Kako prepoznati karmicku vezu

Автор: Maria Fisher 13.12.2018

PROČITANO

❤️ : Kako prepoznati karmicku vezu

Od trenutka njegovog dejstva pa do konacnog izlaska iz tranzita njegov uticaj u losim horoskopima moze biti zastrasujuce spor. Elektricna efikasnije skida plakove. Zudnja za moci, pripadnoscu necemu drugacijem od sveta kojim je okruzen stvara osecaj posebnosti u coveku i zamagljuju nedovoljno razvijen um.

kako prepoznati karmicku vezu

Mozda bi bilo bolje da se mi neuspesni i poluuspesni iskreno pogledamo u ogledalo i zapitamo se nismo li, u godinama iza nas, mozda bili netalentovaniji, lenji, nesposobniji, pa i gluplji od nekog komsije. Ta slika je sa nekih egipatskih stena.

Kako prepoznati karmičku ljubav: Svaka duša traži svog “učitelja” ili “mučitelja” - Obicno se bave pravom ili finasijama.

Pre dvanaest godina , prateci glas svoje intuicije i odredjenih smernica na unutrasnjim planovima koje su kulminirale sticajem odredjenih dogadjanja na fizickom nivou, otisao sam na Daleki Istok. Pre toga moja spiritualna praksa bazirala se na mesavini zapadnog okultizma i Hindu Tantre. Kljucnu ulogu u mom odlasku na Daleki Istok imao je moj rad sa sistemom hermeticke prakse Ceskog Adepta Franc Bardona. Meditirajuci na jednu sliku iz njegovih knjiga doziveo sam duboki uvid koji mi je otkrio pravac daljeg toka mog spiritualnog traganja. Nekoliko godina kasnije otputovao sam na Istok. Nakon vise od decenije provedene na Dalekom Istoku, Indiji,Tibetu i Jugoistocnoj Aziji osnovao sam N. Ovo je kratka prica o tome koliko je to moguce. Ova organizacija prenosilac je ucenja koje je poznato je pod raznim imenima kao put Vrhovne Mudrosti gde god da se njena nadzemaljska struja pojavila i izrodila kao spiritualna tradicija na zemaljskom planu. Svejedno je da li se ono zove Dao, Tantra, Gnoza ili vec kako.. Bilo kako bilo, na jednoj od svetih Taoistickih planina, Thai Shan u Kini,2000. Kroz susret sa njom imao sam po prvi put nedvosmislen unutrasnji osecaj kontakta sa necim meni potpuno nezemaljskim a bliskim. Bilo je to moje prvo u nizu iskustava, fenomena koji sam nazvao PREPOZNAVANJE. U susretu sa ovom osobom jasno sam doziveo da sam u prisustvu istinskog Adepta. Od ove osobe dobio sam poziv da je se ponovo sretnemo u Hong Kongu. U sebi sam osetio da necu dugo cekati na taj dan. Po mom dolasku u Hong Kong osoba kod koje sam dosao u posetu upoznala me je sa predstavnicima Reda Zhenren Red Istinskog Coveka. U pitanju je bio tajni ezotericni red u koji se ulazi samo po pozivu. Necu se zadrzavati na opisu ovog susreta jer takvi dogadjaji samo pobudjuju mastu. Reci cu samo da nakon tog susreta, na jednom mestu blizu ove bivse Engleske kolonije iniciran sam u Red gde sam prosao kroz trening koji se pored formalnog redosleda zasnivao pre svega na licnom kontaktu. Oni koji su mi otkrili i uputili u metodu rada kazu da ona potice iz nepoznate proslosti ,tokom kojih je izgubljena i nestala u mracnim vremenima ljudske istorije. Ono sto sam tada prvi put imao prilike da cujem preneseno mi je na poseban nacin, tako da je moju svest ulazilo samo veoma procisceno znanje o okultnoj istoriji,Coveka, Zemlje i kosmosa,iscezlim civilizacijama, paralenim svetovima, putovanju kroz vreme, kosmickim nadzemaljskim, podzemaljskim i vanzemaljskim