنته - سكسي صعيدي - تحميل سكس قوي - فيديو نيك اجنبي - نيك سكس حيوانات - عايز نيك

و حين قبلتها من فمها احسست بتنهيدتها العميقة و كانها كانت تنتظر اللحظة التي انيكها فيها بشغف و احسست انها تفتح رجليها اكثر و هي تريد ان ادخل اكثر و كان زبي فيه متر او اكثر و بدات خالتي تهيج و تتاوه و تتغنج و انا انيكها و اكتم فمها و انفاسها و لم يكن الامر من باب الخوف من انكشاف امرنا بل بسبب اني كنت اريد ان انيكها لمدة طويلة حتى اقذف و كانت اهاتها تذيبني و انا انيك خالتي بتلك اللذة و المتعة . ثم حملت قدميها و وضعتهما وراء ظهري و طلبت منها ان تلفهما جيدا و قمت و حملت نصفها السفلي على جسمي و تركت كتفيها و راسها فقط على السرير و ادخلت زبي و احسست بمتعة اكبر في هذه الوضعية الجنسية التي كانت ساخنة جدا و صار زبي حين يدخل و يخرج يصدر صوت يشبه صوت غسل الكفين بالصابون و كل ذلك من لزوجة كسها و حرارتها الجنسية الكبيرة التي كانت داخلها و التي التقت مع محنتي و حرارتي الجنسي العالية . ثم اخرجت زبي قليلا و امسكته و نظرت اليه فوجدته كبير بطريقة لم اعهدها من قبل ان انيك خالتي رغم اني كنت اخرجه امامها بطريقة عادية و ضربته على شفرتي كسها قليلا لكني لم اصبر و ادخلته مرة اخرى كاملا في كس خالتي
ثم جاءت شهوتي بطريقة تشبه البركان فقد انجر زبي دفعة واحدة داخل كس خالتي لكني اخرجته و حولته الى وجهها مثلما كنا نشاهد في افلام البورنو و كنت منتشي و مستمتع و مندهش في نفس الوقت و انا ارى زبي يقذف كل تلك الكمية من المني على وجهها و انا غير مصدق ان حلاوة النيك معها احلى بكثير من الاستمناء و من يومها و انا انيك خالتي كلما شاهدنا فيلم سكس مع بعض و اتركها ترضع زبي و الحس كسها

فيديوهات نيك - فيديو نيك محارم - عاوز سكس - قصص سكس محارم - فيديو نيك عنيف - فيديو نيك سكس - فيديو نيك اخوات - فيديو نيك عربي - فيديو سكس ليلي علوي

...
www.moviesneek.com

افلام سكس 5 – صور سكس – افلام نيك – افلام سكس – سكسي – سكس حيوانات -سكس متحرك – سكس امهات – سكس اخوات – سكس ام وابنها – تحميل نيك