inteligencijama. Cak I u tako prociscenom,profiltriranom obliku, informacije koje su ulazile u moju svest nijr bilo lako prihvatiti a I podneti… usput sve je delovalo na moj nepripremljen um kao spoj epske i naucne fantastike. Nakon visegodisnje obuke prosao sam sa jedne strane kroz nekoliko jakih otpora, dozivljaja neopisive patnje, strahova, a sa druge strane sam doziveo mnoga neobicna iskustva i dobio mnoge potvrde vrednosti jednog cudesnog ucenja koje me dovelo do preuzimanja na sebe duhovne misije koja mi je dodeljena u ovom zivotu. Kada sam zavrsio svoju obuku vodja Zhenren-a dala mi je punomocje za osnivanje Grupe NAR u cije temelje sam ugradio put, direktnog i transformisuceg duhovnog razvoja neuslovljenog kulturnim, društvenim i religijskim normama i modelima. Tako je stvoren N. Kada je doslo vreme da N. Razloga ima vise, ali glavni je da je svaki Covek pod vlascu necega cega nije svestan i to iskustvo dolazi kroz svesno ,namerno suocavanje sa nimalo prijatnim ili odbojnim stvarima. Kako se sve dublje spustamo u svoje dubine tako dolaze sve jaca iskustva koja ni malo ne predstavljaju idilicnu setnju kroz sebe vec istinsko suocavanje sa svim laznim identifikacijama koje nas drzi u zarobljenistvu i sa cim se moramo direktno suociti i sta moramo rastvoriti da bismo se oslobodili. Sve sto postoji medjusobno je povezano, kroz uticaj sila koje nisu ni prostorne, ni vremenske. U praksi to znaci da ako u nesto kada cujemo ili procitamo tesko mozemo da poverujemo ili povezemo da ima veze sa nama licno, to ni najmanje ne umanjuje cinjenicu da ono cega nismo svesni ne znaci da nema nikakve veze sa nama samima. Iskustvo koje sam imao od kada je N. I ako im izlozim neprofiltrirano znanje um ce biti u konfuziji. Zakon zdravog razuma ipak vlada u fizickom svetu i svesno Ja selektuje vrednost svakog spoljasnjeg sadrzaja koje dolazi do njega procenjujuci nesto na osnovu svog verovanja ili dotadasnjeg iskustva. Bilo je izolovanih slucajeva da neki ljudi u susretu samnom dozive neobjasnjiv osecaj straha kada im kazem odredjene stvari koje zadiru u oslobodilacko znanje. Ali taj strah ne potice zato sto su se uplasili od mene vec je deo odbrambenog mehanizma koji drzi Coveka pod svojom kontrolom i ne dozvoljava mu da se oslobodi iz ropstva. Zato se i koristim posebnim metodama kao filterima da bi se barijere koje odvajaju unutrasnje istine od spoljasnjih ubedjenja, navika i zabluda, ucinile poroznim da bi se moglo proci kroz njih-tako da moze ono cega nismo svesni postati dostupno i jasno. NAR predstavlja tri faze samorealizacije ; odvajanje, budjenje, i oslobodjenje. Ove faze predstavljaju nasu licnu metamorfozu i spiritualnu transformaciju. Ovim se usmerava svest i zivotna energija pojedinca na nacin kojim zapocinje proces razdvajanja laznog od istinskog ja, probijanje ego barijera i granica ogranicene svesnosti. U tri inicijalna slova N. U ezotericnom smislu N. Za vecinu ljudi ovaj zemaljski zivot svodi se iskljucivo na zadovoljenje sopstvenih potreba. Iz toga je vremenom nastao svet kakav danas postoji, u kome covek izmislja i razvija sve vise i vise svakojake pronalaske kojom bi zadovoljio svoje materijalne potrebe. Medjutim, umesto da moderno doba olaksava zivot coveku ono ga sve vise usloznjava zavisnoscu od spoljasnjih faktora i hi-tech tehnologija. Tako dolazimo do cinjenice da je sve teze i teze da covek zadovoljava svoje zelje i potrebe. Ono sto danas ljudima sustinski nedostaje jeste svesnost izvan ogranicenog ego okvira. Covek zivi u stanju slicnom snu, stanju u kome je zamenio stvarni smisao svog postojanja za iluziju nastalu iz njegovih zelja i potreba. Mi koji predstavljamo N. Da bi se doslo do uvida, potrebno je dobiti POSVECENJE inicijaciju koje ce u nama ponovo razotkriti smisao vlasitog postojanja na ovoj planeti i uspostaviti svesni kontakt sa stazom kojom putujemo iz zivota u zivot. Na Stazi evolucije svesti svi nastavljamo tacno sa onog mesta gde smo prethodno stali i zato je potreban uvid, odgovor na pitanje KO SAM JA? Kroz uvid otkrivamo i sagledavamo osnovu svog dolaska u ovaj materijalni svet i time nam se otkriva mogucnost da sagledamo veoma dubok smisao vlastitog postojanja i nastavimo putem na kome smo oduvek. On ima svoja pravila koja otkljucavaju kapiju ulazka u njegovo predvorje. R znaci proci prethodno kroz prociscenje od implanata koji postoje u vecini ljudskih bica. Implanti su posebne energetske tvorevine cija je svrha da kroz neverovanje,otpore, negiranje,odbacivanje drze ljudska bica u ogranicenom stanju svesnosti. Ko nema ovo iskustvo. Moderni covek programiran je da odbaci svaku pomisao da je dosao u ovaj svet da bi otkrio istinu o sebi i oslobodio se iz zarobljenistva, ropstva koga nije svestan. Svestan sam koliko sledece reci mogu zvucati pretenciozno ili senzacionalisticki ali nije na meni da se bavim opravdavanjem svojih reci. Staza je neodvojiva od istine i njoj moze da se posveti samo covek koji ne zeli vise da zivi u iluziji i ropstvu. Takvih je bilo i ostaceuvek u manjini spram vecinskog dela covecanstva. Mi ne organizujemo, radionice, kurseve, mi ne pozivamo nekriticki svakoga da nam se pridruzi jer zelimo da nas je sto vise. Nista od svega toga. Ono sto vodi,dovede nekoga do nas je njegovo ili njeno spiritualno nasledje. Nekada davno svi mi koji tragamo za istinom o sebi, pripadali smo nekoj unutrasnjoj Stazi. Iz inkarnacije u inkarnaciju, neki su se konstantno a neki periodicno vracali istoj Stazi,odnosno svom spiritualnom nasledju. Onaj pojedinac koji vibrira na kosmickoj frekvenciji koju N. Pojedinac koji kroz nju prodje , znaci da se vratio na Stazu kojoj pripada, kojom je nekad hodao. Od tog casa, zapocinje probijanje kroz zid zaborava. To probijanje je veoma specifican rad koji se odvija u dva paralelna sveta. I to je to kako se ulazi u N. Jasno je da je na delu prirodan proces traganja i nalazenja , koji odrazava jednostavnost delovanja kosmickog zakona spiritualnog privlacenja. Mnogo je staza koje vode do konacnog cilja i kojom cete ici zavisi od vaseg spiritualnog nasledja,Medjutim na kojem god da smo putu treba imati na umu :puteva je mnogo a odrediste je samo Jedno. R kao i svaki drugi sistem spiritualnog razvoja ima svoju specificnost a to je da aspiranta direktno uvodi u transformativnu probudjenost. Ovo budjenje predstavlja ulazak u stanje Nove svesti koja dovodi do kosmicke svesnosti. Ali, budimo nacisto da svaki istinski spiritualni process kojem se podvrgnemo , u kojoj god Tradiciji da smo razvijace se suprotno od svih nasih naivnih i idealizovanih ocekivanja. Glavna svrha koju ima N. Susret sa skrivenim smislom postojanja je moguc u bilo kom trenutku covekovog zivljenja. Ta pojava je sigurni dogadjaj u zivotu svakog ljudskog bica. Svi smo vodjeni ka njoj. Razlika je samo da li smo toga svesni ili ne kada do tog susreta dodje i vazno je biti spreman na te dogadjaje. Spremnost pojedinca podrazumeva da se prepoznavanje Staze kojoj je neki pojedinac pripadao u proslosti dogodi bez trauma. Ovakva prepoznavanja vec su se dogodila i bice ih sve vise. Covek dolazi u materijalni svet sa sve jacim impulsom da otkrije svoju istinsku prirodu,sebe samog. Ovaj svet postoji u dualnom univerzumu i svaki pojedinac kroz Stazu koju N. Spiritualni sistem iz koga je N. Svaka vrsta samospoznaje koju covek praktikuje priziva odredjene energije koje poput tunela koji se busi kroz planinu, probijaju prolaze kroz nevidljivu realnost. Da bi se izbegla da se neko nadje tamo gde ne pripada N. Danasnji covek u sebi nosi sve i svasta, sto dolazi iz podsvesnog ili svesnog. Cistota namere je odlucujuci faktor. Od stepena cistote,iskrenosti namere nekog pojedinca zavisi proces pristupanja. Svaka neuravnotezenost zahteva neizostavno prociscavanje jer predstavlja prepreku koja sprecava sledeci korak u procesu prepoznavanja. Svako od nas ima stavove koji nam zatvaraju put budjenja i odvajaju nas od moci prepoznavanja Staze kojoj smo nekad davno pripadali kad dodje do susreta sa njom. Zato danas ima brojnih slucajeva da se covek nadje u okruzenju kome pripada svojim spiritualnim nasledjem i koje ceka da bude prepoznato ali ne dodje do prepoznavanja jer nije spreman. Zato prepoznavanje zavisi u potpunosti od samog pojedinca. Nijedno prepoznavanje nije moguce bez spremnosti u psiholoskom smislu. Oni koji ovo ne prihvataju zive u zabludi. Naravno, ko prodje pored svog spiritualnog nasledja nastavice da traga dok ne dodje na neku drugu stazu na kojoj ce pokusati da zadovolje zelju za samospoznajom i da kroz sirenje svesnosti integrise iskustvo postojanja u svoju psihu. Primere toga imamo na svakom koraku, ljudi setaju od jedne staze do druge,od ucitelja do ucitelja, od sistema do sistema, ali malobrojni ostaju na jednom mestu i prolaze stvarne transformacije. Nedostatak odgovarajuceg razumevanja za potrebom da se duhovno razvija vode coveka mnogim stranputicama. Retkost je doci u kontakt sa sistemom koji ukljucuje pripremu spremnosti za pepoznavanjem Staze kojoj se pripadalo nekada. Mnogi samozvani ucitelji se ne usudjuju da primenjuju test spremnosti i na osnovu njega da dalje usmeravaju novopridoslog aspiranta jer znaju da ce mnogi kandidati odustati zbog zahteva zadatka koji se pred njih postavi. Kada se pocetnik, aspirant uputi u traganje za odgovarajucom Stazom, potreban je veliki oprez. Sve dok je u procesu spiritualnog sazrevanja snaga covekove zelje nije u ravnotezi sa njegovom spremnoscu jer postoji volja ali nedostaje razumevanje. Kada osoba nesto zeli ici ce ka ostvarenju svoje zelje po svaku cenu. Zudnja za moci, pripadnoscu necemu drugacijem od sveta kojim je okruzen stvara osecaj posebnosti u coveku i zamagljuju nedovoljno razvijen um. Da je njegova volja bila odraz spremnosti znanje koje se prima, pripremilo bi ga za uvid koji donosi odgovarajuce razumevanje smisla duhovnog razvoja. Kada pojedinac razume sta duhovni razvoj jeste i svoje aktivnosti usmerava u skladu sa tim nece biti lutanja I losih iskustava Pomenuo sam da je NAR je znanje nadzemaljskog porekla i to nije nikakvo senzacionalisticko izjavljivanje. Ljudska bica, provodeci ceo zivotni vek unutar svojih nesvesnih ogranicenja su svesna samo delica stvarnosti. Moderni covek, jos uvek nije u stanju da se odvoji od od ove planete. Inteligentni zivot na Zemlji nije nikakav fenomen. U univerzumu postoje mnoge planetarne civilizacije stvorene od bica koja su na veoma visokom evolutivnom nivou zivotnog razvoja i oblika svesti. To sto najveci broj ljudskih bica ne zna nista o tome i nevidi u kakvom svetu zivi ne znaci da osim nase civilizacije na Zemlji ne postoje i drugi svetovi i civilizacije. Ipak, na ovoj zarobljenickoj planeti postoje svesna ljudska Bica cija ucenja donose nadu, razumevanje i oslobodilacko znanje za izlazak iz ropstva. Taj izlazak je moguce ubrzati kada Covek svesno krene Stazom spiritualnog razvoja U ovome svetu sve je odredjeno prirodnim zakonitostima. Ako se ponasamo, zivimo u skladu sa postovanjem kosmickih zakonitosti nase sadasnje postojanje predstavljace prirodan nastavak daljeg kosmickog putovanja na kome smo od kada smo prvi put usli u materijalni svet. To pre svega znaci da moramo razvijati svoju svest i razumevanje. Covek mora da se probudi,iz zemaljskog sna u kome sanja da je ono sto zapravo njegov ego zeli da bude. Ali to cudo nije ono cudo kakvim ga pojmi vecina ljudi,to nije dogadjaj bez smisla, nesto sto se desava bez ikakvog objasnjenja ,vec dogadjaj koji je posledica zakona evolucije svesti. Ljudi koji pripadaju istom spiritualnom nasledju, mnogo puta su se u proslosti zajedno inkarnirali i nastavljali svoj spiritualni razvoj. Medjutim, svaka sledeca inkarnacija ne znaci da cemo svi ponovo uci na istom mestu u ovaj svet, da cemo imati svi ista secanja na proslost. Pre je pravilo da cemo se inkarnirati na razlicitim mestima i intuitivno tragati za necim sebi nejasnim a drugima neobjasnjvim, bez jasnog osecaja ko smo, gde pripadamo i koja je svrha naseg dolaska na ovu zarobljenicku planet. Ponovno uspostavljanje tog jedinstva sa svojim istinskim ja i pripadajucim spiritualnim nasledjem cesto predstavlja podsvesno traganje kroz mrak nepoznatog. Sa okultne tacke gledista,moze se dogoditi, da je neko nama familijarno blizak u pripadajucem odnosu sa nama zbog veza iz proslosti. To takodje moze biti i neko od nasih bliskih prijatelja ili neka ljubavna veza ,itd. Susreti sa razlicitim ljudima su prirodan deo naseg zivljenja i zato treba pazljivo osluskivati svoj unutrasnji glas jer dok ovo pisem, ovim svetom hode vama bliska ljudska bica koja kao i vi pripadaju istoj Stazi I tragaju za njom. Pronaci svoju karmicku vezu, pripadnost jednoj zajednici i pogledu na svet, jednom egregoru nije jednostavno. Tesko je pronaci pravu tacku susreta. Cak i da vi i ja pripadamo istoj spiritualnoj Stazi , izmedju nas postoji spoljasnja i unutrasnja razdvojenost koju bi trebalo savladati. Tako to biva , sve dok covek na svet oko sebe reaguje zauzimajuci uslovljene vredonosne stavove. Naravno, malo je onih koji mogu neposredno u svom tragalastvu doci tamo gde su nekada pripadali. Zato su tako cesta nasa lutanja, i dolasci negde gde se ne pronalazi ono za cim tragamo a priroda spiritualnog traganja moze da se pogresno shvati, sto se uglavnom dogadja. Medjutim to su retki izuzeci jer problem je u tome sto je astral kao svet privida-tesko slediti, i ne mogu se astralno pratiti veze koje spajaju ljude u ovome svetu, do mesta njihovog nastajanja tamo negde u proslosti. Tako da bez odredjenih testova nije lako odrediti da li je necija pripadnost validna ili prividna tamo gde Mi pripadamo. Uprkos tome u svima nama postoji nit vodilja u podsvesti koja nas vodi jedne ka drugima,tj. Kada se u sadasnjoj inkarnaciji pojavi u nama impuls traganja za istinom o sebi,kao posledica nasih spiritualnih aktivnosti iz proslih zivota, dolazi do ispoljavanja snaznog interesovanja za iscitavanjem duhovne literature, ulaskom u razne grupe gde postoje ucenja koja prenose znanja kako da ubrzamo svoju psihospiritualnu evoluciju,itd. U tom procesu bice mnogih uspona i padova, susreta sa drugima koji kao i mi lutamo probijajuci se kroz vlastiti mrak i neznanje. I sve tako,dok jednog dana ne dodjemo tamo gde svojim spirtualnim nasledjem istinski pripadamo. U sveprozimajucoj stvarnosti N. U njemu je ujedinjeno drevno i moderno ucenje koje vodi do uvida kako da se izbavimo iz implantiranih i uslovljenih ogranicenja u inicijacijskom smislu reci. Doba u koje smo zakoracili predstavlja pocetak jednog novog shvatanja Coveka, sveta i razloga zbog kojih postoji. Nalazimo se na samom pragu ulaska u jedan novi kosmicki ciklus u kome ce se sve vise pojavljivati Svesna ljudska bica koja ce primenjivati Novu spoznaju u promeni nacina dosadasnjeg zivljenja. U svojoj sustini N. Moj cilj nije da vas ovaj tekst privuce prema nama vec da ukaze da svako ko trazi naci ce,ko kuca otvorice mu se tamo gde pripada. Svako od nas ide postepeno ali neumitno u svom tragalastvu prema Stazi kojoj karmicki pripada svojim spiritualnim nasledjem. Svi moramo proci kroz razna iskustva koja nas postepeno sazrevaju dok ne stignemo do nama pripadajuce Staze. Pre nego sto zamislimo sebe kako smo deo unutrasnjeg kruga neke elitne spiritualne grupe imajte na umu da postoji nesto sto je ispred svega tajanstvenog a to je nas svakodnevni zivot. Kada pocnemo da menjamo sebe u nasoj svakodnevnici u odnosu na ono kakvi jesmo, pocece nas preobrazaj. Ima dosta posla pre nego sto jednog dana mozda i budete pozvani i zakoracite u krug stvarnih posvecenika. Svestan sam ogranicenja koja su mi nametnuta ovim tekstom,jer se ezotericno ucenje i istine koje su skrivene duboko u nama ne mogu iskazati obicnim recima. Jedino licno iskustvo dozivljeno kroz spiritualni razvoj omogucuje pristup mudrosti i unutrasnjoj istini.

Shora V 5th Dimensional Master Tema: Blizanačke i srodne duše, karmičke veze

Bik ce teziti da zauzme poziciju vodje u ovoj vezi, jer Rak pripada kardinalnim znacima. Ruski parapsiholozi smatraju da je karma bioenergetski rekord i da je sadrzan u jednom od nekoliko slojeva aure koja se sastoji od fizickog, misaonog, emotivnog sloja. Ipak to bese tako da se ova dusa svesti nije mogla razviti iz sopstvenih delatnosti evropskog stanovnistva i njihove celokupnosti,vec je morao u izvesnom smislu da dode jedan impuls,koji je dospeo do toga,da narocito on razvije dusu svesti! Elementi : etar i vazduh. Ne možete doći do vašeg blizanca ako osećate da nešto u vama nedostaje.